הרשמה

סיכום אירוע המעריצים Netflix Tudum 2021

אירוע ה-Netflix Tudum 2021 הביא איתו המון טריילרים חדשים

כל ההכרזות החדשות שקיבלנו במקום אחד

אתמול, ב-25 בספטמבר, חברת Netflix אירחה אירוע מעריצים בשם Tudum, מעין משחק מילים לסאונד האייקוני שמלווה כל פתיח של סדרה או סרט שמשודר בשירות הסטרימינג הפופולרי. אפשר בעצם להגדיר את האירוע הזה כ-Netflix Direct, אשר כל כולו מוקדש לכל מה שקשור לנטפליקס ב-3 שעות שבהן הוא התקיים. החברה הציגה בפנינו את כל הפרוייקטים העתידיים שצפויים לעלות לשירות עם הצצות וטריילרים חדשים למגוון זכיונות שונים, מ-Stranger Things ועד ל-The Witcher, אז מה היה לנו ב-Netflix Tudum? בואו נגלה.

Red Notice

האירוע מתחיל עם קצת אבק כוכבים בצורת גל גדות, ריאן ריינולדס ודויין ג'ונסון אשר יככבו בסרט שודים חדש ומקורי של Netflix בשם Red Notice. הטריילר שהוצג מעיד על המון אקשן והומור, ומראה לנו סצינת קרב בין שלושת הדמויות שנלחמות על השלל. Red Notice צפוי לעלות ב-12 בנובמבר.

עונה רביעית ל-Stranger Things

Netflix לא המתינה לרגע והמשיכה עם טיזר חדש לעונה הרביעית של Stranger Things, ללא ספק אחד מהזכיונות החזקים ביותר שלה, ותהיו בטוחים שהיא תיתן לו את הכבוד הראוי לו. הטיזר מתמקד בעבר ובהווה של בית משפחת קריל (Creel), ונותן לנו מבט על המשפחה המקורית שהתגוררה שם, לצד הופעות מקבוצת הילדים האהובה עלינו שכבר לא כל כך נראים כמו ילדים. העונה הרביעית של Stranger Things צפויה לעלות ב-2022.

עונה רביעית ל-Sex Education

העונה השלישית לסדרת הקומדיה המצליחה של נטפליקס עלתה לאוויר רק לפני מספר ימים, והנה כבר מגיעה ההכרזה כי הסדרה חודשה לעונה רביעית. ההכרזה הגיעה בצורת קליפ קצר שפורסם בעמוד הטוויטר של החברה.

The Sandman

אי שם בשנת 1989, יצא ספר קומיקס קטן בשם The Sandman, יכול להיות ששמעתם עליו. הקומיקס הזה נחשב לאחד מהסיפורים הטובים ביותר ששוחררו אי פעם, וכעת, אחרי הרבה טיזים, אנחנו מקבלים את המבט הראשון שלנו על האדפטציה הטלוויזיונית שלו תחת פיתוחה של נטפליקס. טרם נמסר תאריך יציאה רשמי.

Arcane

אחד מהפרוייקטים היותר מצופים אצלנו, הסדרה המצויירת המבוססת על העולם של League of Legends מקבלת טריילר חדש עם אנימציה פשוט יפהפייה לצד תאריך יציאה המכוון ממש מעבר לפינה - ה-6 בנובמבר. לנטפליקס היו הצלחות רבות עם האדפטציות המצוירות שלה לזכיונות מוכרים כמו Dota: Blood Dragon ו-Castlevania, ואנחנו מקווים שהסדרה תעמוד בציפיות שהטריילר הזה הציב עבורה.

Cowboy Bepop

זה לא טריילר, אבל זה משהו. נטפליקס חשפה את הפתיח ל-Cowboy Bepop, הפקת הלייב-אקשן המקורית שלה המבוססת על סדרת האנימה האהובה. הפתיח הולחן ע"י המלחין של הסדרה המקורית, שזה כבר סימן טוב, אך גרסאות לייב-אקשן של אנימות ידועות לשמצה באיכות הירודה שלהן ורמת נאמנות לחומר המקור שרחוקה מלהיות מספקת. רק הזמן יגיד איך הסדרה הזו תתקבל, כשהיא תצא ב-19 בנובמבר לשירות הסטרימינג.

Army of Thieves

לפני מספר חודשים עלה לנטפליקס סרט בשם Army of the Dead, סרטו החדש ביותר של זאק סניידר (המוח מאחורי Justice League) שהציג קבוצה של שודדים במשימה לשדוד את הקזינו הגדול ביותר בווגאס אשר מוקף בזומבים אינטיליגנטיים וצמאים לדם. הדמויות שכיכבו בסרט היו צבעוניות וזכורות ברובן, וכעת אנחנו מקבלים את הטריילר הראשון לסרט הפריקוול - Army of Thieves. פחות זומבים, יותר שודים, ויותר זמן מסך לאחת מהדמויות הזכורות ביותר מהסרט הראשון - דייטר (Dieter). זאק סניידר לא ישוב לביים את הסרט הזה, אך יכהן כמפיק בפועל עבורו. הסרט יעלה לשירות ב-29 באוקוטבר.

עונה רביעית ל-Cobra Kai

טריילר חדש עבור סדרת האקשן האהובה נחשף במהלך האירוע והציג למה מעריצים יכולים לצפות (ספוילר: הרבה קראטה). העונה הרביעית צפויה לעלות ב-31 בדצמבר.

The Witcher

רואים שהזיכיון של The Witcher הוא הילד האהוב והמוצלח יותר מבין כל דבר אחר שנטפליקס עושה כרגע. לא רק שקיבלנו אישור על פיתוח של עונה שלישית עוד לפני יציאתה של העונה השנייה, קיבלנו הכרזה על כל כך הרבה פרוייקטים שמתוכננים לצאת ביקום של המכשף האהוב שאנחנו לא יודעים איפה להתחיל. בתור התחלה, מספר הצצות חדשות לעונה השנייה של The Witcher מציג מבט ראשון ומרשים במיוחד על ווזמיר, המנטור של גראלט והדמות הראשית ב-Nightmare of the Wolf שקיבלנו לפני מספר שבועות. השריון שלו צריך קצת עבודה נוספת, אבל קים בודיה (Kim Bodnia) נראה טוב מאוד בתור המנטור המנוסה והחכם, ויש לנו ציפיות גבוהות לקראת ההופעה שלו לצד הנרי קאביל (Henry Cavill). העונה השנייה צפויה לעלות לשירות ב-17 בדצמבר. בנוסף, קיבלנו סיור על סט הצילומים של The Witcher: Blood Origin, סדרת הפריקוול שצפויה להתרחש לפני אירועי 2 העונות.

וזהו! אלו כל ההכרזות הגדולות והמעניינות שקיבלנו ב-Netflix Tudum. מה חשבתם על הטריילרים וההצצות החדשות? האם משהו ספציפי תפס אתכם? לאיזו סדרה אתם הכי מצפים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י