הרשמה

מצב האונליין של Ghost of Tsushima מקבל גרסת Standalone

המשחק ישוחרר ב-3 בספטמבר ויקבל עדכונים חדשים

תקראו לחברים ותכינו את החרבות

גרסאת ה-Online של Ghost of Tsushima יצאה ב-16 באוקטובר 2020 תחת השם "Legends" ונתנה לשחקנים הזדמנות להצתוות לקבוצות ולהתמודד עם אתגרים במשותף כאשר הם חוקרים את האי היפני טסושימה. כעת המפתחת Sucker Punch מודיעה כי גרסאת האונליין תהיה זמינה לרכישה כמשחק Standalone בחנויות של ה-PS4 וה-PS5. ב-Legends תוכלו לשחק לצד חבריכם, הן כזוג במשימות סיפור והן כרביעייה במשימות הישרדות או פשיטה. בעלי המשחק המקורי יהנו מעדכונים למערכת האונליין ללא תשלום נוסף בכל גרסא של המשחק. המשחק תומך ב-Cross Generation כך שגם אלו שבחרו להתקדם ל-PS5 וגם אלו שעדיין מחזיקים ב-PS4 יוכלו לשחק יחדיו.

עם שחרור גרסאת האונליין כמשחק נפרד בתאריך ה-3 בספטמבר 2021, מוד Rivals יתווסף ויאפשר לשתי קבוצות להתחרות לנצח גלים של אויבים. עם כל אויב שייפול, השחקנים יקבלו מאגמטה (Magatama) שישמש בכדי לפגוע בקבוצה היריבה. דוגמא לכך היא Shades, שניתן לרכוש באמצעות מגמטה בכדיי לבלום את מתקפות הקבוצה היריבה, או לחלופין לרכוש קללות (Curses) שיורידו לקבוצה היריבה חיים. ברגע שהשחקנים יבצעו מספיק רכישות, הם יפתחו את גל ה-Final Stand, והקבוצה שתביס אותו ראשונה תהיה הזוכה.

בנוסף, Sucker Punch תשחרר ב-3 בספטמבר את מערכת Gear Mastey, שהיא הרחבה של מערכת ההתקדמות והפרסים בשביל לג'נדס. שחקנים שהרוויחו ציוד של רמה 110 יוכלו להפעיל אתגרי מאסטר (Mastery Challanges). זה יאפשר לשדרג את ה-Ki level של חלק מהציוד ל-120 עד שלבסוף יפתח Perk Dlot שני. כאשר שחקנים יפתחו את אתגרי המאסטר, הם גם יוכלו לפתוח טכניקות ואביליטטיז חדשים לכל קלאס.

החל מה-20 באוגוסט, תאריך השחרור של Ghost of Tsushima: Director's Cut, המפתחים ישחררו עדכון שיכניס פיצ'רים חדשים ללג'נדס. העדכון יכלול שינויים שהתבססו על פידבק מהקהילה כמו איזון מחדש של מוד ה-Survival, שייקצר את זמן הסשנים, כמו גם עדכונים שבועיים לאתגרים בשם Survival Nightmare, ויפתח אפשרויות קוסמטיות חדשות ללג'נדס לשחקנים שהרוויחו אותם דרך הסיפור של ג'ין (Jin's Story) ודרך New Game+. מלבד השינויים הקוסמטיים שהורווחו דרך משחק המקור, כל העדכונים מתחילת 2020 יתווספו לגרסאת הסטנדאלון בנוסף לעדכונים החדשים.

אם כל זה לא הספיק לכם, סאקר פאנצ' גם תספק תוכן על בסיס שבועי החל מ-10 בספטמבר עד ה-1 באוקטובר, שיכיל בין היתר מפת Rivals חדשה, מפות Survival חדשות המבוססות על אי איקי (Iki Island) וממלכת איו (Iyo), בנוסף למבחני איו (Trials of Iyo), גרסאה קשה יותר ל-Raid של השנה שעברה.

גרסאת הסטנדאלון Legends תימכר בחנויות ה-PS4 וה-PS5 במחיר זהה של 20$.

מוכנים לחזור לטסושימה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י