הרשמה

שמועה: Starfield יושק השנה ויהיה אקסלוסיבי ל-Xbox

המשחק החדש והמיסתורי של בטסדה מתחיל לעלות שוב לכותרות

זה מפתיע אתכם?

כבר דיברנו כאן לא מעט פעמים ובאריכות על המשמעויות הרבות שמגיעות לעולם הגיימינג כולו בעקבות רכישת הענק של חברת Bethesda על ידי Microsoft ו-Xbox בחודש ספטמבר האחרון. אחת הסיבות המרכזיות לרכישה של Bethesda על ידי מיקרוסופט היא העובדה שבדור הקודם סוני וקונסולת הפלייסטיישן 4 שלה ללא ספק ניצחו את ענקית הטכנולוגיה האמריקאית והקונסולה שלה בכל הקשור למשחקים אקסלוסיביים. לכן קצת לפני הגעתו של דור הקונסולות הנוכחי, מיקרוסופט עשתה את שיעורי הבית שלה והיא התחילה להצטייד על ידי פיתוח של משחקים חדשים וגם רכישה של כאמור של Bethesda שמצטרפת לשורות משפחת ה-Xbox Game Studios.

כמובן ש-Bethesda לא הגיעה ל-Xbox בידיים ריקות כשיש לה מספר של משחקים אשר נמצאים בפיתוח ואנו יודעים עליהם כמו The Elder Scrolls 6 וכמובן Starfield המעניין במיוחד. לא הרבה ידוע על שני המשחקים שהזכרתי אבל עכשיו צצות שמועות ברשת ממקורות אמינים ש-Starfield יושק כבר השנה ויהיה משחק אקסלוסיבי ל-Xbox (דבר שיביא אותו גם למחשב וגם לשירות ה-GamePass כבר ביום השקתו). כמו שנאמר בפודקאסט של ג'ז קורדן (Jez Corden) ו-Rand Al Thor 19 שמקושרים בתעשיה: "מיקרוסופט עושה כל שביכולתה על מנת להוציא את המשחק כבר תקופת החגים הקרובה. הם ממש רוצים להשיק את Starfield בחגים השנה."

במהשך נאמר: "בעיקרון המשחק כבר דיי מוכן והוא עכשיו במצב של תיקוני באגים, בדיוק כמו Halo Infinite, וזאת תיהיה ברכה גדולה ל-GamePass אם גם Halo וגם Starfield יושקו בסתיו הקרוב." הצמד גם אמר באותו הפודקאסט שמקורות אמינים אמרו להם ש"Starfield הוא 100% משחק אשר אקסלוסיבי ל-Xbox."

נכון לעכשיו אין לנו איך לאמת או להפריך את שמועות אלו אבל אם הן אכן נכונות אז ללא ספק ניראה שמיקרוסופט מגיעה לדור הקונסולות הנוכחי בכל הכח ומחכים לנו כמה חודשי המתנה ארוכים במיוחד עד להשקות בסתיו. סביר להניח שנקבל מידע חדש על משחקים אלו כבר בשבועות הקרובים כחלק מתערוכת E3.
מה דעתכם על השמועות? האם אתם מחכים ל-Starfield? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י