הרשמה

משחקי GTA Trilogy: The Definitve Edition מקבלים עדכון נוסף

ואתם יודעים שהיא צריכה אותו

במקביל Rockstar הודיעה שמי שירצה לרכוש גרסא פיזית יצטרך לחכות עוד קצת

צוות הפיתוח של Rockstar שיחרר היום עדכון נוסף ל-GTA Trilogy: The Definitve Edition, זאת כחלק מהעבודה המאומצת לתיקון הבעיות הרבות שמלוות את המשחק מאז יציאתו בתחילת נובמבר. עדכון 1.03 מטפל במגוון רחב של בעיות ובעיקר פיצ'ר אחד שלא ברור לנו איך לא היה במשחק ביום היציאה שלו: ה-Cinematic Camera שהיא אפשרות די בסיסית במשחקי GTA. מדובר בעוד אחד מהפרטים הקטנים הללו שמראים כמה עיגולי פינות בוצעו בעבודה על ההוצאה המחודשת.

מעבר להוספת ה-Cinematic Camera, הנה עוד כמה מהתיקונים מרכזיים שבוצעו בכל שלושת המשחקים בטרילוגיה:

  • שיפור לבעיות היציבות
  • תוקנו שגיאות כתיב באובייקטים של טקסט, כמו שלטי חוצות, כתובות וכו'
  • ליטוש נוסף של מכניקת הגשם במשחק, בעיקר במקרים בהם גשם יורד במקומות סגורים כמו מנהרות ובניינים.
  • תיקונים רבים לטקסטורות ולבאגים גרפיים, גם בזמן Cutscenes וגם בזמן משחק

אם מעניין אתכם לקרוא את כל התיקונים שנעשו בעדכון הנוכחי (וכנראה גם לא האחרון) אתם מוזמנים להיכנס לכאן.

בהמשך לתיקונים התכופים ולבאז השלילי במיוחד ש-Rockstar יצרה לעצמה עם The Definitve Edition בחודש האחרון, אתמול בלילה הודיעו בחברה שהגרסאות הפיזיות של המשחק יגיעו מאוחר יותר מהצפוי. תאריך היציאה של גרסאות ה-Xbox וה-PS4 נדחה ל-17 לדצמבר בעוד שגרסאת ה-Switch נדחתה לתחילת 2022. מדובר בדחייה של יותר מחודש מתאריך היציאה המקורית שכן הגרסאות הפיזיות של המשחק אמורות היו להיות מוכנות ולצאת לשילוח אל החנויות כבר ב-7 לנובמבר. גרסאות האנדרואיד וה-iOS של המשחק צפויות להיות משוחררות במהלך 2022 וב-Rockstar טרם עדכנו מה עלה בגורלן. אם לשפוט לפי ההשקה המאכזבת, נראה שגם משתמשי הסמארטפונים יצטרכו לחכות קצת.

GTA Trilogy: The Definitve Edition מסתמן בינתיים כהשקה המאכזבת ביותר של השנה. גרסאות ההשקה הלא אפויות של המשחק (בלשון המעטה) והעובדה שחברה כמו Rockstar שהפכה לשם נדרף לתשומת לב לפרטים הקטנים אפשרה למוצר שכזה לצאת לשוק מאכזבת מעריצים רבים שציפו בקוצר רוח לחזור לטרילוגייה הקלאסית. על הפיתוח היו אחראים הפעם Grove Street Games, סטודיו שמתמחה בעיקר במשחקי מובייל ואחראי על הפורטים של GTA 3 ,GTA Vice City ו-GTA San Andreas לסמארטפונים. לפחות נראה שאנחנו בדרך הנכונה לקבל את החידוש שמגיע לנו עבור שלושה מהמשחקים המהפכניים והטובים ביותר שראו אור מאז ומעולם.

מה איתכם? כבר שיחקתם ב-Definitve Edition? האם לדעתכם הפאשלה של Rockstar כל כך גדולה או שאנחנו סתם מגזימים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י