הרשמה

סיכום הכרזות 2021 DC Fandome: צריך גיבור עם עוצמה

כל ההכרזות הגדולות של DC תחת כיפה אחת

אבל איפה מרת'ה?!

ביום שבת האחרון (ה-16.10.2021) התקיים האירוע השני של חברת הקומיקס DC, שממזמן יצאה מהחוברות הצבעוניות והשתלטה על כל תחום בתעשייה: סרטים, סדרות, תוכניות טלוויזיה מצוירות וכמובן עולם הגיימינג. אז אחרי שקיבלנו הצצה למשחקים המצופים Suicide Squad: Kill the Justice Leauge שנתן לנו הצצה ראשונית למשחק (לצערנו עדיין ללא גיימפליי), ולטיזר לעלילת המשחק של Gotham Knights, איגדנו לכם כאן עוד חלק מההכרזות הגדולות והצצות לפרויקטים העתידיים השונים שהיו שם:

Black Adam

אחרי טיזר מצויר (של Bosslogic המצוין) שלא חשף יותר מידיי בשנה שעברה, הגיע הזמן שנקבל הצצה ראשונה לדמות החדשה והגדולה של DC, הלא הוא בלאק אדם בכיכובו של דווין "דה רוק" ג'ונסון (Dwayne Johnson). מדובר באחד מנבלי הקומיקס הגדולים, כאשר הוא ניצב לא פעם מול שאזהם וסופרמן והוכיח את עצמו כיריב ראוי לגיבורי העל של ליגת הצדק. אנחנו עתידים לראות את בלאק אדם בקיץ הקרוב, ואם תרצו להיות מדויקים: ב-29 ביולי 2022 בבתי הקולנוע הקרובים לביתכם. כולי תקווה לראות את דווין ג'ונסון מחוץ לחולצת חאקי ותפקידי "דווין ג'ונסון" ובתור נבל אמין.

Peacemaker

אז אחרי שלמדנו לשנוא אותו בסרט "יחידת המתאבדים" (2021), הנבל מגיע למסך הקטן וספציפית לרשת הסטרימינג HBO Max (שאינה זמינה בישראל, בינתיים) ב-13 בינואר 2022. הוא ירצח כל ילד אישה וגבר בשביל השלום, ואנחנו שם בשביל להצטרף לטירוף. ג'ון סינה (John Cena) חוזר לקסדה, ובקצב הזה DC יכולה לפתוח יקום מתאבקי WWE לשעבר. רק חסר את באטיסטה בשביל להשלים את הסרייה. לא מומלץ לצפות בטריילר אם עדיין לא ראיתם את הסרט, ואם עדיין לא ראיתם את הסרט למה אתם מחכים? תקראו איך גיא עף עליו!

The Batman

אז אחרי שלל עיבודים, הגיע תורו של רוברט פאטינסון (Robert Pattinson) ללבוש את החליפה. הוא הנקמה, הוא הלילה, הוא באטמן! העיבוד החדש של מאט ריבס (Matt Reeves) מבטיח לנו הצצה ל"בלש הטוב בעולם" עם אנרגית פילם נואר ואפלה שעדיין לא נראתה במחוזות DC (וזה אומר הרבה כי כולנו יודעים כמה DC אוהבים סרטים כהים). הסרט מציג את הגיבור האייקוני צעיר ומלא בזעם מול הרידלר, הפינגווין וקאטוומן. עם קאסט מרשים ואיכותי, באטינסון (תזרמו איתי זה ידבק בסוף) יגיע למסך הגדול ב-4 במרץ 2022, תכינו את הגלימה.

The Flash

אם בבאטמן עסקינן, למה להסתפק רק באחד שאפשר שניים. ולמה להסתפק רק בשני באטמנים אם אפשר גם לקבל את הפלאש? עזרא מילר (Ezra Miller) חוזר לחליפה האדומה ולבארי אלן עם סרט מקור שלו. זאת אומרת שלו ושל הבנאדם הכי מעניין בסרט, הלא הוא מייקל קיטון (Michael Keaton) האגדי.בארי שוב דפק את הטיימליין וזה אומר שאנחנו נשאבים לתוך צירי זמן מקבילים ואין סוף אפשרויות בשאלה "מה אם?" הפעם, מה אם בארי היה מציל את אמא שלו? אנחנו בטוחים שזה ייגמר בטוב. הסרט יגיע ב-22 בנובמבר 2022.

Catwoman: Hunted

סרט מצוייר בסגנון אנימה צפוי לצאת בכיכובה של סלינה קייל (Selina Kyle), אותה כולנו מכירים בתור אשת החתול האייקונית. הסרט יעקוב אחר מעלליה של סלינה בעודה מנסה לגנוב תכשיט יקר ערך ומסתבכת עם כל האנשים הלא נכונים, ביניהם המסיכה השחורה (Black Mask), סולומון גראנדי (Solomon Grundy) וטליה אל גול (Talia Al Ghul). הסרט מכיל קאסט מרשים של שחקנים, ולנעליה של סלינה תיכנס השחקנית אליזבת' גיליס (Elizabeth Gillies) מ-"וויקטוריוס". אליה יצטרפו סטאפני ביאטריז (Steaphanie Beatriz) מהסדרה "ברוקלין תשע-תשע" בתור באטוומן, ג'ונתן בנקס (Jonathan Banks) מ"שובר שורות" בתור המסיכה השחורה וקית' דייויד (Keith David) האגדי בתור The Thing.

אם כל זה לא הספיק לכם, הנה עוד כמה ציוני דרך חשובים: Wonder Woman בכיכובה של האחת והיחידה גל גדות מקבלת סרט שלישי! העונה החדשה והרביעית של Young Justice החלה ושני הפרקים כבר עלו ל-HBO Max! הסדרה Titans שעונתה השלישית עתידה להסתיים בימים אלו חודשה לעונה 4! הצצות למאחורי הקלעים של "אקווה מן 2" ו"שאזהם 2"! ועוד מגוון הכרזות שעתידות להגיע ליקומי DC השונים ולהרחיב אותם אף יותר.

ספרו לנו בתגובות לאיזה פרויקט אתם הכי מתרגשים!

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י