הרשמה

צפו בטריילר הראשון של The Witcher: Nightmare of the Wolf

תראו מה הזאב גרר פנימה

נטפליקס שמה את כל הז'יטונים שלה על The Witcher

אחרי ההצלחה הענקית של סדרת ה-Netflix המבוססת על סדרת הספרים/משחקים - The Witcher, החברה הכריזה כי היא צפויה להשיק סרט אנימה לפני יציאתה של העונה השנייה של הסדרה, אשר יקרא Nightmare of the Wolf. כעת, אנחנו מקבלים את ההצצה הראשונה שלנו לסרט וסגנון האנימציה המבטיח שלו, אשר מציג אקשן בערימות, אמבטיה חמה וצייד מפלצות אחד וצעיר במיוחד - ווזמיר (Vesemir), המנטור של גראלט (Geralt), הוויצ'ר האהוב על כולנו.

כמובן שמדובר בטעימה קטנה ממה שמצפה לנו, אבל המבט שקיבלנו מציג פרספקטיבה קצת יותר קלילה לעולם של The Witcher ומכיל פחות סיפורי ציד מכשפות מבעיתים וקצת יותר הומור. העלילה תעקוב אחר ווזמיר, שנים רבות לפני שנהיה המנטור של גראלט, שם הוא צעיר יותר, נאיבי יותר, והדבר היחידי שמעניין אותו הוא ציד מפלצות והכסף שהוא יקבל על כך. הטריילר מציג כמה קרבות עם מפלצות כמו שדים, ערפדים ורוחות, ולחלקיק שנייה מוצג גם פרס על ראשו של איש-זאב שווזמיר צד. אנחנו מניחים שלצד האקשן הרב אנחנו נקבל רקע נוסף לדמות המרתקת הזו שבבירור עברה הרבה דברים בחייה ונזכה ללמוד קצת יותר על צייד המפלצות בתקופה אחרת בחייו.

מה אתם חושבים על הסרט המצופה? חושבים שמדובר בהצלחה בלתי נמנעת, או כישלון נוסף בהעברת סיפור של משחק ווידאו לפורמט טלוויזיוני? נטפליקס התנסתה בתחום לאחרונה עם סדרות אנימה המבוססות על משחקים כמו Castelvania, Dota ולאחרונה, גם Resident Evil, האם הם יצליחו גם עם The Witcher? נגלה בקרוב

The Witcher: Nightmare of the Wolf צפוי לצאת ל-Netflix ב-28 באוגוסט, מספר חודשים לפני השקתה של העונה השנייה של The Witcher, ב-17 בדצמבר.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י