הרשמה

"אנחנו על המפה" - מבט אל המשחקים החמים של חודש אוגוסט

חודש מרגש במיוחד מגיע אלינו! בואו לקרוא את הסיכום החודשי של שמואל ולדעת אילו משחקים גדולים צפויים לצאת בחודש אוגוסט!

שובו של המתנקש האהוב על כולנו, מותחן ב-12 דקות, חזרה לאי ביפן, צלילה לכמה מהמוחות הכי מטורפים ביקום ומשחק ישראלי אחד שייצא לכבוש את העולם. וזה רק חודש אחד.

מה יהיה עם 2021 והמשחקים שלה? זה מרגיש שבכל חודש אני עובד יותר ויותר קשה על הכתבות הללו, כשכל חודש פשוט מפוצץ בעוד ועוד משחקים גדולים. לצערי הרב (ושמחתכם הרבה), חודש אוגוסט לא שונה ובדיוק כמו יולי שלפניו, גם הוא מלא בכל טוב ומשחקים מעניינים וגדולים מכל הז'אנרים השונים. בתפריט: משחק אקשן פסיכי, שובו של מותג אהוב, חברה שנכנסת לעולם חדש בו היא נכשלה בעבר, ומשחק ישראלי שינסה לכבוש את העולם. אז מספיק עם ההקדמות - בואו נראה אילו משחקים אתם תשחקו בחודש אוגוסט!

GRIME - PC

גאווה ישראלית. לא פחות. GRIME הוא משחק Metroidvania בסגנון Soulslike שפותח על ידי Clover Bite, סטודיו ישראלי. כבר מהטריילרים הראשונים ופיסות הגיימפלי שקיבלנו בתהליך הפיתוח של המשחק היה ברור שלמשחק הזה יש המון פוטנציאל. ברמה כזו שהייתי חייב להוסיף את הצוות המפתח לרשימת הסטודיואים שרציתי לראיין במסגרת פרויקט הראיונות עם יוצרי משחקים ישראליים. עכשיו המשחק רואה אור יום (או חושך, אם אתם הולכים לפי התמה המרכזית של המשחק). GRIME נראה קריפי, ברוטאלי, אבל בראש ובראשונה - הוא נראה טוב. אני משחק במשחק כבר כמה ימים וביקורת תעלה בקרוב, אבל אני רק אומר שיש לכם למה לצפות.

המשחק צפוי לצאת ב-2 באוגוסט.

Humankind - PC

משחק ה-4X של Sega ו-Amplitude Studios סוף סוף יוצא, ואם רציתם לשחק Civ מבלי לשחק Civ - זה אולי המשחק בשבילכם. המשחק ייתן לכם לקחת ציוויליזציה ולפתח אותה על פני כמה תקופות וזמנים שונים. המשחק יאפשר לכם לשלוט על ההתפתחות של העם שלכם, הערים שיוקמו, האם הציוויליזציה שלכם תתמקד במלחמה או במסחר וידע ועוד. Humankind יאפשר לכם לשלב בין ציוויליזציות שונות כדי ליצור את האחת שהכי מתאימה לכם ובכך מאפשרת לשחקנים ליצור עמים ייחודיים ומעניינים. אחרי כל הדיבורים שלי על ציוויליזציות - הבנתם את המשפט הראשון של הפסקה הזו?

המשחק צפוי לצאת ב-17 באוגוסט

12 Minutes - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד המשחקים הכי מסקרנים של החודש, זה בטוח. 12 דקות הוא משחק הרפתקה/מתח שמתנהל כולו בחדר אחד. השחקן יוכל לבצע פעולות שונות בחדר, אבל כדי להבין את התעלומה המלאה ולפתור את החידה אתם תצטרכו לחזור על 12 הדקות הללו שוב ושוב ולבצע פעולות שונות ושיחות שונות עד שתבינו מה הולך כשרק אתם והדמות שאתם משחקים מודעת למחזורים הקודמים שחוויתם. המשחק נראה כמו סיפור מתח נהדר וזה ברור שהיוצרים של המשחק לקחו השראה מיוצרים אחרים כמו סטנלי קובריק ואלפרד היצ'קוק כשהם כתבו את התסריט למשחק הזה. כיאה למשחק תחת המטריה של Xbox, תוכלו לשחק בו מיום השקתו דרך ה-Xbox Game Pass.

