הרשמה

סיכום אירוע Nintendo Direct ספטמבר 2021!

נינטנדו מגיעה אלינו עם הדיירקט האחרון ל-2021 - בואו לקרוא מה הוכרז בו!

רימייק ל-Actraiser, הגעה של משחקי N64 ל-Switch Online, משחק Kirby חדש ו-Bayonetta 3 באירוע אחד? אני כנראה חולם.

כהרגלה בקודש, נינטנדו פשוט הפתיעה אותנו עם הכרזה מהיום למחר על Nintendo Direct חדש שיתרכז בעיקר במשחקים שצפויים לצאת בתקופת החורף הקרובה (דצמבר-פברואר 2022). הדיירקט הזה מגיע רק שלושה חודשים אחרי האירוע הנהדר של החברה ב-E3 וכרגיל, הציפיות של מעריצי נינטנדו היו בשמיים - בעיקר עם כל השמועות על טרילוגיית Metroid Prime שאולי תגיע ל-Switch, הדיבור על שלט חדש שצפוי לצאת לקונסולה וכמובן - החשיפה של הדמות האחרונה ל-Super Smash Bros. Ultimate. אז מה היה לנו בדיירקט הגדול האחרון ל-2021? בואו נבדוק!

Monster Hunter Rise Sunbreak

חבילת הרחבה חדשה ל-Monster Hunter Rise הוכרזה. Capcom קוראת להרחבה הזאת "הרחבה מאסיבית" והיא תכיל אזורים חדשים, מפלצות חדשות וראנק חדש. למי מכם שרוצה רפרנס: תחשבו על Monster Hunter World: Iceborne רק למשחק ה-Switch. ההרחבה צפויה לצאת בקיץ של 2022 ואולי עד אז גם גרסת ה-PC של המשחק תגיע אלינו.

Mario Party Superstars

טריילר חדש נחשף למשחק ה-Mario Party החדש שצפוי לצאת בחודש הבא. הטריילר הציג עוד לוחות חדשים שצפויים להגיע למשחק בנוסף ל-5 שנחשפו ב-E3, יחד עם מוד שלם שכולו מוקדש למיני משחקים. המשחק צפוי לצאת ב-29 באוקטובר.

Voice of Cards: The Isle Dragon Roars

משחק חדש של יוקו טארו נחשף. מדובר במשחק תפקידים בו כל דבר מיוצג על ידי קלפים. המשחק צפוי לצאת ב-28 באוקטובר כשדמו ישוחרר ל-eShop ממש בקרוב. המשחק המלא יעלה לכם 30 דולר בחנות של נינטנדו.

Disco Elysium: The Final Cut

אחרי הכרזה מאוד מוקדמת שלה, גרסת ה-Switch למשחק התפקידים המצוין סוף-סוף מקבלת תאריך יציאה וצפויה לצאת ב-12 באוקטובר באופן דיגיטלי, כשגרסה פיזית תגיע ב-2022. המשחק יעלה 40 דולר.

Guardian of Remembrance - Hyrule Warriors: Age of Calamity

מידע נוסף על חבילת ההרחבה השנייה של משחק המוסו הגיעה אלינו בטריילר חדש. יחד עם חשיפה של קטעי סיפור חדשים, אנחנו צפויים לקבל שתי דמויות חדשות: פורה ורובי, המדענים של הממלכה. ההרחבה שנקראת Guardian of Remembrance תגיע אלינו ב-29 באוקטובר.

Chocobo GP

משחק קארטינג חדש של Final Fantasy יגיע אקסקלוסיבית ל-Switch ב-2022. את האביזרים אליהם אנחנו רגילים מ-Mario Kart יחליפו קסמים של Final Fantasy כמו Fira ו-Shell כשנוכל לשחק עם מגוון דמויות מההיסטוריה של Final Fantasy.

Super Smash Bros. Ultimate

דמות ה-DLC החדשה והאחרונה של משחק הלחימה הפופולרי של נינטנדו לא נחשפה בדיירקט, אבל כן קיבלנו את תאריך ההכרזה. תכינו שעונים, כי ב-5 באוקטובר אנחנו צפויים לקבל את הדמות האחרונה של SSBU. האם זה יהיה Doom Guy? ריימן? נצטרך לחכות ולראות.

