הרשמה

רשמי: Call of Duty: Vanguard הוכרז, החשיפה המלאה תתקיים ב-Warzone

חשיפה ב-19 לאוגוסט

Call of Duty: Vanguard נחשף

חברת Activision הכריזה על הכותר הבא בסדרת Call of Duty, ובדיוק כמו שההדלפה חזתה, הוא ייקרא Call of Duty: Vanguard. ההודעה יצאה בעמוד הטוויטר הרשמי של החברה ובעוד שמעט מאוד פרטים ידועים לנו על המשחק החדש בסדרת משחקי היריות המגה-פופולרית, Activision הבטיחה לשחרר פרטים נוספים בתוך Call of Duty: Warzone בתאריך ה-19 באוגוסט, כלומר בעוד יומיים.

.

לפי הטריילר הרשמי ששוחרר ברור לנו שמדובר בחזרה למלחמת העולם השניה, והחברה אפילו עשתה שינוי בסיום של Warzone כפי שדיווח CharlieIntel בסרטון סיום המראה צלפית מימי מלחמת העולם השניה. החזית כנראה תהיה החזית המערבית וכמו שראינו בטריילר יש סצנות על חוף הים. למי שלא מכיר, Vanguard זה הכוח המוביל צבאות, מעין כוח סיור, כמו גם שם של ספינת מלחמה בריטית ממלחמת העולם השניה. כמה יש קשר? אין לנו מושג. המשחק עצמו יפותח הפעם על ידי Sledgehammer Games שאחראים גם על Call of Duty: Advanced Warfare וגם על Call of Duty: WWII.

חברת Activision הודיעה כי החשיפה המלאה של הכותר תהיה במסגרת Warzone ב-19.08 במפה של Verdansk, כנראה כפי שעשתה החברה בחשיפה של הכותר הקודם של Call of Duty שהראה הבזקים במהלך הקרבות. המשחק כנראה יכלול גרסת דור קודם, דור נוכחי וגרסה שתאפשר לקפוץ בין הדורות של הקונסולות.

לוח הזמנים הצפוי מדבר על אלפא בסוף החודש ובטא פתוחה בסוף ספטמבר כאשר תאריך ההשקה עצמו יהיה ככל הנראה בנובמבר כפי שהיה עם כל כותר Call of Duty עד כה. מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י