הרשמה

פאץ' חדש ל-Monster Hunter Rise מחליף את ה-DRM... ושובר את התמיכה ב-Steam Deck

זה נראה ש-Capcom פותחת חזית מול שחקני ה-PC...

ה-DRM החדש שכנראה הוכנס כדי להקשות על מודים לא חוקיים כנראה גם גורם לבעיות על המחשב האישי

מה יהיה Capcom? למי שלא עוקב אחרי הבחירות העסקיות של החברה היפנית, ממש לאחרונה החברה החליטה לזנוח את Denuvo, היישום של ה-DRM במשחקים שלה (קיצור של Digital Rights Management, או שמירה על זכויות יוצרים). זה כביכול צעד מאוד חיובי - Denuvo ידוע לשמצה באיך שהוא יכול להוריד את הביצועים של משחקים על המחשב האישי. הבעיה היא שהחברה החליטה להחליף אותו ב-DRM אחר, Enigma Protector. זה היה יכול להיות נחמד אם זה היה פתרון חכם יותר שגם משפר את הביצועים, אבל בפועל הוא עושה בדיוק ההפך.

השינוי של ה-DRM במשחק ציד המפלצות הפופולרי של החברה, Monster Hunter Rise, גרם לכך שהמשחק הפסיק לעבוד על ה-Steam Deck. המשחק שינה את הדירוג שלו בחנות מהר מאוד מ-Very Positive ל-Mixed, כשמעריצים של המשחק ושל Capcom לא מפסיקים להתלונן על ה-Enigma Protector. החברה מודעת לבעיות שקרו מאז השדרוג לגרסה 16.0.2.0 והיא טוענת "שהיא תגיד לנו עוד ברגע שהיא תסיים לחקור את הנושא". ייאמר לזכותם שהקשר הוא נסיבתי, כלומר בעוד שהבעיות החלו אחרי השינוי של ה-DRM, עוד אין ראיה מכרעת שקושרת את Enigma לבעיות הללו.

מצד שני, ה-DRM החדש שכנראה הוכנס כדי להקשות על מודים לא חוקיים כמו המוד שהוביל לתאונה המצערת בה מוד עירום של Chun Li הופיע בטורניר רשמי של Street Fighter 6, גורם לבעיות כבר בכמה משחקים וכשזה משחק שהרבה אנשים משחקים על ה-Steam Deck שלהם, זה כבר נהייה מגוכך. האם החברה תנסה לעשות Rollback לפאץ'? תוציא תיקון? נחכה ונראה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י