הרשמה

פרטים חדשים על Resident Evil 4 VR נחשפים

כשבוע אחרי ההכרזה פרטים חדשים מגיעים אלינו מ-Oculus Game Show

זומבים כפריים עם לפידים ומסורים חשמליים, פייר התגעגענו...

אירוע ה-Resident Evil Showcase שנערך על ידי Capcom לפני כשבוע היה עמוס במיוחד, אם עדיין לא התעדכנתם תוכלו לקרוא את הסיכום המקיף של אור לאירוע כאן. בין טריילר נוסף למשחק הבא והמצופה בסדרה ופרטים חדשים על סדרת האנימציה Resident Evil:Infinite Darkness קיבלנו גם הכרזה על פורט של Resident Evil 4 האגדי למשקפי ה-Oculus Quest 2 של Facebook. כעת, אחרי אירוע ה-Oculus Game Show שנערך אמש אנחנו מקבלים כמה פרטים חדשים על הפרויקט המסקרן.

בין השאר כפי שכבר היה אפשר להניח, הפורט יהיה אקסלוסיבי ל-Quest 2 וייתן לנו לשחק את קלאסיקת האימה הזו לראשונה בגוף ראשון. למרות הטריילר הקצר במיוחד שאורכו 30 שניות בלבד ניתן לדלות כמה פרטים מעניינים. בין השאר ה-Inventory שלכם ימוקם פיזית על הגוף של ליאון כך שאם תצטרכו להשתמש בנשקים או בפריטים אחרים תצטרכו לשלוף אותם פיזית מהנרתיק שלהם שממוקם במקומות שונים על הגוף של ליאון. זאת כמובן בשונה מהמשחק המקורי בו ה-Inventory שלכם הוחזק בתפריט נפרד. בנוסף תוכלו להחזיק נשק שונה בכל יד ולהחזיק שניים בו זמנית. במה שמסתמן כשינוי הגדול ביותר מהמשחקיות המקורית.

בנוסף לאלו הפורט יתמוך בתנועה מלאה בחדר ובטכנלוגיית Teleportation שגורמת לשחקן לנוע ממקום למקום יחסית בקלות, זאת בנוסף לתנועה הרגילה באמצעות הסטיק. כמו כן, המשחק עבר שיפוץ ויז'ואלי ו-4500 טקסטורות עוצבו מחדש או השתדרגו לרזולוציה גבוהה יותר. עם זאת, צריך לומר שמן הסתם המשחק עדיין לא נראה כמשחק הדור הנוכחי ולא מדובר ברימייק של ממש.

את תאריך היציאה המדויק של Resident Evil 4 VR טרם קיבלנו אך בתערוכה חשפו שאנחנו יכולים לצפות להשקה מתישהו במהלך השנה. זו לא הפעם הראשונה ש-Resident Evil מגיע למחוזות ה-VR, כזכור Resident Evil 7 זכה למצב VR מצמרר במיוחד שלא מומלץ לבעלי לב חלש. מעניין אתכם לנסות את המשחק האגדי במציאות מדומה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י