הרשמה

רשמים ראשוניים ממצב האונליין של Watch Dogs: Legion!

שמואל ורועי שילבו כוחות עם IGN ישראל כדי לבדוק את מצב האונליין החדש של Watch Dogs: Legion! בואו לקרוא מה הם חשבו עליו!

עבודת צוות ותכנון מקדים הם שם המשחק במוד האונליין של Watch Dogs: Legion. ועכבישים רובוטיים שיורים אחד על השני (וכן, זה כיף בדיוק כמו שזה נשמע).

בדרך כלל פול עושה בשבילנו את הכתבות האלה, בזכות הקרבה שלו למשרדים שלהם בלונדון, אבל הפעם Ubisoft אירופה הואילו בטובם לתת לנו לנסות בעצמנו את מצב המולטיפלייר החדש שמגיע למשחק העולם הפתוח החדש שלה מ-2020, Watch Dogs: Legion! חלקכם בטח ראיתם כבר את הסרטונים שהעלאנו לערוץ היוטיוב שלנו, אבל הגיע הזמן לספר לכם בפירוט איך המולטיפלייר של המשחק יעבור כשהוא יגיע אלינו בחודש הבא. אגב, חשוב לי לציין שאת מצב המשחק הזה בדקנו יחד עם חברינו ב-IGN Israel - היה כיף איתכם ממש!

כולם בשביל אחד

אז כדי להתחיל את הסשן, Ubisoft נתנו לנו להתנסות במצבי ה-Co-op של המשחק, הראשון מביניהם הוא מצב ה-Co-op הרגיל, או משימות ה-Co-op. במצב הזה הוכנסנו ללובי בו ראינו המון שחקנים אחרים מהסשן ואחרי שמצאנו את הרביעייה הישראלית שלנו, התחלנו את המשימות השונות של מצב האונליין. בסך הכל עשינו ארבע משימות, כשכל משימה הייתה שונה מהשנייה. בחלק מהמשימות היינו צריכים להרוס ציוד של Albion, בחלק מהמשימות היינו דווקא צריכים לגנוב מידע חשוב בנוגע לאנשים מסוימים (חברים או אויבים שלנו), אבל בכולם היינו צריכים להתמודד עם גלים של אויבים שונים.

אגב, היו משימות שיכלנו לבצע בצורה של ריגול והתחמקויות מהיריבים שלנו, אבל זה לא משחק Commandos פה, ולנהל ארבע דמויות שונות כשאתה לא שולט על שלוש מהן זאת משימה בלתי אפשרית כמעט - אז גילו אותנו, כמעט בכל משימה. כמובן שאם קצת יותר תיאום בינינו אולי היינו מצליחים, אבל לרוב היינו צריכים להתמודד עם מטר של כדורים שנורה לעברינו בכל משימה. למזלנו, המשימות הללו סלחניות למדי ומאפשרות לשחקנים להחליף דמויות שנהרגו ולא הספיקו להחיות אותן מבלי לפגוע בזרימה של המשימה.

בנוסף, קיבלנו את האופציה לקאסטם את הדמויות שלנו כרצוננו לפני שהמשימה התחילה וגם תוך כדי, כך שיכלנו להתאים את הנשקים והאביזרים לסיטואציה שנקלענו אליה.ֲ האורך של המשימות גם מצוין, בין 7 ל-10 דקות למשימה. בצורה הזאת אתם יכולים לקפוץ למשחק אונליין עם חברים או אנשים זרים וליהנות ממשימות Watch Dogs סטנדרטיות עם טוויסט קטן של עבודת צוות והכוח של עבודה משותפת עם אנשים שונים. הצורה בה מצב המשחק הזה שם דגש על עבודת צוות שומרת על הרוח של Watch Dogs: Legion.

מצב ה-Co-op השני, "The Leader of the Pack", היה סיפור שונה לגמרי. מדובר היה במצב משחק ברוטאלי, קשוח וחסר רחמים - ולא בקטע טוב. אם משימות ה-Co-op הרגילות דרשו סוג של תקשורת בין השחקנים השונים אבל גם נתנו לנו מרחב תמרון למקרה ואנחנו לא נוכל לדבר עם השחקנים האחרים, "The Leader of the Pack" מחייב תקשורת בין כל השחקנים במשימה, אחרת אתם פשוט תיכשלו ותיאלצו להתחיל את המשימה עוד פעם ועוד פעם. את רוב ההקלטות שלנו עשינו כשהמיקרופון שלנו היה על Mute כדי למנוע בעיות עם תוכנת ההקלטה, אבל במשימה הזאת היינו חייבים להדליק את המיקרופונים ולדבר אחרת לא היינו עוברים אותה בחיים.

המשימות הללו מושלמות לאנשים שרוצים את האתגר והתיאום הזה בין השחקנים עד רמת התכנון המקדים של מי הולך עם מי ולאן כל שחקן הולך ומה כל שחקן עושה. להשתמש בהאקים כדי לחפות אחד על השני, לדאוג ולראות מה קורה עם צמד השחקנים השני בזמן שאתם מנסים לתאם את הפעולות שלכם, כל זה תוך כדי גלים של אויבים שיורים עליכם ללא הפסקה. זה גם לא עוזר שבניגוד למשימות האחרות, במשימה הזו אם הדמות שלכם נהרגת, היא לא חוזרת לחיים - אין דרך לסיים את המשימה הזו במינוס של בן אדם, כי בגלל רמת הקושי, אם אתם נשארים לבד מול צבא שלם של לוחמים של Albion, פחות או יותר הלך עליכם, וגם המשימות הללו דורשות לרוב את כל ארבעת השחקנים.

