הרשמה

ניל דרוקמן יביים חלק מהפרקים של העיבוד הטלוויזיוני של The Last of Us

עוד קצת מידע על ההפקה של אחד מהפרויקטים שהגיימרים מצפים להם ביותר

האם דרוקמן יודע לביים טלוויזיה כמו שהוא יודע לביים משחקי מחשב?

ניל דרוקמן (Neil Druckmann) הוא ללא ספק אחד מהאנשים האלה שיודעים לספר סיפור לשחקן בצורה הטובה ביותר שאפשר, האיש שביים את שני המשחקים ביקום הקודר של The Last of Us (וגם נמנה על צוות הכותבים של Uncharted 4) כבר הוכיח את השווי שלו בתעשיית הגיימינג. עכשיו נראה שדרוקמן עושה מעבר גם אל המסך הקטן לאחר שפורסם כי יביים כמה מהפרקים בעיבוד הטלוויזיוני של HBO לסדרת המשחקים. כך לפי רישומי הפקה שמגיעים מהאתר של גילדת הבמאים הקנדית, בו הוא מופיע כאחד מחמשת הבמאים שייקחו חלק בעונה הראשונה של הסדרה. כרגע לא ידוע מהי חלוקת הפרקים והאם דרוקמן יביים פרק אחד או יותר. חלקו של דרוקמן בפרויקט היה ידוע עוד מההודעה הרשמית של HBO מנובמבר 2020, אך בתור כותב ומפיק שותף.

ביחד עם דרוקמן, עומד מאחורי הפרויקט גם קרייג מאזין (Craig Mazin) שיצר בעבר את צ'רנוביל עטורת השבחים של HBO וגם נמנה עם צוות התסריטאים של הסרט המבוסס על Borderlands. כמו כן בפברואר האחרון פורסם כי בלה רמזי (Bella Ramsey) ופדרו פסקל (Pedro Pascal) לוהקו לסדרה בתור אלי וג'ואל, הפרוטגוניסטים הראשיים של המשחקים. אל פסקל ורמזי הצטרפו מאוחר יותר גם גבריאל לונה (Gabriel Luna) שישחק את טומי אחיו של ג'ואל, אנה טורב (Anna Torv) שתשחק את טס, השותפה של ג'ואל להברחות וגם מרלה דאנדרידג' (Merle Dandridge) ששבה לגלם את מרלין, ראש ארגון ה-Fireflies מהמשחק הראשון. למרות שבעיני הכותב דאנדרידג' תמיד תהיה אליקס ואנס מ-Half Life...

הצילומים של The Last of Us החלו כבר ביולי האחרון באלברטה, קנדה ולפי הרישומים צפויים להימשך עד יוני 2022. לפי השמועות בכל פרק הושקע סכום של 8 ספרות. אנחנו באתר כבר מזמן עלינו על רכבת ההייפ, מה אתכם? מחכים כמונו לראות את ג'ואל ואלי על המסך הקטן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י