הרשמה

ייתכן ש-Remedy החלה בפיתוח של Alan Wake 2

בנוסף, גם חובבי Control יכולים להתחיל לפתח ציפיות

אחרי 11 שנים, האם סוף סוף נראה מה עלה בגורלו של הסופר ואשתו הנעדרת?

Remedy הודיעה אתמול שהפרויקט שהיא עובדת עליו בשיתוף עם Epic נכנס סוף סוף לשלב הפיתוח. לפי השמועות בתעשייה המשחק המסתורי הוא לא אחר מכותר המשך למשחק המעולה של Remedy מ-2010 Alan Wake שיצא בזמנו אקסלוסיבית לקונוסולת ה-Xbox 360 עליה השלום. הסיבות המרכזיות להאמין שאכן מדובר ב-Alan Wake 2 היא הרכישה של זכויות ההפצה של הזיכיון לפני כשנתיים מ-Microsoft. כלומר הזיכיון והקניין הרוחני עליו היו שייכים מההתחלה ל-Remedy אבל Microsoft החזיקה בזכות הבלעדית של הפצת המשחק כך שההחלטה לאילו פלטפורמות יפותח משחק ההמשך במידה ויהיה כזה היא של Microsoft עצמה. מה שבפועל הקשה מאד על פיתוח של עוד משחק בסדרה במידה ו-Microsoft לא ירצו בכך. בעקבות ההצלחה המסחרית הבינונית של Alan Wake המקורי נראה שזה היה בדיוק המצב.

בנוסף על כך, ב-Remedy כבר דיברו מספר פעמים על הכוונה למקם את המשחק הבא שלהם כחלק מהיקום המשותף שהם החלו לבנות עם Control הנפלא מ-2019. אם שיחקתם ב-Control כנראה שגם אתם ראיתם את כמויות הרפרנסים לסיפור של Alan Wake, מה שהגיע לשיא עם חבילת הרחבה שתפקידה היה לגשר בין שני הסיפורים. כעת אחרי תלאות רבות נראה שהמעריצים הותיקים סוף סוף יזכו למשחק ההמשך המצופה כל כך. כאמור, הפעם השותפים של Remedy לדרך הם Epic שמממנים ביחד איתם את המשחק. כמובן שזה כנראה יגרור אקסלוסיביות לחנות המשחקים של Epic ל-Alan Wake 2 ואולי גם למשחקים עתידיים של החברה. למרות זאת Remedy כבר הבהירה שהזכויות על הזיכיון נשארות שלה באופן מלא.

חוץ מההכרזה המרגשת, הודיעו Remedy שבנוסף לפרויקט המשותף עובדים בחברה גם על פרויקט קטן יותר במלוא המרץ וגם ש-Control הוא הצלחה גדולה עם יותר מעשרה מיליון שחקנים ששיחקו בו מאז יציאתו. מדובר בנתון מרשים לאור העובדה שמדובר במשחק סינגל פלייר נישתי יחסית שאינו חלק מסדרה מבוססת ומוכרת. מה שגרם ל-Remedy להתחיל תכנון של משחק ההמשך שיהיה גדול יותר ועם תקציב מכובד. בסך הכל נראה שב-Remedy הולכים להיות עסוקים מאד בזמן הקרוב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י