הרשמה

הזמנות מזויפות לגרסאת Early Access של Resident Evil Village צצות ברשת

היזהרו מחיקויים

חברת Capcom מזהירה מתרמית בתחפושת של דמו לכותר האימה המצופה

Resident Evil Village נמצא במרחק של חודשיים בלבד, ואחרי ששחקני ה-Playstation 5 קיבלו דמו בלעדי שנתן להם להתנסות במשחק האימה המצופה, המעריצים שנמצאים על פלטפורמות אחרות עדיין מחכים להזדמנות שלהם. היום, Capcom יצאה בהצהרה רשמית שמזהירה מפני הזמנות מזויפות להורדה של גרסאת דמו של המשחק אשר מסתובבות ברשת ועלולות להכיל קבצים שיזיקו למחשב שלכם.

"אנחנו שולחים את ההודעה הזו מכיוון שהגיע לידיעתנו כי מיילים מזוייפים אשר מכילים 'הזמנות ל-Early Access' עבור Resident Evil Village החלו לצוץ. כתובת השולח מוצגת בתור no-reply(at)capcom(dot)com'." החברה טוענת כי מדובר במיילים שמטרתם היא לגנוב מכם מידע ואמרה - "בבקשה אל תורידו שום קובץ שמצורף ואל תגיבו למייל, אלא מחקו אותו במיידית".

Capcom הכריזה באירוע ה-Resident Evil Showcase ששחקנים על פלטפורמות אחרות יקבלו דמו שונה ממה ששחקני ה-Playstation 5 קיבלו, וכי הוא צפוי לנחות באביב הקרוב. אם קיבלתם מייל שדומה בתוכנו למה שהוזכר כאן, מדובר בתרמית, ואנחנו ממליצים לעקוב אחר ההמלצה של קאפקום. אנחנו בטוחים שברגע שהחברה תהיה מוכנה להשיק את הדמו הבא, היא תכריז על כך באופן רשמי.

Resident Evil Village צפוי לצאת לקונסולות ה-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X ולמחשב האישי ב-7 במאי. אתם מתרגשים סוף סוף לשים את הידיים על אחד מהכותרים המצופים ביותר לשנת 2021? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י