הרשמה

פרטים חדשים על ה-Steam Deck נחשפים

הקונסולה הניידת של Valve מסקרנת את הרשת

יש המון שאלות ומעט מאוד תשובות

גם אני כמו כל הגיימרים מסביב לעולם התלהבתי מאוד מהחשיפה של ה-Steam Deck לפני כמה ימים. הקונסולה הניידת החדשה של Valve ללא ספק מסקרנת מאוד את כל קהילת הגיימרים וחובבי החומרה והרבה שאלות לגביה עלו ברשת בימים האחרונים. על מנת לענות על חלק גדול מהשאלות מספר נציגים מ-Valve התראיינו ובראשם גם גייב נואל (Gabe Newell) שעומד בראש החברה אשר סיפק מידע חדש. הפרטים הראשונים שיש לנו הם בנוגע למחירים של הקונסולה. כזכור יש 3 גירסאות אשר שונות אך ורק בכמות נפח האיחסון שלהן. על פי נואל Valve היו "מאוד אגרסיביים" לגבי המחיר של הקונסולה על מנת למצוא את האיזון הנכון שבין מחיר וביצועים מפני שזה לדבריו אחד הגורמים הקריטיים בשוק הנייד. אך למרות המחיר המעט גבוה לדבריו של הקונסולה, לנואל יש ציפיות גדולות שה-Steam Deck תמכור מיליוני יחידות בחודשים והשנים הקרובות.

באותו ראיון ל-IGN נואל המשיך ודיבר על בעיה שמטרידה הרבה מאוד חברות חומרה וגיימרים בשנים האחרונות וזה גלישה/Drift של ג'ויסטיקים. יאזן אלדהט (Yazan Aldehayyat) מנהדס חומרה ב-Valve גם אמר בנושא, "ביצענו המון בדיקות אמינות. אנחנו מרגישים שהוא יתפקד טוב מאוד ואני חושב שאנשים יהיו מאוד מרוצים מזה. אני חושב שזה יהיה קנייה נהדרת. כלומר, ברור שכל חלק ייכשל בשלב כלשהו, אבל אנחנו חושבים שאנשים יהיו מרוצים מאוד ומאושרים מזה."

עוד בנושא חומרה גייב אמר שהוא רוצה לראות יצרניות חומרה כמו ASUS או MSI שיצרו תחנות עגינה עבור ה-Steam Deck. אחד הבעיות המכעיסות ביותר עם קונסולת ה-Switch היא שהקונסולה לא עובדת טוב עם תחנות עגינה צד שלישי ויש אף לא מעט מקרים שתחנות כאלה גרמו לקונסולה להפסיק לעבוד. נואל רוצה לעקוף את הנושא הזה לגמרי ולאפשר לכל חברה שרק רוצה ליצור תחנת עגינה עבור ה-Steam Deck. בנושא התוכנה נחשף בסוף השבוע שמספר משחקים פופולאריים כמו PUBG, Apex ו-Destiny 2 לא יעבדו על גבי הקונסולה מפני שמערכת ההפעלה שלה, ה-SteamOS לא תומכת כרגע בתוכנות ה-Anti Cheat של משחקים אלו. נציגים ב-Valve אמרו שהם עובדים על שיפור של מערכת ההפעלה.

מה דעתכם על המידע החדש? האם תירכשו את ה-Steam Deck? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י