הרשמה

סקינים של דמויות מסדרת Uncharted מגיעות ל-Fortnite

קרוסאובר מהסרטים

מסתבר שניית'ן דרייק יודע גם לבנות ולא רק לטפס

בימים האחרונים הצליחו שחקנים ומעריצים של המשחק הפופולרי Fortnite לפצח את הרמזים שפרסמו Epic Games וגילו כי לכבוד יציאת הסרט אנצ'רטד (Uncharted) ,המבוסס על סדרת משחקי המחשב המצליחה מבית Naughty Dog ,ב-17 בפברואר, המפתחת הכינה להם הפתעה בדמות קרוס אובר הכולל דמויות וסקינים למשחק הדגל המצליח שלה.

שחקן הקולנוע טום הולנד (Tom Holland), הידוע יותר בתור ספיידרמן מעולם סרטי הקומיקס של מארוול (שגם לו היה אירוע קרוסאובר במשחק), יחזור שוב לעולם הפורטנייט, הפעם בתור ניית'ן דרייק (Nathan Drake), גיבור סדרת משחקי אנצ'רטד וכאמור, הסרט. הקרוסאובר בין שני העולמות יכלול גם את גרסתו הקולנועית של טום הולנד לדרייק וגם את הגרסה המקורית מסדרת המשחקים ואת כוכבת המשנה של הסדרה, קלואי פראזייר (Chloe Frazier).

את הרמזים לקרוסאובר המתוכנן התחילה לפזר חברת Epic Games כבר ביום שישי כאשר שיחררה אתר ייעודי בסגנון מצא את המטמון, בו השחקנים היו צריכים לפתור סיסמא בת 14 תווים בעזרת רמזים שניתנו להם. לאחר גילוי הסיסמא (sicparvismagna, משפט ידוע מסדרת המשחקים) תוך מספר דקות על ידי משתמשים להוטים, התגלה הטריילר הרשמי להכרזה. חפצים הקשורים לקרוסאובר המתוכנן ניתן יהיה למצוא בחנות המשחק של Fortnite החל מה-17 בפברואר, יום עליית הסרט Uncharted לאקרנים בישראל. מה אתם חושבים על הקרוסאובר החדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י