הרשמה

סיכום אירוע: Resident Evil Showcase אפריל

השעה היא 1 בלילה אבל אף פעם לא מאוחר לאימה...

כ-3 חודשים אחרי האירוע הקודם ופחות מחודש עד לשחרור של המשחק הבא, מה קיבלנו היום?

עברו כמעט 3 חודשים מאז האירוע הקודם של Capcom בסדרת ההצגות שלהם לקראת השחרור של Resident Evil Village, בפעם הקודמת קיבלנו אירוע יחסית קצר שאומנם קיבלנו בו הרבה מידע, אך יצאנו עם תחושה שאנחנו זקוקים לעוד הרבה יותר מידע. האירוע הפעם מגיע קצת פחות מחודש לפני שהמשחק יוצא באופן רשמי, בנוסף הוא מגיע גם אחרי סופ"ש שבו הבטא ל-RE: Verse היתה זמינה (דבר שנאמר מעט בציניות מאחר ומרבית הזמן השרתים לא היו זמינים בכלל) ואנחנו רק מחכים לעוד מידע בהשתוקקות, זה מה קיבלנו היום?

האירוע מתחיל עם הודעה מיוחדת מג'ון טקאוצ'י (Jun Takeuchi), המפיק של סדרת Resident Evil, ההודעה מתחילה בתודה למעריצי הסדרה שאיפשרו לסדרה להגיע לחגיגות 25 שנים. כאשר טקאוצ'י חושב על הימים שבהם שינג'י מיקאמי, הבימאי של המשחקים הראשונים בסדרה, הוא לא חושב שמישהו מהם דמיין כי הסדרה תרוץ כל כך הרבה שנים וכי הוא מקווה שהסדרה תמשיך לרוץ עוד שנים רבות. טקאוצ'י מספר כי היום אנחנו מקבלים טריילר חדש ל-Village, כי המשחק מלא בריגושים, אימה וכי זה אחד מהמשחקים הכי גדולים בסדרה עד היום. יחד עם המילים האלו ובלי לחכות יותר מדי, אנחנו מקבלים את הטריילר הרביעי והאחרון של המשחק לפני יציאתו ב-7 למאי.

טריילר 4

הטריילר מתחיל בקול המוכר של הזקנה מהטריילר הקודם, "עם עליית הירח של חצות על כנפיים שחורות, אנחנו מחכים לאור שבקצה.גם בחיים וגם במוות, נכבד את אמא מירנדה" (תזכורת קלה מהטריילר הקודם, הערפדית הגדולה, דימיטרסקו, מדברת איתה בטלפון בתחילת הטריילר). בחלק הזה אנחנו גם מקבלים הצצה למה שככל הנראה מסמן את ארבעת הבתים במשחק עם הסמל המוכר כל כך של Umbrella Corporation ומה שמעריצים מאמינים כי היווה את ההשראה לסמל שלהם מלכתחילה. לאחר מכן אנחנו רואים את אית'ן נגרר בידי הייסנברג כאשר הוא שואל את עצמו "היכן את, רוז?" (הבת של אית'ן ומיה?) לאחר מכן נשמעת ברקע מאין הודעה קולית לצד המראות של הכפר שמבקשת "להגיע לבית של לואיזה ליד השדות."

הטריילר ממשיך עם מספר קטעים מהמשחק והאינטרקציות השונות של אית'ן, צינוק עם אנשי זאב והייסנברג אשר תוקפים את אית'ן. לאחר מכן בטירה של דימיטרסקו כאשר היא שותה את הדם מהיד של אית'ן, אחד מהבתים בכפר עם התושבים שלו שמזכירים מעט את אנשי הכת מהמשחק הרביעי בסדרה. בשלב הזה אנחנו גם מגלים כי לא מדובר בסתם אנשי זאב אלא בגזע לייקאן (Lycan, כאשר ההבדל הוא שלייקאנים מסוגלים לשלוט בטרנספורמציה שלהם לאיש זאב). הטריילר מסתיים עם סצינה בה אית'ן מוצמד לרצפה על ידי כבר חבוש בקסדה (שנראית לא פרקטית בכלל), כריס רדפילד ברקע מעיר לאית'ן כי הוא מופתע שהוא הגיע כל כך רחוק וכי זה יהיה מביש א משהו יקרה לו עכשיו, לכך אית'ן משיב שכריס רצח את מיה ועכשיו הגיע הזמן שלו לסיים את העבודה ולהרוג אותו.

