הרשמה

שמועה: המשחק הבא בסדרת BioShock יקרא Isolation

שמועות ראשונות למשחק מאוד מצופה

ואני לא יכול שלא לקפוץ מהתרגשות

אם אתם שואלים אותי, אחת מסדרות המשחקים הטובות ביותר שיצאו אי פעם היא סדרת משחקי BioShock ואגדיל את זה ואומר ש-BioShock Infinite הוא (שוב לפי דעתי בלבד) אחד ממשחקי השחקן יחיד הטובים ביותר שיצאו אי פעם. אך מאז שהמשחק האחרון יצא באופן מקורי אי שם לפני 8 שנים לקונסולות שהיום כבר לא רלוונטיות כל כך, לא שמענו משהו חדש על סדרת BioShock מלבד חידוש ושיפוץ קוסמטי קטן למשחקים עבור קונסולות הדור הקודם. אבל עכשיו שמועה חדשה מציתה אש ותקווה בליבנו עבור עתיד הסדרה שיכול להיות ויגיע בשנים הקרובות.

על פי שמועה חדשה שהתפרסמה בחשבון הטוויטר של Oops Leaks המשחק הרביעי בסדרת משחקי BioShock יקרא BioShock Isolation. כמו תמיד נזכיר לקחת את כל המידע כאן בעירבון מוגבל שכן שום דבר לא אושר באופן רישמי. BioShock Isolation יפותח על מנוע ה-Unreal Engine 5 כשהמשחק יקח אותנו לעיר דיסטופית מבודדת. בנוסף לאלו נכתב שהמשחק מפותח על ידי אנשים שעבדו בעבר על Watch Dogs: Legion, Mafia 3, Tomb Raider ו-Deus: Ex, אם פרטים אלו נכונים אפשר לראות ש-2K גייסה מפתחים עם ניסיון רב על מנת לפתח את משחק הקאמבק של BioShock. הפרטים האחרונים שאנחנו מקבלים מההדלפה הם הלוגו של המשחק לכאורה ושההכרזה עליו תגיע ברבעון הראשון של 2022.

יום לאחר הציוץ הזה Oops Leaks חזר עם ציוץ נוסף ובו עוד פרטים על המשחק. בציוץ השני נכתב ש-Isolation יהיה משחק עם עולם פתוח גדול שישתנה לאורך המשחק, הסיפור של המשחק יהיה לינארי עם משימות צד, המשחק יהיה בעל מערכת קרב חדשנית, מערכת של Factions והפרט המעניין בציוץ זה הוא שהמשחק לא יהיה אקסלוסיבי ל-PS5.

עכשיו שאלת השאלות היא האם המידע הזה נכון? את התשובה אין לנו אבל יש לנו מספר אינדקציות אחרות לקיומו של משחק BioShock חדש. ראשית לפני מספר חודשים יצאה שמועה שסוני עובדת יחד עם 2K על כותר חדש בסדרת BioShock לכן ההדלפה על היותו של Isolation לא משחק אקסלוסיבי ל-PS5 מעניינת מאוד, אך היא לא מפתיעה, למה? כי אם נחזור להדלפת המידע מ-Nvidia שהתבררה כנכונה וגילתה לנו מוקדם מן הצפוי על השקת GOW למחשב ניראה שבין המשחקים שהודלפו היה גם כותר אחד בשם BioShock 2022 שמחזק את הטענה שהוא יושק גם למחשב ויגיע (או לפחות ההכרזה עליו) ב-2022. מעבר לשני הפרטים האלו שהצלחנו להצליב משתי הדלפות אין שום דבר קונקרטי וכניראה שנצטרך לתת לזמן לעשות את שלו.

מה אתם חושבים על משחק חדש בסדרת BioShock? מתרגשים כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י