הרשמה

צפו בטריילר החדש של Venom 2: Let There Be Carnage

תנו לקטל להתחיל!

חלומם של מעריצים רבים התגשם סוף סוף - קרנג' על המסך הגדול

אחד הגיבורים האהובים ביותר שנראו אי פעם בקומיקס ועל פני מסכי הטלוויזיה והקולנוע הוא ספיידרמן, ואחד האירועים הגדולים ביותר וגם המשפיעים ביותר על התרבות הקולנועית שלנו בעשורים האחרונים הייתה הגעתו לקולנוע בטרילוגיה המקורית בכיכובו של טובי מגוייר (Tobey Maguire). מעריצים רבים קיוו שאותה טרילוגיה תמשיך ותציג לנו סימביוט נוסף מלבד Venom - אולי הנבל המזוהה ביותר עם היקום של ספיידרמן שגם קיבל מקום של כבוד במהלך הסרט השלישי, אך לצערנו, ספיידרמן 4 מעולם לא יצא לאקרנים והתקווה לקבל הופעה נוספת של הסימביוט נגוזה די מהר.

תקווה זו קיבלה תחייה מחודשת עם יציאתו של ספין אוף שאפתני מבית Sony, שביקש להפוך את ונום לפרוטוגוניסט בזכות עצמו ולקטוע את כל קשריו לגיבור טווה הקורים שממנו נוצר. נראה שההימור ההוא השתלם כי היום, שני עשורים, שני אתחולים וספין אוף רציני אחד מאוחר יותר, סוף סוף נזכה לראות סימביוט נוסף על המסך הגדול - Carnage.

אמנם הישועה לא הגיעה מהמקום לו ציפינו, וניתן להניח בסבירות גבוהה שאיש העכביש לא ישתתף בסרט הזה, (על אף מחווה חמודה בדקה 1:29 לטריילר), אבל אל יאוש, כמו שזה נראה כרגע יש לנו מישהו עוצמתי לא פחות וגמיש מוסרית הרבה יותר כדי להוביל את המערכה, כמיטב המסורת ההוליוודית בימים אלו.

כבר בתחילת הטריילר, התסריטאים בוחרים להראות לנו שהם לא לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי ולא מתכננים לנטוש את הקו ההומוריסטי אותו נקטו בסרט הקודם, עם ניסיון מתחשב אך לא מוצלח במיוחד של הסימביוט אוכל האדם להכין לאדי, המארח, ארוחת בוקר מזינה.

אף על פי כן, הטריילר מקבל גוונים מעט אפלים יותר עם מונולוג מפי קלטוס קסדי (Cletus Cassidy), פסיכופת הנעול במוסד לחולי נפש והכלה - לעתיד המארח של הסימביוט הנוסף, שאיחודם הלא-קדוש יביא להולדתה של המפלצת הפסיכוטית הידועה בשם קרנג'.

מדובר בהזדמנות מושלמת עבור היוצרים והתסריטאים של הסרט לחקור את הטירוף עצמו ולשלב אותו ככלי עלילתי בסרט, כפי שהיטיבו לעשות כמה סרטים אחרים בז'אנר. האם הם יסירו את הכפפה וייענו לאתגר, או שיעדיפו להישאר באיזור הנוחות הידוע של דם ואש ותמרות עשן? זאת נוכל לשפוט כנראה רק אחרי שנראה את הסרט.

עד אז, מוזמנים לצפות יחד איתנו בטריילר החדש, ולהגיב מה אתם חושבים עליו כאן בתגובות! נכון לרגע זה, Venom 2: Let There Be Carnage צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-24 בספטמבר 2021.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י