הרשמה

הבטא של Battlefield 2042 הוכרזה באופן רישמי

ואנחנו לא יכולים לעצור את ההתרגשות שלנו

אז נתראה בשדה הקרב, נכון?

כבר מרגע ההכרזה על Battlefield 2042 אני ממתין להזדמנות הראשונה שלנו לשחק בו. בכל שלושת וחצי החודשים שעברו מאז ההכרזה סימנתי את הבטא של המשחק כהזדמנות הנכספת הזאת. תחילה הפרטים על הבטא הגיעו לאט כשנאמר לנו שב-EA Play נקבל פרטים עליה. EA Play הגיע ונאמר לנו שהבטא תתקיים בחודש ספטמבר ונקבל את הפרטים המלאים עליה יותר קרוב למועד ההשקה. ספטמבר הגיע והימים התחילו לעבור עד שקיבלנו את הדחייה של Battlefield 2042 מה-22.10 אל עבר ה-19.11 אך עדיין לא היו פרטים על הבטא. אתמול שמואל דיווח על הדלפה של פרטי הבטא וכמה שעות מאוחר יותר הפרטים המלאים עליה נחשפו באופן רישמי על ידי DICE ו-EA.

נתחיל מהפרט החשוב ביותר, התאריכים של הבטא. הבטא תפתח מוקדם למזמינים מראש ביום רביעי הבא ה-6.10 כשכל שאר השחקנים שירצו להצטרף יוכלו לעשות את זה ביום שישי ה-8.10, הבטא תמשך עד יום שבת ה-9.10. בנוסף הוכרז שהבטא תיהיה זמינה להורדה מוקדמת (Pre-Load) מיום שלישי בשעה 9 בבוקר. הבטא תתן לנו לשחק במצב משחק Conquest המיתולוג במפה Orbital עם ארבעה Specialists וחלק מהנשקים והרכבים שיהיו זמינים בהשקה המלאה. בנוסף לפרטים אלו קיבלנו גם את דרישות המערכת עבור הבטא במחשב:

כמו שאפשר לראות דרישות המינימום אינן גבוהות במיוחד אך הן כן דורשות שטח איחסון בנפח 100GB וצריך לזכור שזאת הדרישה רק עבור מפה אחת וחלק מהציוד שיהיה זמין בהשקה המלאה, אז אנחנו מקווים שלא מחכה לנו עוד מקרה Warzone עם Battlefield 2042. לצד כל אלה בבלוג של המשחק DICE הציגה גם דוגמא לשני פרטים קוסמטיים, לצד חלק מה-Badges וה-Ribbons שנפגוש בזמן הבטא.

לבסוף DICE הציגה גם דוגמא ראשונית של ה-Player Card שיהיו זמינים במשחק. כמו שאפשר לראות העיצוב עדיין לא סופי אך הוא ללא ספק שואב השראה רבה ממשחקי Call of Duty.

כאמור הבטא הפתוחה של Battlefield 2042 תחל בשבוע הבא עבור שחקני הקונסולות והמחשב.
מה דעתכם על הפרטים החדשים? האם תקפצו לנסות את הכותר החדש בסדרת Battlefield? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י