הרשמה

הפטנט החדש של Sony שישחק את המשחקים בשבילכם

בינה מלאכותית שאנחנו רוצים לשמוע עוד עליה

התעייפתם? תנו למשחק לעשות את העבודה

לקראת ההוצאה לשוק של ה-Playstation 5, חברת Sony רשמה לא מעט פטנטים מעניינים המבוססים על בינה מלאכותית שיוכלו לעזור לשחקנים בעזרת טיפים במשחק ואיך לשחק את השלב, ועכשיו היא מפרסמת שהיא רושמת פטנט נוסף שיוכל לשחק במקום הגיימר שמחזיק את השלט ביד.

הפטנט צף לראשונה לפני השטח דרך האתר SegmentNext שפירסמו את הרעיון של סוני לבינה מלאכותית שתיצור פרופיל משחק של כל שחקן ושחקן. הבינה המלאכותית תאסוף מידע מההרגלים של השחקן, סגנונות המשחק שהוא מעדיף ועוד אפשרויות נוספות וברגע שיהיה מספיק מידע שנאסף, הבינה המלאכותית תוכל לשחק בשביל אותו השחקן בדרך הדומה לאיך שהשחקן משחק את המשחק.

הדרך לבניית הבינה המלאכותית הזו היא על ידי איסוף מידע מהשחקן כך שמהרגע שהשחקן מתחיל לשחק את המשחק הבינה המלאכותית תתחיל ללמוד איך הוא משחק ובאיזה דרך השחקן מעדיף לשחק. בפטנט רשום שהפרופיל של הסגנון משחק של השחקן ינוהל על ידי כוונון ההגדרות הבסיסיות של סגנון המשחק של השחקן לפי סגנונות משחק שונים, ובתוך הפרופיל העצמי של השחקן הבנוי ספיציפי בשביל השחקן. השיטה כוללת שליטה מההופעה הראשונה של שחקן במשחק מסוים המבוססת על סגנון המשחק שהשחקן מעדיף לשחק. בכך, הבינה המלאכותית תדמה את סגנון המשחק של אותו שחקן ותוכל לעזור לו לעבור שלבים מסויימים.

Person holding and using the Joystick of the new Sony Play… | Flickr

הרעיון עצמו ממש מיוחד ומעניין ובנוסף לכך שהבינה המלאכותית תעזור לשחקן לשחק את המשחק, הפטנט עצמו מתאים ממש לפטנטים האחרים של סוני כמו למשל לקבל טיפים שיעזרו לשחקנים לעבור אתגרים קשים במשחק שלא הצליחו או למשל לעזור לשחקנים למצוא מקומות סודיים במשחק בשביל לקבל את הגביע שהם רוצים להשיג.

מה דעתכם על הבינה המלאכותית? האם שחקנים ישתמשו באפשרות הזו כדי שיוכלו "לשחק" את המשחק? או שלא יהיה שימוש בעתיד לפטנט זה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י