הרשמה

מסתמן ש-Outriders מגיע ל-Xbox Game Pass

קניתם Series X|S ועדיין אין לכם GamePass? אולי עכשיו תשתכנעו

האם מנויי ה-GamePass יזכו לשחק במשחק החדש של Square Enix ביום ההשקה?

עידכון 17:14

חשבון הטוויטר של Xbox מאשר את הגעתו של Outriders לגיימפאס ביום ההשקה.

מקור: 16:00

חשבונות הסושיאל של חטיבת ה-Xbox ידועים בטיזינג התכוף ובמתן רמזים. עמוד הטוויטר של Xbox Game Pass, המנוי לספריית המשחקים של מיקרוסופט שרק השבוע קיבלה אליה את מרבית הקטלוג של שחקנית הרכש החדשה בת'סדה אינו שונה. הפעם עלה שם ציוץ מסקרן במיוחד בו נרמז על הגעתו של Outriders, כותר ה-Shooter RPG החדש של Square Enix. בציוץ מצורף צילום מסך של מכתב הנכתב על ידי Melisa McGamePass. עובדת מיקרוסופט (שכמובן אינה פיקטיבית כלל) בו היא מעדכנת את הקולגות שלה על משחק חדש שעושה דרכו אל השירות בקרוב. את המכתב חתמה Melisa במשפט הבא:

"לפני שאני מסיימת יש רק משהו קטן שרציתי לשאול, עוד מישהו רואה במקרה אות מסתורי כלשהו מופיע במרחק או שרק אני נמצאת במצב הזה? שאלה מוזרה מאד אני יודעת. בתודה, מליסה."

כמובן שלא מעט ספוקלציות החלו בנוגע למשמעות הרמז, כרגע ההנחה הרווחת היא שמדובר באזכור לסטודיו People Can Fly שעומד מאחורי Outriders. אותו סטודיו שברזומה שלו ניתן למצוא את Bulltestorm, את הספינאוף Gears Of War: Judgement וכמו כן סייע ל-Epic בפיתוח של טרילוגיית Gears Of War המקורית. אם השמועות הללו נכונות מדובר בזריקת מרץ רצינית עבור ה-Game Pass שכן Outriders צפוי להגיע לכל הפלטפורמות ואינו אקסלוסיבי לקונסולה של מיקרוסופט. במיוחד לאור ההד החיובי שעוררה גרסאת הדמו של המשחק שיצאה לפני כשלושה שבועות.

Outriders צפוי להגיע מחשב האישי ולכל קונסולות הדור הנוכחי והקודם ב-1 לאפריל. אם השמועה נכונה הרי שיהיה זמין למנוי ה-Game Pass ללא תוספת תשלום ביום השקתו. יצא לכם לשחק בדמו של Outriders? התרשמתם לטובה או שפחות? נשמח לשמוע בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י