הרשמה

חברת Bethesda חושפת עוד טיזר על Starfield המצופה

מוכנים לצאת אל העולם?

טוד הווארד מספר לנו חדשות מעניינות על Starfield

נדמה לנו שאנחנו מדברים על Starfield כבר במשך הרבה מאוד שנים בלי לדעת עליו הרבה במיוחד ונדמה שזה לא רק אנחנו לכן חברת Bethesda פרסמה אתמול סרטון בן שבע דקות עם המפיק הראשי של החברה, טוד הווארד (Todd Howard) שנותן לנו הצצה נוספת למשחק הכל כך מצופה שלהם. בסרטון הווארד יושב עם שאר חברי הצוות והם מדברים באריכות יתרה על החוויות מפיתוח Starfield שאמור להגיע אלינו בעוד כשנה. הסרטון גם חושף לנו מעט פרטים חדשים על המשחק שניתן לדלות מהשיחה שלהם ומקונספט ארט שהם פרסמו.

בסרטון עצמו מציינים שהמשחק יהיו מבוסס המון על מכניקת מחקר (Exploration) ושזוהי המהות של משחקי חקר החלל, לצאת מכדור הארץ ולראות "מה יש שם בחוץ". Carofano , הארט דיירקטור מציין שהמשחק מנסה להיות מאוד ריאליסטי ולהיתמך על גיבוי מדעי לטכנולוגיות שנשתמש בהם, למרות שעדיין אני לא מבין למה לחללית יש מתגי פיזיים, אבל אולי זה רק אני. הווארד אומר שהמכניקות שונות ממשחקים כמו Skyrim אבל יש הרבה דימיון כמו משחק מגוף ראשון, או היכולת לגעת בהרבה חפצים בעולם ולקיים אינטרקציה איתם. אחת העיצובים המוצלחים ביותר שראיתי היו הספרים בסקיירים שנתנו רקע מעולה לעולם למי שרצה להעמיק ולהבין את הסיפור. ככה השאירו בידי השחקן להחליט אם בא לו לקרוא ספרים וללמוד עוד על העולם, או שפשוט בא לו לחסל מפלצות ולעזוב את הספרים.

העולם יהיה כמובן עולם חי, עם מחזורי שמש ולילה, שאני מנחש שישתנו לפי הפלנטות שבהם נהיה. בצוות של Starfield יש הרבה מהנדסים שמנסים לעשות את הכל מאוד ריאליסטי ומחובר למציאות. תמונות הקונספט ארט מראות את המזון שאוכלים בחללית וכמה שהוא מנסה להיות ריאליסטי. יש גם תמונה של הטייס מאחור ורואים בבירור שיש לו 2 מפלטי סילון שנראים כמו Jetpack. תמונה של חתול מרמזת על חיות מחמד שנוכל להוסיף?

אנחנו כבר יודעים קצת על הערים הגדולות בעולם של Starfield אבל החבר'ה ב-Bethesda סיפרו לנו משהו חדש ומעניין לא פחות. "יש תמיד את רגע היציאה לעולם" אומר טוד הווארד, "הטכנולוגיה השתנתה ואנחנו השתנינו, אבל אנחנו רוצים להעניק את השלב הזה של יציאה לעולם שהוא ירגיש חדש. אני רוצה לומר של-Starfield יש שני רגעי יציאה לעולם, אבל זה סוד." מה אתם חושבים שהסוד הזה? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י