גם אני וגם רועי מסכימים שאם אתם לא מארגנים קבוצה של ארבעה שחקנים כשכולכם באותו החדר בדיסקורד ומתכננים לפרטי פרטים מה יהיה התפקיד של כל שחקן או שחקניתֲ במשימה הזו, "The Leader of the Pack" ודומיה ייצרו אצלכם בעיקר תסכול ורצון לסגור את המשחק או לחילופין לעבור לשחק במוד אחר. לאלו מכם שמאוד אוהבים אתגרים ומשימות קשות במיוחד, אתם מוזמנים לנסות, אבל שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם.

ואחד נגד כולם

אבל עם כל הכבוד למצב האונליין הגדול והמרכזי, הכוכב האמיתי של הסשן שלנו היה באופן מאוד מפתיע, דווקא המוד הקטן יותר: Spiderbot Arena. המוד החדש והאקסקלוסיבי לאונליין של המשחק נותן לנו אפשרות לשחק בסגנון שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים ב-Watch Dogs: Legion - משחקיות של משחק יריות בתוך זירה, או במילים אחרות: Arena Shooter. את המוד הזה תוכלו לשחק יחד עם עוד שלושה חברים, כשכל אחד מכם מקבל Spiderbot משלו ונזרק לאחד הפינות של הזירה. הנשק הראשון שיש לכל אחד מכם הוא מכונת ירייה פשוטה, אבל הזירה מלאה בשדרוגים רנדומליים שיעזרו לכם להרוס את העכבישים של היריבים שלכם.

השדרוגים השונים נעים בין נשקים קונבנציונאלים כמו Shotgun ופצצות מרגמה קטנות לנשקים הזויים יותר כמו קרן לייזר ששואבת את החיים של הרובוט בו היא פוגעת. בנוסף, אתם תוכלו למצוא מקומות בזירה בהם תוכלו לרפא את עצמכם אחרי או תוך כדי דו-קרב סופר ארוך וקשה. המשחק יודע לתגמל שחקנים טובים במהלך שש הדקות שהקרב מתרחש בהן: שחקנים שישיגו רצף של כמה הריגות נוספות יזכו לבונוסים כמו מגן שיספוג נזק, לדעת בדיוק איזה נשק נמצא בכל אחד מהשדרוגים ולגלות את המיקום של היריבים שלכם בכל רגע נתון.

המוד הזה הוא אולי קטן יחסית לשאר מצבי שהזכרתי קודם לכן אבל אני אהיה איתכם כן ואמיתי: זה הכי כיף שהיה לי בכל השעות ששיחקנו במוד האונליין. המשחקיות של Spiderbot Arena קצבית ומהירה במיוחד, כשהמפתחים ב-Ubisoft דאגו שהחזרה למשחק אחרי כל מוות תהייה מהירה שהזירה תהייה קטנה מספיק כדי למצוא את היריבים שלכם בכל רגע נתון. הנשקים השונים לא מאוזנים, אבל כולם כיפיים ממש:ֲ ל-Shotgun יש פידבק נהדר, כל פגיעה עם קרן לייזר אכזרית מתלווה עם קריאת "וואו, זה לא נראה נעים!" והמשחק באמת מעודד את השחקנים טיפה לעקוץ אחד את השני אחרי כל הריגה.

המצב הזה ממש לא מושלם: כמו שהזכרתי קודם, קיימות בעיות באיזון של הנשקים השונים והייתי שמח אם Bagley היה מדבר פחות ונותן לשחקנים לחוות את המשחק בלי כל הבירבורים שלו. אבל למעט שני הדברים הללו, מדובר בשיחוק שלם של Ubisoft. כל עוד הם לא יחליטו לשלב בתוך המוד הזה מיקרו רכישות שישפיעו על המשחק, ובמקום זה ישקיעו בעוד נשקים חדשים, קאסטומיזציה חינמית לעכבישים הרובוטיים שלכם וזירות חדשות ומעניינות. עם כמה שנהניתי ממוד האונליין הרגיל,ֲ זהֲ המוד שאני אזכור מהסשן הארוך שלי עם המשחק. אה, והקרב אחד על אחד מול רועי היה אינטנסיבי ומצחיק באותה המידה. לבוא עם שלט מול מישהו עם עכבר ומקלדת באחד על אחד - Big no-no.

השורה התחתונה

אז בסופו של דבר, האם מוד האונליין יכול להחזיר שחקנים ל-Watch Dogs: Legion? אז התשובה היא, כרגיל, מורכבת יותר מכן או לא. שני המודים הקבוצתיים ששיחקנו במהלך הסשן כן הוסיפו משימות חדשות והגדילו את כמות התוכן שיש למשחק להציע לשחקנים שלו, אבל מהצד השני, רמות הקושי הלא מאוזנות והעובדה שהמשחקים הללו מחייבים תקשורת בין השחקנים השונים, גורמת לכך שיהיה לכם קשה פשוט לקפוץ למשחק אונליין. אם יש לכם חברים שאתם רוצים לנסות את המשחק הזה איתם, אתם תיהנו - אבל זה יותר כי Watch Dogs: Legion הוא משחק מהנה.ֲ 

Spiderbot Arena לעומת זאת הוא פשוט שיחוק מדהים של Ubisoft. אני חושב שהחברה צריכה לשים את המוד המצוין הזה בקדמת הבמה ולדחוף אותו כמה שיותר כי הוא היה כיף, קצבי, מהיר ומלא באקשן. יש למה לחכות כשהמוד החינמי למשחק יגיע ב-9 במרץ. עד אז, אתם מוזמנים לצפות שוב בסרטונים שלנו וכמובן תגידו לנו מה אתם חושבים על מוד האונליין של המשחק? הולכים לנסות אותו בעצמכם? שתפו אותנו!

המון תודה ל-Ubisoft אירופה על הגישה המוקדמת למוד האונליין של המשחק!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י