הרשמה

מיקרוסופט מורידה את מחיר ה-Game Pass בישראל! (ובמדינות אחרות)

סוף סוף קצת אהבה לקהל הישראלי

הוזלת מחירים בישראל, צ׳ילה והונג קונג

לקהל הצרכנים הישראלי יש 2 תחביבים עיקריים: הראשון הוא לחפש הנחות, ורצוי כמה שיותר גדולות. השני הוא לנסות לנחש איפה הקאץ׳ של אותן הנחות, ומה בדיוק מנסים למכור לנו בעזרתן במחיר מופקע. בארץ אפשרויות המיסוי הבלתי מוגבלות, הנחה פתאומית על מוצר דגל חדש יחסית שלכאורה אין שום גורם מיידי שמצדיק אותה (סוף עונה, חגים, מתחרה חדשה בענף וכו׳), ושניתנת ע״י חברה גדולה עם נוכחות מוצקה בשטח, עלולה להראות לנו מוזרה ביותר עד כדי מחשידה. באופן יוצא דופן אך נחמד ביותר, הנחה מסוג כזה הוא הצעד העסקי הבא של חברת מיקרוסופט, שכנראה פחות מוטרדת מהחשדנות הישראלית האסלית, ומחליטה לקצץ במחירי השירותים שלה בישראל, הונג קונג וצ׳ילה. החברה מתכננת להכריז על כך באופן רשמי מאוחר יותר היום, ולהוזיל את מחיר שירות ה-GamePass שלה, הן לקונסולה והן למחשב, וכן את מחיר שירות ה-Xbox Live Gold.

שירות ה-Game Pass Ultimate, אשר מקנה לרוכש גיימפאס גם על הקונסולה וגם על המחשב, נמכר כרגע בצ׳ילה עבור 11,990 פזוס צ׳יליאניים (15.05$), ומחירו ירד ממחר ל-7,990 פזוס (בערך 10$). בהונג קונג, גיימרים משלמים 119 דולרים הונג קונגיים (15.29$) עבור השירות, אשר כעת יתומחר במחיר של 79 דולרים (כנ״ל, בערך 10$ אמריקאיים). הקהל הישראלי, אשר כידוע משלם 55₪ עבור מנוי האולטימייט (17.12$ לפי השער של היום, למי שתוהה), יקבל הנחה משמעותית שתציב אותו על מחיר נוח למדי של 40₪ לחודש (12.45$). שירותי הגולד, הגיימפאס למחשב בלבד והגיימפאס לקונסולה בלבד ישקפו ירידות מחירים דומות.

מדוע מגיע לנו כל הטוב הזה אתם שואלים? נראה שמיקרוסופט מנסה להגיב למצב השוק באיזורים הללו, כך שהמחירים של שירותיה ישקפו גם את תנודות השוק במדינה וגם את כוח הקנייה של האזרחים. בנוסף, הניסיון של מיקרוסופט לחדור עם המוצר החדש לשווקים חדשים ולהשיג כמות גדולה של משתמשים רשומים גורם להם לאמץ אסטרטגיה של שיווק תחרותי ביותר בשלבים הראשונים. תמחור השירות בזול ככל הניתן וקניית תוכן במחירים גבוהים אמנם מותירים אותם כעת בהפסד, אך במקירוסופט החשבון הוא לטווח הארוך ובהחלט יש להם מספיק ריפוד פיננסי כדי לספוג את המכה, בוודאי כשמדובר בקהלים בסדר גודל קטן יחסית כמו ישראל והונג קונג. משמעות הדבר היא חדשות טובות לגיימרים: ככל הנראה ,ההנחות האלה יגיעו רק אלינו ולא למדינות אירופה או צפון אמריקה, ואם לא יחול שיפור משמעותי בכוח הקנייה של אזרחי ישראל בשנים הקרובות, משתמע שהן פה כדי להישאר.

שמחים שהמחירים ירדו בצורה דרסטית? עצבניים שבהקונג קונג וצ׳ילה עדיין משלמים 2.5$ פחות? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:55 29.09.2021 | ShockMan ShockMan

    STEAM צריכים ללמוד מהם ודחוף.

    ברשימות STEAM ישראל היא בין המדינות היקרות ביותר ומשלמים פה 10-50 אחוז יותר ממדינות אחרות (מרוב המדינות האחרות) לעותק דיגיטלי של משחק דרכם.

  2. 2

    21:50 29.09.2021 | WarFox89 WarFox89

    שוקמן צודק וזה הזוי ולא פייר. פעם הינו משלמים 60 דולר כמו כולם אבל עכשיו? משחק של 60 דולר עולה לנו 249.9ש"ח לגירסא הכי בסיסית - למה ?

  3. 3

    22:08 29.09.2021 | WarFox89 WarFox89

    P.S - התקציב החדש של הממשלה שלנו שהתקבל לאחרונה הולך למסור לכם כאן ד"ש ולהוסיף מע"מ לסכומים שצוינו בכתבה כמו גם בשירותים אחרים כמו נטפליקס וספוטיפי.

  4. 4

       | פורסם ע"י