המשחק צפוי לצאת ב-19 באוגוסט.

Ghost of Tsushima Director's Cut - PS4, PS5

לומר ש-Ghost of Tsushima הייתה הפתעת השנה שלי ב-2021 יהיה מוזר, אבל נכון: אני חיכיתי עד שיהיה לי PS5 כדי לשחק באפוס העולם הפתוח של Sucker Punch כמו שהטבע תכנן (ב-60 פריימים לשנייה), והעולם של המשחק פשוט הימם אותי. זה היה המשחק הראשון מזה המון זמן שסיימתי על 100 אחוז ונהניתי מכל רגע. עכשיו המשחק חוזר אלינו בדמות Ghost of Tsushima Director's Cut, ומביא יחד איתו הרחבה של בין 15 ל-20 שעות באי איקי, בו נלמד עוד קצת על העבר של ג'ין סאקאי ונילחם בעוד מונגולים על הדרך.

הגרסה החדשה ל-PS5 גם מביאה איתה עוד שיפורים כמו תמיכה בפיצ'רים של שלט ה-DualSense, שיפור נוסף של זמני הטעינה על ה-PS5 ומה שהכי מרגש אותי באופן אישי: תנועות שפתיים שמתאימות לדיבוב היפני של הדמויות השונות במשחק. אני לא יכול לתאר לכם כמה זה עצבן אותי כששיחקתי במשחק המקורי, בתור בן אדם שנהנה לשחק משחקים שמתרחשים במדינות שונות בשפת המקור (Assassin's Creed 2 באיטלקית, Unity בצרפתית ועוד).

המשחק צפוי לצאת ב-20 באוגוסט.

Aliens: Fireteam Elite - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

וואו, מי היה מאמין שלמישהו יהיה אומץ להכין עוד משחק Alien במוטיב של אקשן אחרי ההצלחה של Alien: Isolation והכישלון של Alien: Colonial Marines? כנראה ש-Cold Iron Studios, המפתחים של המשחק הזה, לא מפחדים מהיתקלות עם גזע הזינומורפס הנורא (או עם השם המזעזע שסדרת המשחקים הזו עשתה לעצמה), והם החליטו לפתח משחק אקשן חדש בו אתם תצאו להילחם בגלים של חייזרים כאחד מחמשה סוגים שונים של חיילי מארינס. המשחק שכבר הושווה למשחקים כמו Left 4 Dead יאפשר לשחק עם AI לצידכם או עם שני חברים במצב אונליין (אין מצב co-op לוקאלי לצערנו). האם זאת תהייה הצלחה מפוארת או כישלון נוראי? נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-24 באוגוסט.

King's Bounty II - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

הזכרתי אותו ממש בקצרה כאחד המשחקים שהוצגו באירוע השקת המותג Prime Matter של Koch Media, ועכשיו הוא יוצא לקונסולות ולמחשב האישי. King's Bounty II הוא משחק ההמשך למשחק התפקידים משנת 1990, וייקח אותנו לממלכת נוסטריה, כשאנחנו ניצבים ממש במרכז כאוס פוליטי בממלכה. המשחק יאפשר לנו לעשות את הבחירות שלנו, להקים צבאות של מתים וחיים כאחד ולהילחם במשחקיות שמזכירה מאוד את משחקי Heroes of Might and Magic (המשחק המקורי נחשב לסוג של אב רוחני לסדרת המשחקים הזו).

המשחק צפוי לצאת ב-24 באוגוסט.

Psychonauts 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

ברוך השב Psychonauts! התגעגענו! משחק הפלטפורמה/הרפתקה החמוד של טים שייפר ו-Double Fine Studios מ-2005 היה אחד המשחקים הכי אהובים עליי על ה-PC בתור ילד, כשהכתיבה הנהדרת והעולמות המשוגעים שהגענו אליהם כשצללנו עמוק אל תוך המוחות של חלק מהדמויות ההזויות ביותר בתולדות הגיימינג פשוט היו כיפיים. עכשיו, יותר מ-15 שנה לאחר המשחק המקורי, Xbox ו-Double Fine מביאים לנו את משחק ההמשך שאמור להיות גדול יותר, משוגע יותר וטוב הרבה יותר. חשוב לי לציין כי המשחק הוא לא משחק המשך ישיר למשחק הראשון, אלא למשחק VR בשם Psychonauts in the Rhombus of Ruin, שיצא ב-2017. אז מי שרוצה להבין את כל הסיפור בין שני המשחקים המרכזיים - מוזמנים לרכוש ולנסות את המשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-25 באוגוסט.