Kirby and the Forgotten Land

משחק קירבי תלת-ממדי חדש נחשף! המשחק החדש שדלף מוקדם הודות לנינטנדו יפן יהיה משחק פלטפורמה תלת-ממדי שיכלול את כל המהלכים והתזוזות של קירבי כשהוא חוקר עולם מוזר ומוכר בו זמנית. המשחק צפוי לצאת באביב של 2022.

Animal Crossing Direct

בדיוק כמו עם Super Smash Bros. Ultimate, גם כאן קיבלנו הכרזה להכרזה שצפויה לקרות בקרוב. אנחנו צפויים לקבל דיירקט שכולו Animal Crossing באוקטובר כשהטיזר הגדול הוא ש-Brewster הבריסטה חוזר למשחק בנובמבר בעדכון חינמי למשחק Animal Crossing New Horizons!

Mario Golf: Super Rush

עדכון חינמי מגיע למשחק הגולף של נינטנדו. שתי דמויות חדשות יצטרפו לסגל: Koopa Troopa ו-Ninji המהיר. שני מסלולים חדשים גם הוכרזו לעדכון שכבר זמין להורדה.

Disney Magical World 2: Enchanted Edition

משחק של דיסני מה-3DS מגיע ל-Switch בתקופת החגים. זהו, אין לי מה לומר על זה - מעריצי דיסני, יש לכם למה לחכות.

Star Wars: Knights of the Old Republic

משחק ה-RPG האייקוני שמקבל רימייק על ה-PS5 מגיע ל-Switch. מעריצי מלחמת הכוכבים יוכלו לקחת את הקלאסיקה הזו לכל מקום ובכל זמן כשהמשחק יושק ב-11 בנובמבר בעבור 15 דולר.

Dying Light

גרסת ה-Cloud של Dying Light 2 הוכרזה בדיירקט יחד עם תאריך יציאה: ה-4 בפברואר. המשחק הראשון שהוכרז לפני כמה חודשים קיבל תאריך יציאה ממשי: ה-19 באוקטובר, יחד עם הכרזה על פיצ'רים כמו Motion Controls, אפשרות לקו-אופ לוקאלי או באונליין ושימוש במסך המגע של הקונסולה. גרסת ה-Switch של המשחק צפויה לעלות 50 דולר.

Triangle Strategy

משחק הטקטיקה/תפקידים החדש של Square Enix מקבל תאריך יציאה ממשי והוצגו כמה שיפורים שנוספו למשחק מאז תקופת הדמו, כמו שליטה טובה יותר במצלמה, גרפיקה משופרת ורמות קושי שונות. משחק ה-2D-HD צפוי לצאת ב-4 במרץ ויעלה 60 דולר.

Metroid Dread

טריילר חדש וארוך הוצג למשחק המטרויד החדש שצפוי לצאת בחודש הבא יחד עם קונסולת ה-Nintendo Switch OLED. המשחק צפוי לצאת ב-8 באוקטובר, והאמת? הוא פשוט נראה יותר ויותר טוב עם כל טריילר שאני רואה.

Nintendo Switch Online Expansion Pack

כמו שצפיתי, משחקי N64 מגיעים לתוכנית חדשה של Nintendo Switch Online שנקראת Expansion Pack. עוד לא ידוע לנו המחיר של התוכנית החדשה, אבל כן ידועה לנו ההפתעה הנוספת של החבילה הזו: היא תגיע יחד עם משחקי Sega Genesis! יחד עם השירות החדש, אנו נקבל גם שני שלטים חדשים, אחד לכל קונסולה.

בין המשחקים השונים תוכלו למצוא קלאסיקות משתי הקונסולות כמו Super Mario 64,The Legend of Zelda: Ocarina of time ו-Paper Mario על ה-N64 ו-Streets of Rage 2 ו-Ristar על ה-Sega Genesis. בדיוק כמו עם שירות ה-NSO הרגיל, גם ה-Expansion Pack יעודכן עם משחקים בצורה סדירה, כשמשחקים כמו Banjo Kazooie יגיעו לשירות.

Shadowrun Trilogy

טרילוגיית משחקי Shadowrun המחודשת נוחתת על ה-Switch. משחקי הטקטיקה שמשלבים בין פנטזיה לסייברפאנק יגיעו לקונסולה בשנה הבאה.

