הרשמה

הכינו יומנים: אירוע PlayStation Showcase יוצא לדרך ב-9 בספטמבר

ואנחנו כבר יודעים מה לא יהיה שם

מה צופן העתיד לקונסולת ה- PS5?

רכבת התוכן של סוני לא עוצרת לרגע, והפעם על האש, אירוע PlayStation Showcase 2021. אם אתם עוקבים אחרי אירועי State of Play של סוני, כנראה שהפורמט כבר מוכר לכם, 40 דקות של עדכונים בנוגע למשחקי הפלייסטיישן העתידים לצאת. והפעם, לשון ההכרזה רומזת שנזכה לטעימה קצת יותר רחבת היקף, עם עדכונים ממיטב הסטודיואים והמפתחים באשר למשחקים שיצאו במהלך תקופת החגים האמריקאית (נובמבר-ינואר) ואף אחריה.

שמו של האירוע, התזמון בו הוא נערך והרמיזה למועדים שאחרי החגים, כנראה מכינים את הקרקע לאירוע מסקרן אפילו יותר מהרגיל. נזכיר שרבים מהכותרים המצופים ביותר שתוכננו לצאת השנה, נאלצו להידחות לשנת 2022 עקב קשיי פיתוח בשל הקורונה. צביר הכותרים הזה הופך את 2022 לאחת מהשנים העמוסות ביותר בגיימינג מאז ומעולם, ואם לשפוט על פי ניסוח ההכרזה, נזכה לקבל טעימה אמיתית ראשונה מכל הטוב שהשנה הזו מתכוונת להציע לנו.

עם מעט מזל, ייתכן שנקבל גם מידע נוסף גם על ה-IP החדש מבית סוני, Magnum, אליו התוודענו לראשונה דרך טיזר ששוחרר לפני כחודש ופורסם היום באופן רשמי ע"י סוני. הטיזר מציג לנו גרפיקה מרהיבה ויריות מגוף שלישי לצד שימוש במערכת Grappling מסוג כלשהו, מגינים ו...קסמי קרח? לא ברור עדיין כיצד כל הדברים הללו מתחברים יחד, והאם הסצנה של 4 הדמויות שהולכות יחדיו מצביעה על כיוון של קו-אופ כמו ב-Destiny או על כיוון של Party כמו במשחקי RPG, אך משחק שהאויבים בו הם שילוב מוזר בין רובוטים עתידניים למפלצות תמנון לאבקראפטיות הוא בוודאות משהו ששווה לשים אליו לב. נקווה שאירוע ה-PlayStation Showcase יידע לשפוך מעט אור על הנושא.

עם זאת, אם יש משהו שבוודאות לא יהיה בהכרזה, זה הדור החדש של ה-VR מבית סוני, כפי שנכתב בהכרזה בריש גלי, למגינת ליבם של חובבי המציאות המדומה המחכים לכך בקוצר רוח.

חשוב לציין גם שסוני, בניגוד למיקרוסופט ולנינטנדו, לא התארחה ב-E3 השנה, ולא עשתה אירוע גדול עם הכרזות בומבסטיות כמו אחיותיה בעולם הקונסולות. לא יהיה מופרך להניח שסוני שמרה את הקלפים שלה קרוב לחזה עד כה, ומתכננת לפחות חשיפה גדולה אחת כדי להפיל אותנו מהכיסא ולגרות לנו את חוש ההייפ. Horizon Forbidden West כבר הוכרז, Ratchet And Clank: Rift Apart יצא לא מזמן, ו-Spider-Man: Miles Morales היה כותר השקה. זה לא משאיר לנו הרבה אפשרויות לאקסולסיביים גדולים. הכרזה על Uncharted חדש? פרטים נוספים על Ghostwire Tokyo? טיזר לכותר הבא בסדרת God Of War? משהו חדש לגמרי? השמיים הם הגבול.

אירוע ה-PlayStation Showcase 2021 ישודר ביוטיוב ובטוויץ' ביום חמישי הבא, ה-9 בסמפטמבר בשעה 23:00 שעון ישראל.

האם אתם מתכוונים לצפות באירוע, ומה לדעתכם הוא יכלול? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:32 05.09.2021 | maor33 maor33

    עדיין יש בי אמונה ל bloodborne 2

  2. 2

       | פורסם ע"י