הרשמה

האם אוסף של Uncharted ל-PC דלף? כנראה שלא, אבל קיום של אוסף כזה עדיין הגיוני

ניית'ן דרייק מגיע אל ה-PC הקרוב לביתכם, האמנם?

אנ'צרטד מגיעים לטריטורייה שלא נחקרה מעולם: 60FPS

מה שהיה נראה פעם כמו פנטזיה רחוקה לשחקני ה-PC מתחיל לקרום עור וגידים בשנים האחרונות. המשחקים הייחודיים של PlayStation ומפתחות המשחקים שלה מתחילים לזלוג החוצה מכלא האקסקלוסיביות של סוני. לפעמים זה לקח זמן, כדוגמת המשחק Horizon Zero Dawn שיצא לקונסולה בשנת 2017 וקיבל פורט PC רק בשנת 2020, או Days Gone שהגיע כעבור שנתיים מהוצאתו ל-PS4. אבל כמו שהפתגם אומר, עדיף מאוחר מאשר אף פעם. ניצוצות אלו גרמו לשחקני המחשב להתחיל לפתח ציפיות לגביי אקסקלוסיביים נוספים של הפלייסטיישן, שמתהדרים בסיפור עוצמתי וחווית משחק בלתי נשכחת.

אחת מסדרות המשחקים המובילות של האקסקלוסיביים של פלייסטיישן היא ללא ספק "Uncharted", משחק הרפתקאות ששם אותנו בנעליו של ניית'ן דרייק (Nathan Drake), אותו אנחנו מלווים בשלל הרפתקאות ברחבי הגלובוס בגילוי אחר הלא נודע. לסדרת המשחקים חמישה כותרים סך הכל, כאשר ארבעה מתמקדים בדרייק והאחרון הוא ספין אוף לשתי דמויות אהובות מהסדרה. כעת, האינטרנט רועש וגועש על שמועה לפיה משחקי Uncharted יקבלו פורט PC ויעניקו לשחקני המחשב את ההזדמנות לחקור את העולם עם דרייק. בתמונה שהופצה ברשתות ניתן לראות שהמשחקים מאוגדים תחת הכותר Uncharted: the Naughty Dog PC Collection. האגד יכיל את המשחקים: Drake's Fortune, Among Thieves, Drake's Deception, A Thief's End ואת המשחק Lost Legacy.

התמונה טוענת כי ההכרזה הרשמית עתידה להגיע ב-6 בספטמבר, כאשר תאריך היציאה של האוסף יהיה ב-7 לדצמבר 2021. בעוד שהתמונה נראית משמחת מאוד, באתר ResetEra משתמשים זריזים דאגו להסב את תשומת לב המעריצים הנרגשים לעובדה שהלוגו והשם של המשחק בתמונה כנראה נלקחו מ-Fan Art של משתמש אחר לאוסף דומה על ה-PS5. זה נראה שללוגו שם התווספה המילה PC פשוט, יחד עם קו מתחת למילה Collection. תוכלו לראות את ההשוואה כאן למטה:

אישית אני מקווה שאכן מדובר בשמועה שתתברר כנכונה. אנצ'רטד סדרת משחקים וותיקה שמגיע לכל שחקן ליהנות ממנה, הגיע הזמן לצאת מכלוב הזהב של האקסקלוסיביות ולאפשר לשחקנים נוספים להתאהב בסדרת המשחקים המהנה הזו. חוץ מזה, גם אם התמונה הזאת תתברר כפייק - עדיין חשוב לציין כי ההגעה של ניית'ן דרייק ל-PC היא הגיונית בהתחשב בפעולות האחרונות של סוני ובעובדה שתקופת החגים הקרובה נראית דיי ריקה עבור חברת הענק. האם חג המולד יגיע מוקדם בשביל שחקני ה-PC או שמדובר בעוד שמועה שמפיחה תקוות שווא? נצטרך לחכות ולראות. יש עוד חמישה ימים עד התאריך המיועד גם ככה.

מה אתם חושבים? האם מדובר בפייק או בתמונה אמיתית? מחכים לבואה של הסדרה למחשב האישי? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י