הרשמה

העידכון הגדול הראשון ל-Battlefield 2042 הגיע

צעד חשוב לעבר משחק טוב יותר

העידכון מחכה לכם, רוצו לעדכן

העולם כמנהגו נוהג והשנה קיבלנו עוד כותר בסדרת משחקי Battlefield וניראה שזאת כבר מסורת של הסדרה שהמשחק מושק במצב טכני בעייתי אך עם הזמן ראינו שצוות הפיתוח של המשחק ב-DICE מצליח להתעשת על עצמו ולתקן את הבעיות. לפני שבוע סיפרנו לכם שאנחנו צפויים לקבל במהלך חודש דצמבר עידכון גדול למשחק שאמור לפתור את חלק מהבאגים, רק לא ציפינו שהעידכון הזה יגיע כל כך מוקדם בחודש דצמבר. היום ב-10 בבוקר העידכון הגדול הראשון ל-Battlefield 2042 יצא לאוויר העולם ואל מליוני השחקנים שציפו לו בכליון עיניים.

על פי צוות הפיתוח, העידכון הראשון שנקרא Update #3 מביא איתו תיקונים למאות באגים שונים ותוספת של מצבי Gun Game ו-Team Deathmatch לרכבים ב-Portal. כחלק מאותם תיקונים שהגיעו אפשר לראות כ-150 שיפורים למפות המשחק (למשל, בחלק מהמפות היו מבנים שאפשר לעבור דרכם), מעט שינויים ושיפורים לנשקים על מנת שהמשחק יהיה יותר מאוזן, שיפורים קטנים ל-UI והוספה של אתגרים שבועיים על מנת להרוויח עוד קצת XP. אחרי העידכון נכנסתי ועשיתי מספר סיבובים במשחק והוא הרגיש לי הרבה יותר טוב, כן יש עדיין לא מעט דברים שחייב לשפר אך כמות ה-Rubberbanding הופחה משמעותית ומהצ'אט של המשחק ניראה גם שהרבה שחקנים קיבלו שיפור בביצועים. למרות זאת לא הכל מושלם ושחקנים רבים דיווחו שהאחרי העידכון נעלם להם מידי פעם העכבר לצד הודעת שגיאה 1004G שמונעת להתחבר לשרתי המשחק, צוות הפיתוח כבר הודיע שהוא בוחן כיצד לפתור את הבעיה שמונעת מהשחקנים להיכנס למשחקים. אם אתם רוצים לקרוא את כל הפרטים על העידכון אפשר להיכנס לפוסט בבלוג המשחק.

ל-Battlefield 2042 יש עוד דרך ארוכה עד שהוא יהיה במצב טכני טוב אך העידכון החדש הוא צעד גדול בכיוון הנכון עבור המשחק ואנו מקווים שיגיעו עוד עידכונים במהרה.
מה אתם חושבים על העידכון? האם כבר ניסתם אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י