הרשמה

ל-Steam Deck לא יהיו משחקים אקסלוסיבים

אפשר להוציא אנחת רווחה

כל משחק שכרגע נמצא בפיתוח אצל Valve יגיע גם למחשב, אל תדאגו..

ככל שהימים עוברים ההתרגשות והציפייה שלנו לקראת חודש פאברואר והשקת ה-Steam Deck מתגברות ואיתן עולות עוד שאלות וחששות לגבי הקונסולה החדשה והניידת של Valve. אני חושב שמדובר במחשבה וחשש לגיטימיים לחלוטין שכאשר קונסולה חדשה מגיעה לשוק, היא כנראה תקבל את המשחקים האקסלוסיביים שלה כמו כל הקונסולות המוכרות לנו כשל-Playstation, ל-Xbox, ל-Nintendo Switch ואפילו ל-Stadia יש משחקים אקסלוסיבים רק להם. אבל Valve מודיעה עכשיו היא לא משחקת עם אותם הקלפים ואפשר להיות רגועים.

ב-FAQ שמכוון לחברות פיתוח משחקים שהביעו עניין ב-Steam Deck, החבר'ה ב-Valve הדגישו פעם נוספת את מה שהם אמרו עוד ביולי: זהו מחשב לכל דבר ועניין, ומאחר שמדובר במחשב, אין שום כוונה לפתח משחקים אקסלוסיבים ל-Steam Deck. באותה מידה, Valve גם לא מצפים שמפתחות אחרות יפתחו משחקים אקסלוסיביים ל-Deck. ב-FAQ נכתב: "זה לא נראה לנו הגיוני במיוחד, זהו מחשב והוא צריך להפעיל משחקים ממש כמו מחשב."

ה-FAQ גם מזכיר מה ניתן ולא ניתן לעשות על המכשיר. למשל, Valve לא עיצבה את ה-Deck על מנת להריץ משחקי VR, אבל "טכנית, זה אפשרי." אם תרצו להתקין משחק שאינו מקושר ל-DRM כמו מ-GOG ואז להשתמש בשכבת ההתאמה של הלינוקס במכשיר (גרסאת הלינוקס שמצויה על המכשיר נקראית Proton), אתם יכולים לעשות זאת. "אתם יכולים להתקין ולהוסיף אילו משחקים שאתם רק רוצים משולחן העבודה. פשוט תתקינו את האפליקציה המתאימה במצב השולחן עבודה שלה והיא תופיע כאייקון במסך הבית כמו במחשב."

בזמן שאנחנו מחכים בקוצר רוח לראות איך ה-Steam Deck יהיה בעת השחרור שלו ומחכים לראות אם הוא מגיע לארץ או לא, מה אתם חושבים על המכשיר עד כה? מחכים לו בקוצר רוח גם כן? אם הזמנתם אותו כבר מראש? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י