הרשמה

כל הפרטים מאירוע ה-Pokemon Presents של אוגוסט!

אז מה היה לנו באירוע שכולו פוקימון?

הרימייקים נראים מצוין ועוד פרטים מתגלים על Pokemon Legends Arceus!

חברת הפוקימונים קיימה לפני מספר דקות (ה-18 באוגוסט) את אירוע ה-Pokemon Presents שלה - מעין דיירקט שעוסק כולו במותג המצליח בעולם: פוקימון. הסרטון, שהיה הארוך ביותר בסדרת סרטוני ה-Pokemon Presents, נתן לנו פרטים חדשים לגבי משחקים קיימים במותג ועל שני המשחקים שעומדים להגיע אלינו בקרוב: הרימייקים למשחקי דור 4 של פוקימון ומשחק העולם פתוח החדש והמסקרן באזור סינו. אז מה היה לנו בדיירקט? בואו נבדוק!

Pokemon Unite

הסרטון התחיל, איך לא, עם פרטים נוספים לגבי Pokemon Unite, משחק ה-MOBA הפופולרי של חברת הפוקימונים ו-Tencent. המידע התרכז בעיקר בפוקימונים החדשים שעומדים להצטרף למשחק: Sylveon, התפתחות הפיה של Eevee ו-Mamoswine, ממוטת הקרח המפורסמת של המשחק. קיבלנו גם תאריך יציאה לגרסת המובייל של המשחק: ה-22 בספטמבר. המשחק יתמוך בקרוספליי בין קונסולות ה-Switch לטלפונים החכמים.

Pokemon Cafe Remix

גרסה חדשה למשחק הפאזלים החמוד הוכרזה באירוע. הגרסה החדשה תביא איתה גם שלבים חדשים, פוקימונים חדשים שיבקרו בבית הקפה שלכם ועוד הרבה הפתעות. המשחק צפוי לצאת בסתיו של השנה.

Pokemon Masters EX

משחק המובייל הפופולרי חוגג שנתיים מאז יציאתו עם המון תוכן חדש. תוכלו להילחם ב-Eternatus יחד עם ליאון והופ ממשחקי Pokemon Sword and Shield, להשתתף באיוונטים של פוקימונים אגדיים ולחזות בחזרתו של N, היריב שלכם מ-Pokemon Black and White. אם תתחברו בימים הקרובים תקבלו גם 3000 יהלומים במשחק.

Pokemon Go

סנסציית המובייל חוגגת 5 שנים בשוק ועם החגיגות מגיעים גם פוקימונים חדשים ממשחקי Sword and Shield כמו Wooloo ו-Falinks, יחד עם שני הכלבים האגדיים של המשחק: Zacian ו-Zamazenta. האירוע גם רמז על הגעתו של Hoopa למשחק, אותו תצטרכו למצוא בעצמכם במפה.

Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl

אבל מספיק עם השטויות, הגיע הזמן לאירוע המרכזי. ILCA הציגה את השיפורים שהיא מביאה למשחקי דור 4 של פוקימון וכדאי שתשבו כי הרשימה ארוכה: מעבר לגרפיקה טובה יותר מבטריילר המקורי, המשחק יוסיף שיפורים ואנימציות חדשות ל-Super Contests, תלבושות שתוכלו להחליף במהלך המשחק ואזורים חדשים לחקור ב-Underground עם פוקימונים על המפה עצמה שתוכלו לנסות ולתפוס. אם כבר הזכרתי פוקימונים על המפה: אתם תוכלו להסתובב עם הפוקימונים שלכם כשהם מחוץ לפוכדור! אני יודע שזה נשמע כמו פיצ׳ר קטן, אבל הוא באמת מוסיף המון למשחק.

בנוסף לכל השיפורים הללו, גרסת Switch Lite מיוחדת תגיע כשבועיים לפני השקת המשחק ותעוצב על טהרת שני הפוקימונים האגדיים של המשחק: Dialga ו-Palkia. את הקונסולות תוכלו לקנות החל מיום שישי ה-5 בנובמבר, ואת המשחק עצמו תוכלו לקנות ב-19 בנובמבר לקונסולת ה-Switch.

Pokemon Legends: Arceus

המון פרטים חדשים נחשפו על Pokemon Legends: Arceus, כשהעולם הפתוח של המשחק, הדרך בה נילחם מול פוקימונים אחרים וחלק מהסיפור נחשפו. נתחיל מהסיפור: ב-Legends: Arceus אנחנו נהייה אמונים על למלא את ה-Pokedex הראשון של מחוז היסויי (Hisui), על שלל הפוקימונים שלו. במהלך המסע שלנו, נפגוש בכמה מהדמויות הבכירות של המחוז שיסייעו לנו במשימה הזו.

העולם הפתוח של המשחק יכיל את הפוקימונים השונים שנוכל לתפוס כדי למלא את הפוקדע שלנו, ביניהם צורות חדשות לפוקימונים אהובים ומוכרים כמו Growlithe. אגב, ככל שנבצע יותר משימות שונות אנחנו נקבל יותר מידע לגבי הפוקימונים השונים (לתפוס פוקימון כמה פעמים, לנצח אותו בקרב ועוד). נוכל לרכב על צורת ההתפתחות של Stantler או לרחף עם הצורה החדשה של Braviary.

בעוד שנוכל ליצור אינטראקציות עם פוקימונים בעולם של המשחק, אנחנו נוכל גם להילחם מול פוקימונים חזקים, כשמערכת הקרבות מקבלת גוון שונה מאוד: במקום תורות בהן כל פוקימון מתקיף, המהירות של כל פוקימון תשפיע על מתי הוא יוכל לתקוף. פוקימון מהיר יותר לפעמים יוכל לתקוף פעמיים באותו התור. המשחק גם מכיל אלמנטים של סגנונות: סגנון מהיר יכול להוביל לכמה תורות אחד אחרי השני, בעוד שסגנון חזק למתקפה יוביל לעוצמה חזקה יותר. מבחינת משחקיות המשחק נראה מצוין, מבחינה גרפית... פחות. הם חייבים ללטש את המשחק הזה יותר אם הם רוצים שהוא יהיה מוכן עד ה-28 בינואר 2022.

זהו, אלו כל הפרטים מהדיירקט המיוחד של פוקימון! קיבלנו המון פרטים כשרובם המוחלט היו טובים. אני מאוד אשמח לדעת עוד על ה-End game של הרימייקים כדי להבין האם אנחנו מקבלים את התוכן ממשחקי Platinum, אבל העתיד של פוקימון בחודשים הקרובים נראה מאוד מבטיח. תוכלו לצפות בפרזנטציה המלאה כאן למטה.

מה אתם חשבתם על האירוע? גם אתם מעריצים חסרי תקנה של דור 4 של פוקימון? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י