הרשמה

עוד חוזר הניגון - Ghostwire: Tokyo נדחה ל 2022

קורונה 2: שובן של הדחיות

זה היה טוב כל עוד זה נמשך

מבול החדשות של יוני אולי הרווה קצת את האדמה, אבל עדיין קשה לשכוח שאנחנו בעיצומה של בצורת גיימינג. מי מאיתנו שבכל זאת שכחו קיבלו היום תזכורת כואבת במיוחד, והפעם מהמפתחת של אחד המשחקים המסקרנים ביותר שמגיעים לקונסולת הפלייסטיישן 5, Ghostwire: Tokyo.

לא הרבה ידוע על Ghostwire: Tokyo, מעבר לעובדה המובנת מאליה שהוא יתרחש בטוקיו, לכך שנוכל להשתמש בו בכוחות על טבעיים, ולאמירה המעורפלת על כך שמטרתנו תהיה להילחם ברוחות ולהחזיר את אוכלוסיית טוקיו שנעלמה כמעט כולה באופן מסתורי.

אף על פי כן, ואולי דווקא בגלל מיעוט המידע, המשחק צבר לעצמו עד כה קהל מעריצים לא קטן. כמובן שהעובדה שהסטודיו היוצר הוא לא אחר מאשר Tango Gamerworks, האחראים לסדרת האימה המוצלחת The Evil Within, תרמה גם היא את שלה לליבוי ההייפ.

אותו קהל נאמן שהתאכזב כשבמאית הקריאייטיב האהובה איקומי נקאמורה (Ikumi Nakamura) עזבה את הסטודיו, כסס ציפורניים במתח כשחברת האם Bethesda נרכשה ע"י מיקרוסופט, והמתין בסבלנות לשחרור המשחק כאקסלוסיבי ל - PS5 עוד מ- E3 2019, סופג היום מכה קשה נוספת כאשר Tango מודיעה רשמית בחשבון הטוויטר שלה שהמשחק נדחה לתחילת 2022.

"אנו מעוניינים להעביר לידיכם את המשחק בהקדם האפשרי, כך שתוכלו לחוות את הגרסה הבלתי נשכחת של טוקיו הרדופה שעבדנו קשה כדי ליצור." נאמר בציוץ."בו בזמן, אנו נשארים ממוקדים בשמירה על בריאותם של כלל העובדים ב - Tango. חלון ההפצה החדש שלנו יאפשר לנו להקים את העולם של Ghostwire לחיים כפי שתמיד חזינו אותו".

Microsoft's PS5 exclusive Ghostwire: Tokyo is delayed until 2022 - The Verge

מדובר בבשורה מרה נוספת גם עבור סוני, שמתקשה להציג זרם קבוע ושוטף של אקסלוסיביים שיצדיקו את רכישת קונסולת ה - PS5, ונראה שלאט לאט מאבדת את היתרון שעמלה להשיג בדור הקודם. כפי שהורגלנו לראות בשנה הזו, פסימיסטים יגידו שהקורונה גבתה עוד קורבן, אופטימיסטים יגידו שדחייה עדיפה על אכזבה, ועולם כמנהגו ינהג. מה שבטוח הוא, שעם כל הדחיות האלו, שנת 2022 תהיה שנה עמוסה במיוחד לגיימרים מסביב לעולם.

GhostWire: Tokyo צפוי לצאת בלעדית ל-Playstation 5 ב-2022. מה אתם חושבים על הדחייה? חושבים שמשחקים נוספים שצפויים השנה יידחוֲֲ 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י