הרשמה

הראפר .T.I פוטר מ-Ant-Man לאחר שהואשם בהתעללות מינית, תקיפה ועוד

והפעם זה בכלל לא קשור לדעות הפוליטיות שלו

אין רגע דל - או סקנדל או פסטיבל

מתחיל להרגיש כאילו ב-Marvel ובתאגיד האם Disney אין רגע דל. אם לא הספיק לכם הידיעה על פיטוריה של ג'ינה קאראנו בעקבות ציוצים בעייתיים לפני כחודש, הפרשייה החדשה היא של הראפר T.I. שהיה חבר קאסט מהסרט הראשון של Ant-Man בתור דייב (Dave), אחד מחבריו הלא יוצלחים של סקוט לאנג (פול ראד) שהיה אמור לככב גם בסרט השלישי עם השם המפוצץ (ובהצלחה למתרגמים בארץ אם אי פעם יפתחו את בתי הקולנוע) Ant-Man and the Wasp: Quantumania.

הראפר והשחקן מואשם ביחד עם אשתו במספר אישומים חמורים במיוחד, ביניהם התעללות מינית, חטיפה, שידול לסמים, תקיפה והטרדה. עו"ד שמייצג 11 מהקורבנות הציג את הטענות לכאורה אתמול (יום שני) וקרא לפתיחה בחקירה. מטעם הראפר ואשתו נמסר כי החקירה לא תוליד דבר וכי אין ביסוס לכתב אישום.

לאור ההאשמות, הפקת הסרט שעדיין בפיתוח הודיעה רשמית כי T.I. לא יחזור לסרט השלישי. גם ההפקה של תוכנית הריאלטי בכיכובו ביחד עם אשתו, T.I. & Tiny: Friends & Family Hustle, לערוץ VH1 הופסקה לאור האישומים כנגדם.

הסרט השלישי של אנט-מן לא קיבל עדיין תאריך יציאה, כאשר פול ראד (Paul Rudd), אוונג'לין לילי (Evangeline Lilly), מייקל דאגלס (Michael Douglas) ומישל פייפר (Michelle Pfeiffer) עתידים לחזור לגלם תפקידם ופייטון ריד (Peyton Reed) ישוב לכיסא הבמאי. מי שיצטרף אליהם הוא ג'ונתן מייג'ורס (Jonathan Majors) כנבל קאנג הכובש (Kang the Conqueror), והשחקנית קת'רין ניוטון (Kathyrn Newton) תגלם את קאסי לאנג, בתו של סקוט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י