Castlevania Advanced Collection

כל ההדלפות והשמועות היו נכונות: קולקציית משחקי ה-GBA בסדרת Castlevania מגיעה לקונסולת ה-Switch כבר היום! האוסף שיכלול את ארבעת המשחקים בכל הגרסאות שלהם (ארה"ב, אירופה ויפן) יכיל גם אפשרות למיפוי מקשים, Save States וחזרה לאחור וגלריית אמנות לכל משחק. והמחיר? לא רע בכלל - 20 דולר עבור כל החבילה.

Actraiser Renaissance

ריבוט לאחד ממשחקי ה-SNES הכי Underrated על הקונסולה מגיע אלינו. המשחק הוא שילוב בין משחק אסטרטגיה/בניית עיר למשחק אקשן/פלטפורמה והוא יאפשר לכם להילחם ולשלוט בממלכה קסומה כלוחם וכאל. את הפסקול של המשחק הלחין יוזו קושירו, המלחין של סדרת משחקי Streets of Rage, אז הוא כבר זוכה בנקודות זכות אצלי.

כבר ציינתי שהמשחק זמין לקנייה על ה-Switch כבר היום בעבור 30 דולר?

Deltarune Chapter 1 & 2

הפרק השני של Deltarune שיצא ממש לא מזמן למחשב האישי מגיע גם ל-Switch כבר היום! בנוסף, תוכלו להוריד את שני הפרקים ביחד כבאנדל. מה יותר טוב ממוזיקה נהדרת בכל מקום ובכל זמן.

מונטאז' משחקים

החלק הזה של הדיירקט הוקדש למונטאז' של כמה משחקים שיוצאים בקרוב: Hot Wheels Unleased שמגיע אלינו בסוף החודש, Rune Factory 5 שמגיע ב-22 במרץ וכמובן, Shin Megami Tensei V שינחת על הקונסולה ב-11 בנובמבר.

Super Mario Movie

שיגרו מיאמוטו הגיע כדי לתת לנו פרטים לגבי הסרט החדש של סופר מריו. כריס פראט הולך לשחק את מריו, ג'ק בלאק הולך לשחק את באוזר וסת' רוגן הולך לשחק את דונקי קונג, אז הקאסט הזה הולך להיות מפוצץ כוכבים. הסרט צפוי לצאת בתקופת החגים 2022, כשבארה"ב הסרט קיבל תאריך רשמי: ה-21 בדצמבר 2022.

Splatoon 3

טריילר חדש למשחק היריות המשוגע של נינטנדו נחשף בדיירקט. הטריילר התחיל עם הצגת מצב המולטיפלייר של המשחק ועבר ישר למצב הסיפור החדש. הטריילר גם חשף חלק מהיכולות החדשות שיופיעו במשחק. אנחנו צפויים לקבל עוד פרטים בהמשך השנה על המשחק שצפוי לצאת ב-2022.

Bayonetta 3

הנה זה בא: גולת הכותרת של ה-Nintendo Direct ובשביל רבים הסיבה שחיכינו לאירוע הזה. המשחק Bayonetta 3 קיבל טריילר משחקיות חדש ומרהיב שכלל גם הופעת אורח של Lappy מ-Astral Chain. המכשפה הפופולרית קיבלה לוק חדש לחלוטין, מתקפות חדשות ומלאות בסטייל וכמובן איך אפשר לשכוח את המפלצות הענקיות שהיא יכולה לזמן.

המשחק ירוץ ב-60 פריימים לשנייה כיאה למשחק Character Action שמכבד את עצמו וכפי שההדלפה חשפה, המשחק צפוי לצאת ב-2022. אני כבר ממש לא יכול לחכות לראות עוד מהמשחק הזה.

למרות השעה ההזויה זה היה דיירקט טוב, עם כמה הכרזות מאוד טובות! אבל עכשיו אני רוצה לשמוע אתכם: מה אתם חשבתם על ה-Nintendo Direct? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:16 24.09.2021 | truegamer truegamer

    "כריס פראט הולך לשחק את מריו, ג'ק בלאק הולך לשחק את מריו"

  2. 2

       | פורסם ע"י