הרשמה

אושר: 6 Persona נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים לפי Atlus

אני עוד אבכה!

זאת עדיין לא ההכרזה הגדולה שאני רוצה, אבל זה אישור, Persona 6 נמצא כעת בפיתוח והוא שאפתני במיוחד.

זה לא קרה ב-E3, הסיבה לכך היא ככל הנראה החיסרון של Sony מההצגה השנה, Atlus בעצמם גם כן לא הביאו הכרזה מיוחדת להצגה השנה והחסרון של שתיהן (עם דגש על Sony) היה מורגש במיוחד. כל מי שקרא את כתבת התקוות שלנו מ-E3 ככל הנראה ידע שאני מאוד רציתי שההכרזה הזאת תגיע במהלך האירוע, אבל, כמו שכולנו כבר יודעים, הדבר לא הסתייע ונשארתי עם הציפיות שלי כשהיו, אבל עושה רושם שהיום אני זוכה במשאלת הלב שלי!

היום, Atlus העלו אתר מעודכן עבור Persona. באתר ניתן למצוא תמונה יחסית צבעונית עם הכיתוב של היום השנה ה-25 לסדרה שבו נכתב: "ב-2021, סדרת Persona הצליחה לעבור את סף ה-15 מיליון מכירות מסביב לעולם. אנחנו רוצים להביע את תודתנו העמוקה לכל אותם האנשים שצפו במתרחש ותמכו בנו תקופה כל כך ארוכה. בספטמבר, הסדרה תחגוג את שנתה ה-25. בהערכה עמוקה לכולם, אנחנו מכינים הרבה לקראת השנה ה-25 שתגיע בספטמבר עד לסתיו של שנת 2022! נכריז על מספר דברים לכבוד המאורע, מרצ'נדייז, אירועים שונים, שיתופי פעולה וכמובן, מידע על משחקים חדשים, אנחנו מקווים שאתם מצפים לכך."

Persona 5 Strikers Limited Edition Nintendo Switch - vgs.co.il

האתר מכיל 7 קופסאות שונות עם הכיתוב של Coming Soon, חוץ מהקופסא הראשונה שבה נכתב 2021/9 עם רקע צהוב, האם מדובר בפרויקט ששקשור ב-Persona 4? נאלץ לחכות עד ספטמבר לגלות. אבל עם כל הכבוד לכל מה שהזכרתי קודם, המידע המעניין באמת מגיע דווקא ממקור אחר, האישור עבור המשחק Persona 6 מגיע מהאתר שבו Atlus משתמשים על מנת לפרסם הצעות עבודה. האתר מכיל גם ראיונות שונים עם עובדים של החברה על מנת לתת לעובדים פוטנציאלים את החוויות של העבודה בסטודיו ומעט על הפרויקטים העתידיים שלהם. באחד מהראיונות האלה נמצא האישור שהמשחק השישי בסדרה נמצא כבר עכשיו בפיתוח.

הריאיון שממנו הגיע אישור הוא עם הבמאי של Atlus, נאוטו היראוקה (Naoto Hiraoka), הוא דיבר על החזון עבור המשחק הבא ואמר כי הוא אינו אחד קטן, ואחד שקשה ככל הנראה להשיגו עם הצוות הנוכחי. כאן נכנסות מודעות הדרושים של Atlus - להביא את האנשים שיביאו את החלום שלהם למציאות. נאוטו אומר כך: "תודה לכמות התמיכה הגדולה שקיבלנו עבור Persona 5, הצלחנו להגיע לתחושת הצלחה, אבל אנחנו לא יכולים לעצור כאן. כאשר יצרנו את Persona 4, היה לנו את הלחץ ליצור משהו גדול יותר מ-Persona 3. עכשיו, אנחנו צריכים ליצור את המשחק השישי שיהיה טוב יותר מ-5. עם זאת, ליצור משחק טוב יותר מ-5 תהיה משימה מאוד קשה עם הצוות הנוכחי. אני רוצה לעבור את המכשול הגדול הזה עם כל מי שיצטרף אלינו במהלך הגיוס הזה. סביבת העבודה שלנו מושלמת עבור מי שמעוניינים באתגר יצירתי כאשר זה מגיע ליצירת משחקים ולהביאם לעולם."

מעבר לכך, אין לנו מידע רב במיוחד. כמה זמן המשחק נמצא בפיתוח כבר? האם הוא בפיתוח אקטיבי כרגע? כל השאלות האלו כרגע נותרו ללא תשובה, אבל אנחנו לפחות יודעים ש-Persona 6 נמצא בדרך בזמן שהשורות האלו נכתבות! יחד עם הטיזרים החדשים של החברה, אנחנו עתידים לגלות בדיוק מה החברה מתכננת עבורינו, בתקווה שההכרזה על המשחק הבא כבר נמצאית ממש בדרך אלינו. מחכים גם כן לחדשות בנוגע לסדרת Persona? מוזמנים לשתף בתגובות ולהתלהב איתי!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י