הרשמה

משחק ה-Bioshock הבא ירוץ על Unreal Engine 5

כמו כן, נראה שגם הסדרה הוותיקה מצטרפת לטרנד משחקי העולם פתוח

כמה Big Daddies אפשר לרנדר בו זמנית ב-Unreal Engine 5?

כבר זמן רב שאנחנו לא באמת יודעים משהו על המשחק הבא בסדרת Bioshock. חוץ מהעובדה שהמשחק בפיתוח וש-2K הקימה עבורו סטודיו חדש שיעבוד עליו, לא נחשפו יותר מידי פרטים. כעת סוף סוף ניתן לדלות מעט אינפורמציה על הכותר המסתורי, זאת בזכות מודעות דרושים שפרסמה 2K לפני כמה ימים, בהן היא מחפשת להרחיב את צוות הפיתוח. שני הפרטים המעניינים ביותר שעולים מהמודעות הללו הן שככל הנראה במשחק הבא ישולבו לראשונה בסדרה אלמנטים של משחקי תפקידים בעולם פתוח ושהמשחק ירוץ על Unreal Engine 5. המנוע החדש והעוצמתי של Epic צפוי לראות אור רק בסוף השנה ועדיין נמצא בפיתוח, אבל ניתן להניח שמפתחות רבות כבר עושות בו שימו. במיוחד בהתחשב בכניסה שלו לשלב ה-Early Access בשבוע שעבר.

המשחק האחרון בסדרה עטורת הפרסים, Bioshock Infinite יצא אי שם בשנת 2013. מאז חוץ מגרסאות Remaster לטרילוגית המשחקים, המעריצים(וגם אני ביניהם, למרות שהם ישנים אתם חייבים למצוא להם זמן) לא קיבלו שום דבר מעניין יותר מידי, אבל הידיעה שמשהו כן נמצא בפיתוח ומתקדם יותר טובה מכלום. 2K הקימה את Cloud Chamber בשנת 2019, כאמור במיוחד בשביל לפתח את המשחק הבא בסדרה. בעוד שכמה מאנשי הצוות שעבדו על הטרילוגיה בעבר עשו את המעבר לסטודיו החדש, מי שנשאר בחוץ הוא דווקא קן לוין (Ken Levine), הכותב הראשי וה-Game Director של הטרילוגיה המקורית. יהיה מאד מעניין לאיזה כיוונים המשחק הבא ילך בלי לוין ואפילו עוד יותר מעניין איך המשחק ינצל את היכולות של ה-Unreal Engine 5.

אם מעניין אתכם לקרוא עוד על מהם מנועי משחק ומה השימושים שלהם בתעשיית הגיימינג ממליץ מאד לבדוק את הכתבה של אור בנושא. האם יצא לכם לחוות את סדרת Bioshock? מצפים כמוני למשחק הבא? נשמח שתספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י