דמו נוסף

בשלב הזה אנחנו מקבלים הודעה מצויושי קאנדה (Tsuyoshi Kanda), אחד מהמפיקים של המשחק, על מנת לספר לנו בנוגע לדמו החדש שהמשחק עומד לקבל (והעסק מעט מוזר): הדמו עומד להיות זמין על ה-PS4/5, על ה-Xbox One וה-Series X|S, ב-Steam וב-Stadia. הדמו יהיה מוגבל ל-60 דקות משחק ויהיה זמין ב-2 למאי בשעה 2 בלילה ל-24 שעות, בדמו יהיה אפשר לסייר באזור של הכפר והטירה והשחקן יכול לבחור איך הוא מנצל את הזמן שלו בדמו. שחקני הקונסולות של סוני יקבלו גישה מוקדמת לדמו שיקרא 8 Hours in Village, הדמו יהיה זמין פעמיים בראשון הקרוב ב-8 בערב ועד 4 בבוקר ביום לאחר מכן ויהיה ניתן לשחק באיזור של הכפר עם הגבלה של 30 דקות, ב-25 לחודש (ראשון הבא) נקבל דמו נוסף שיהיה מוגבל לאזור הטירה באותן שעות עם אותה ההגבלה. צויושי מזמין את כלל שחקני ה-Playstation להסטרים ולחלוק את החוויה שלהם מהדמו ולחלוק את החוויה עם כל העולם (האם תהיו מעוניינים להשתתף איתנו בחוויה בשידור חי? בבקשה, תשתפו אותנו בתגובות!).

The Mercenaries

לאחר ההכרזה על הדמו, אנחנו עוברים לדבר על המוד הנוסף שיגיע עם המשחק, הפעם מדובר בחזרה של מצב המשחק המוכר מ-Resident Evil 4 העונה לשם The Mercenaries. במצב המשחק הזה השחקן צריך להתמודד עם גלים של אויבים ולהגיע לניקוד מסויים תוך זמן קצוב. הפעם אנחנו עומדים לשחק את מצב המשחק הזה בגוף ראשון (בהתאם לרוח שני המשחקים האחרונים), אך השינויים למצב המשחק הזה הם גדולים, הפעם במהלך המשחק יהיה ניתן לגשת לחנות בין גלי האויבים ולקנות ציוד, שיפור לנשקים או נשקים חדשים. במהלך גל השחקן יכול לפתוח יכולות שונות, בין היכולות שהשחקן יכול להשיג יש הגדלת נזק לנשקים מסויימים, לשפר את מהירות השחקן, להגדיל את ההגנה וכל זה על מנת לתת לשחקן אפשרויות משחק נוספות.

לאחר מכן אנחנו מקבלים מספר קטעי וידאו של אנשי תעשייה שונים, ביניהם מארק סרני (מעצב הארכיטקטורה של ה-Playstation 5), שוהיי יושידה (ראש Indies Initiative בסוני), אשלי סווידוסקי (אחראית עיצוב דמויות ב-Naughty Dog) וסיבונה רדי (מנכלית Media Molecule).

Resident Evil: Infinite Darkness

אחרי הברכות השונות לרגל 25 שנים לסדרת המשחקים, הירויוקי קובאיאשי (Hiroyuki Kobayashi), מפיק ב-Capcom עבור משחקים וסדרות אנימה שונות, מציג בפנינו טריילר חדש עבור סדרת האנימציה החדשה, Resident Evil: Infinite Darkness. עלילת הסדרה מתמקדת בלאון וקלייר ומתרחשת כשנתיים אחרי האירועים של Resident Evil 4, התפרצות של מגיפת זומבים פורצת בבית הלבן. סדרת האנימה (ב-CGI שנראה ממש טוב) עתיד להגיע ל-Netflix ביולי הקרוב! בנוסף לטריילר הזה, קובאיאשי מעדכן כי הצילומים לסדרת ה-Live Action הסתיימו בהצלחה בטורונטו (קנדה) וכי כעת עיקר העבודה מתמקדת ב-CGI של היצורים וכי בקרוב יהיו חדשות בנוגע לסדרה יחד עם תאריך שחרור.

Dead By Daylight: Resident Evil chapter

ההכרזה הבאה מגיעה ממת'יו קוט (Mathieu Cote), המפיק של Dead By Daylight, מברך את הגעת סדרת Resident Evil ליום הולדת 25 ומכריז כי ביוני הקרוב, הסדרה תגיע גם היא ל-Dead By Daylight. אין הרבה פרטים בנוגע לשיתוך הפעולה הזה עדיין אך אנחנו יודעים כי ב-25 למאי נוכל לקבל עוד פרטים.

Resident Evil 4 VR

אתם קוראים נכון: ההכרזה האחרונה להלילה (ואולי המפתיעה ביותר) היא ההגעה של Resident Evil 4 לפלטפורמת ה-VR של פייסבוק, Oculus. מייק מורישיטה (Mike Morishita), מנהל הפקה בפייסבוק חולק את ההכרזה, המשחק יצא ב-2005 וזכור לשחקנים רבים בתור משחק אימה הישרדותי מהפכני, מאז שהמשחק יצא, תעשיית המשחקים עברה לא מעט שינויים וכעת המשחק מגיע ל-Oculus Quest 2. פרטים נוספים על הגרסא הזאת של המשחק נקבל בשבוע הבא ב-21 לאפריל במהלך ה-Oculus Gaming Showcase יחד עם הצגת משחקיות ואיך המשחק הגיע ל-VR.

ובזאת נגמרו ההכרזות לאירוע הזה, למה אתם הכי מצפים ממה שראינו הלילה? מתרגשים לקראת המשחק? הדמואים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י