הרשמה

מאחדות כוחות: Sony תאפשר למפתחים להשתמש בכלי האנטי-רמאות של Denuvo

מפתחים ומפיצות תחת דגלה של Sony יקבלו כלים להתמודדות מול רמאים

צעד קטן לאדם, צעד גדול למלחמה בצ'יטרים

רמאות של שחקנים במשחקי אונליין היא תמיד חוויה מתסכלת, גם לגיימרים שחווים פגיעה ממשית בהוגנות ובתחרותיות, וגם לחברות הגיימינג, שנאלצות להיאבק בתופעה על בסיס יומיומי למען חוויית משחק מהנה ושוויונית לכל השחקנים, וכמובן כדי למנוע פגיעה ברווחיות. כעת, Sony מעלה הילוך במאבקה בתופעה, ומצרפת לכלים שבאמתחתה חברה מוכרת בתחום מניעת הפריצות והרמאויות – Denuvo.

Irdeto, חברת האם של Denuvo, פרסמה את ההכרזה באתר הרשמי שלה. אם אתם חשים שהשם מוכר לכם, אתם ככל הנראה לא טועים – מדובר באותה החברה שפיתחה מנגנון למניעת פריצות משחקים פיראטיות על המחשב, אשר במשך כמה שנים טובות נחשב לבלתי ניתן לפריצה. מובן שהאתגר שהתוכנה הציבה להאקרים מרחבי העולם הצית את רוח הקרב שלהם, ומאז המנגנון נפרץ כמה וכמה פעמים ע"י קבוצות האקרים שונות. למרות זאת, ברבים מהמקרים מנגנון ההגנה של Denuvo מנע פריצות במשך חודשים ארוכים, זמן קריטי למכירות עבור החברות המוגנות.

למרות זאת, החברה התמודדה בעבר עם שלל טענות מגורמים בתעשייה, כולל טענות בנוגע להידרדרות בביצועים במשחקים בהם שולב המנגנון, אותן היא מכחישה בכל תוקף. בינתיים לפחות, נראה שהקבלות ש-Denuvo מציגים בתחום המחשב האישי מספקות את סוני, שהחליטה לכלול את כלי ה-Anti–Cheat במערך הכלים ותוכנות הביניים שלה. בכך, היא מאפשרת למפיצות ולמפתחי המשחקים שתחתיה לשלב את טכנולוגיית מניעת הרמאויות של חברת האבטחה במשחקים העתידיים שיצאו לקונסולת ה-Playstation 5, בתקווה למגר את תופעת הרמאות וליצור סביבת משחק נוחה ובטוחה יותר לכולם.

יהיה מעניין לראות האם Denuvo יצליחו לספק את הסחורה ולרצות הן את החברות והן את קהל הגיימרים, גם על הפלטפורמה החדשה. מה אתם חושבים על ההחלטה של סוני? האם היא תצליח להביא לשינוי משמעותי? ספרו לנו מה דעתכם בנושא בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י