הרשמה

לא נחים: גם Undertale מצטרף לשירות ה-Xbox Game Pass

בדומה לפלטפורמות אחרות, גם שחקני ה-Xbox יהנו מתוכן בלעדי

אחד מכותרי האינדי האהובים בכל הזמנים מגיע לשירות ה-Game Pass

הימים האחרונים היו מלאים בהכרזות מעולות לשחקני ה-Xbox, ונראה ש-Microsoft לא מתכננת לעצור בזמן הקרוב בכל מה שקשור לשירות ה-Game Pass שלה. השירות שרואה עליה בפופולאריות בכל יום שעובר ובכל משחק חדש שמתווסף קיבל לאחרונה לא פחות מ-20 משחקים חדשים של Bethesda, אשר כמה מהם קיבלו שיפור לביצועים על ה-Xbox Series X/S, לצד הכרזה על הגעתו של Outriders המצופה ביום השקתו.

כעת, בהכרזה רשמית בעמוד ה-Xbox Wire, מיקרוסופט הכריזה על כותר נוסף שיגיע לשירות כבר היום, ה-16 במרץ. יכול להיות ששמעתם עליו פה ושם, Undertale שמו, כותר אינדי שהושק לפני 5 שנים, שכעת רואה אור בפעם הראשונה על קונסולת Xbox. המשחק מציב אתכם בקרבות נגד מפלצות בעולם יפהפה ופסקול פנומנלי, ובאפשרותכם להילחם בהם עד טיפת הדם האחרונה, או להראות רחמים וללכת דווקא בכיוון פציפיסטי יותר דרך פתרונות יצירתיים שלא בהכרח מצריכים שימוש בסכין מחודדת.

גרסאות ה-Playstation וה-Switch של Undertale קיבלו תוכן בלעדי שלא ניתן למצוא על פלטפורמות אחרות, וה-Xbox לא נשאר מאחור בתחום הזה. גרסת הפלייסטיישן קיבלה אזור בלעדי במשחק בשם Dog Shrine, שנתן לשחקנים להשיג את רוב הגביעים במשחק, בעוד שה-Switch הציגה לשחקנים אזור דומה שמכיל בתוכו בוס בלעדי בשם Mad Mew Mew. עדיין לא ידוע למה שחקני ה-Xbox יכולים לצפות בתוכן הבלעדי פה, אבל תמיד נחמד לראות מפתחות שעושות את הצעד הנוסף על מנת לגרום לכל גרסה להרגיש ייחודית ושונה ובאותו זמן נותנת לשחקנים ליהנות מאותה חוויה בלי קשר לקונסולה שהם משחקים עליה. 

בגלל העובדה שמדובר בגרסה שונה ממה ששחקנים יכולים למצוא על המחשב האישי, Undertale הוא לא כותר שתומך בפונקציית ה-Play Anywhere של מיקרוסופט, אשר מאפשרת לשחקנים להעביר את השמירות וההתקדמות שלהם מהמחשב האישי לקונסולת ה-Xbox שלהם ולהפך. המשחק יהיה זמין בהמשך היום להורדה מעמוד ה-Game Pass, ואם תרצו להשאיר אותו אצלכם לנצח, מחירו בחנות של מיקרוסופט הוא 14.99$.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:57 16.03.2021 | YotiMoti YotiMoti

    אקסבוקס הולכים לנצח את הדור הזה. גם אם לא מבחינת קונסולות שיימכרו, מבחינת השחקנים שישחקו על פלטפורמות שלהם (קונסולות,גייםפאס למחשב וXcloud)

  2. 2

       | פורסם ע"י