הרשמה

מצב הקמפיין של Halo Infinite יכלול 14 משימות

אנחנו מקווים שלמאסטר צ'יף יש דלקן

רשימת ה-Achievements חשפה פרטים מסקרנים לגבי אורך המשחק

מאז הכרזתו אי שם כבר ב-2018 המפתחים ב-343 Industries לא פספסו הזדמנות לספר לנו שמדובר במשחק ה-Halo הגדול ביותר בסדרה. אמנם כבר שמענו רבות על מכניקת ה"עולם פתוח" המיוחדת של המשחק, ואפילו ראינו כמה הדגמות טובות יותר וטובות פחות שלו (אנחנו מדברים עלייך Xbox Games Showcase 2020), אך רק עכשיו קיבלנו הוכחה קונקרטית שאלו לא היו רק דיבורים, ואכן מדובר בכותר הגדול ביותר שיצא בסדרת משחקי Halo.

היום אנחנו למדים שרשימת ה-Achievements של המשחק דלפה ובין היתר הכילה בתוכה מידע ששופך אור על כמות המשימות של מצב הסיפור. בניגוד לרוב כותרי הסדרה, שהסתפקו בממוצע בכ-10 משימות, כאן נזכה לשחק בתור מאסטר צ'יף בלא פחות מ-14 משימות. כשמדובר במשימה אחת פחות ממה שקיבלנו ב-Halo 5, ואותה כמות משימות כמו ב-Halo 2. חשוב לזכור שהאחרונים הכילו בתוכם לא מעט משימות שלא היו באורך של משימה רגילה, ואילו Infinite מגיע אלינו עם "עולם סמי-פתוח" שכולל גם משימות צד, בסיסים לכבוש ושידרוגים למצוא, הרבה מעבר ל-Skulls הרגילות (שגם הן חוזרות). אמנם מידע רשמי על הזמן המשוער שנבלה ב-Zeta Halo עדיין לא קיים, אך קיומו של Achievement סודי מסמן את סיום כל משימות הסיפור המרכזיות בפחות מ-8 שעות כאתגר, ככה שניתן להסיק שמאסטר צ'יף יסיים את ההרפתקה עם הלשון בחוץ.

Halo: Infinite יוצא ב-8 לדצמבר ל-Xbox One, Series X|S ולמחשב כשהוא מגיע לשירות ה-GamePass כבר ביום ההשקה. נזכיר שבמידה ואתם לא יכולים לחכות לצנוח שוב אל העולם של הסדרה, מצב המולטיפלייר של המשחק זמין כבר עכשיו להורדה בחינם.

מה דעתכם על המידע החדש? האם ציפיתם ליותר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י