Baldo - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

שילוב של משחק הרפתקה בסגנון של משחקי Legend of Zelda הדו-ממדיים עם סגנון אמנותי של הסרטים של Studio Ghibli? כן בבקשה וכמה שיותר מהר. Baldo אולי נראה כמו המשחק הכי יפני שיכלתם לבקש (ואנחנו נגיע לעוד אחד כזה), אבל הוא נוצר באיטליה, על ידי המפתחים והמעצבים מ-NAPS team. מדובר במשחק הרפתקה פאזלים, בו אנחנו נצא למסע בו ננסה לנצח מפלצת נוראית ללא לב שבואו או בואה של "ילד או ילדה טהורים" תזמן אותה אל פני השטח. לומר שהמשחק נראה מקסים יהיה Understatement ואני לא יכול לחכות ולנסות את המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

No More Heroes III - Nintendo Switch

אוי אוי אוי, Suda 51...היה לי מאוד קשה בלעדייך. אחרי שני משחקים הזויים, מצחיקים וכיפיים אנחנו סוף-סוף מקבלים את המשחק השלישי בסדרת משחקי No More Heroes. תשע שנים אחרי האירועים של No More Heroes 2, אויבים חדשים מגיעים לכדור הארץ כדי להשתלט על העולם (יחד עם קצת עזרה מפה), ואם Travis Touchdown חשב שלעלות בסולם הדרגות של המתנקשים בכדור הארץ, אז הגיע הזמן להתנסות בעלייה בסולם הדרגות של גיבורי העל בגלקסיה. המשחק עצמו נראה פשוט פסיכי עם משחקיות נהדרת ואם המשחק באמת ישמור על המבנה שלו הדוק ולא יתפתה לשים דגש על העולם הפתוח שהוא מוסיף למשחק, צפויה לשחקני ה-Switch חוויה מיוחדת במינה.

המשחק צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

New World - PC

ההימור הגדול של Amazon ואולי גם האחרון שלה. אחרי הכישלון הקולוסאלי של Crucible, לאמזון היה רק עוד אס אחד אחרון בשרוול: New World, משחק ה-MMO החדש והנוצץ שלה. המשחק ששם אותנו באי Aeternum יאפשר לנו לתור את האי, להצטרף לאחת משלוש קבוצות שונות ששולטות בו, לאסוף משאבים, להילחם במפלצות ושחקנים אחרים ופשוט לחקור את העולם החדש הזה שהגענו אליו. תקופת הבטא הסגורה של המשחק הייתה טובה (למרות שהיו בה לא מעט בעיות), ומודל ה-Buy to play שלה נראה מבטיח, אבל אחרי ש-Crucible נפל בצורה כל-כך רצינית, אני חייב לתהות האם ל-New World יהיה את מה שצריך כדי להרים את אמזון ואת החלום שלה להיכנס לתעשיית המשחקים, על הרגליים.

המשחק צפוי לצאת ב-31 באוגוסט.

רגע, עוד לא סיימנו! הנה עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם בחודש הקרוב:

  • Lone Echo II, משחק ההמשך לסנסציית ה-VR, מגיע לקונסולות של Oculus ב-24 באוגוסט.
  • המשחקGodfall שהיה אקסקלוסיבי ל-PS5... מגיע גם ל-PS4. זה יקרה ב-10 באוגוסט.
  • שחקני הקונסולות (שאינן ה-Switch) סוף-סוף יוכלו לשחק ב-Hades, כשהוא יגיע אליהן ב-13 באוגוסט.

זהו! זאת הרשימה של אוגוסט! אחרי רשימה שכזאת ספטמבר בטוח יהיה חודש רגוע יות... רגע, מה? יש לנו משחק Tales חדש, משחק Warioware חדש, את אחד ממשחקי האינדי הכי מצופים ל-2021 ורימייק ל-Diablo 2?

...אני כבר אנוח בקבר. בינתיים מוזמנים לספר לנו אילו משחקים אתם הולכים לשחק החודש, ברשתות החברתיות שלנו! נתראה בכתבה של ספטמבר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:54 01.08.2021 | WarFox89 WarFox89

    חודש רציני ...

  2. 2

       | פורסם ע"י