הרשמה

5 משחקים שנשמח לשמוע עליהם באירוע ה-20 שנה ל-Xbox

עוד סיבות לחגוג

היילו, Backward compatibility והמשחק טריפל A הראשון מרוסיה....

היום, ה-15 בנובמבר בשעה 20:00 שעון ישראל, חברת Microsoft תציין 20 שנה למותג ה-Xbox בלייב חגיגי. עם ההכרזה על הלייב, הם הוסיפו וציינו שלא יהיו הכרזות על משחקים חדשים, מה ששומר לנו על ציפיות נמוכות. אולם, זה לא אומר שלא נשמע על משחקים שידענו שמגיעים כבר, וכמובן גם לא פוסל הכנסה של משחקי עבר לקטלוג ה-Backward Compatibility - טכנולוגיית ה"תאימות לאחור" המאפשרת לשחק משחקים ישנים על הקונסולות החדשות אפילו בתנאים יותר טובים ברוב הפעמים. אני יודע שככל הנראה המוח שלכם כבר רץ על אלף ואחד המשחקים שיצא לכם לשחק על דור ה-HD (ה-360 וה-PS3), אבל כדאי ואפילו נדרש שנתחיל עם היהלום שבכתר, ולכן...

Halo

סדרת הדגל של מייקרוסופט חוגגת השנה חגיגה כפולה. לא רק שהיא משלימה 20 שנה ליציאת המשחק הראשון, אלא גם מוציאה את המשחק החדש בסדרה Halo: infinite אחרי שש שנים של ציפייה. מפני שההסטוריה של אקסבוקס קשורה בסדרה הזאת, סביר מאוד שנראה ממנה בלייב הרבה. ג'וזף סטייטן (Joseph Staten), כותב סדרת היילו ומי שקיבל את המושכות עלInfinite בשנה שעברה, כבר אמר שנראה עוד מהקמפיין מעבר לגיימפליי המצויין שראינו בסוף החודש שעבר, ואין מקום יותר מתאים להראות את זה מאשר חגיגות ה-20 שנה לאקסבוקס והיילו. מעבר לזה, אפשר לחלום על יציאה מפתיעה של Halo 5 למחשב או אולי אפילו בטא חופשית לכולם ל-Infinite כדי שגם אתם תוכלו לטעום ממה שמחכה לנו ב-8 לדצמבר (בתור אחד ששיחק בשני ה-Play Test שהיו, יש הרבה למה לצפות).

Halo Infinite multiplayer reportedly goes live in some form on Monday •  Eurogamer.net

Lollipop Chainsaw

הבמאי ההוליוודי ג'יימס גאן (James Gunn) עובר את אחת השנים הטובות שלו ביותר אי פעם. Guardians of the Galaxy Vol. 3 החל השבוע את הצילומים, בעוד כחודשיים עולה הסדרה הראשונה שלו Peacemaker שמתרכזת בדמות המשנה של ג'ון סינה (John Cena) מהסרט העטור שבחים שלו The Suicide Squad. מה שאומר, שזה ללא ספק הזמן המושלם להזכיר לעולם שג'יימס חצה את הרחוב ועשה בשנת 2012 ביחד עם Grasshopper Manufacture, המפתחים של סדרת No More Heroes את המשחק המטורלל Lolipop Chainsaw, בו נכנסנו לנעליה של ג'ולייט (Juliet), מעודדת שנקלעת למגיפת זומבים אותה היא מנסה לשרוד בעזרת תרגילי מעודדת, הראש הכרות של חבר שלה, ואיך לא, מסור חשמלי. נכון לכתיבת הכתבה, אין אפשרות לקנות את המשחק יותר, ככל הנראה בגלל בעיית זכויות יוצרים על חלק מהשירים שבו. כבר למדנו שאין דבר שהכסף של מיקרוסופט לא יכול לעשות, ולהכניס את קליסיקת הקאלט הזאת לקטלוג משחקי ה-Backward compatibility המפוארת שלה יגרור תגובות חיוביות ויעורר עניין מחודש בטכנולוגיה המצויינת, שמאפשרת לנו לשחק כמעט בכל משחק שרכשנו לאורך השנים על הקונסולות של אקסבוקס בגרסה משופרת בקצת על הקנוסולות העדכניות.

Atomic Heart

נדמה שעבר נצח מאז משחק ה-Bioshock האחרון. הסדרה הפופולארית שפרצה לחיינו בסערה בשנת 2007, ונעלמה כהרף עין ב-2013 אחרי היציאה השנויה במחלוקת של BioShock Infinite, יצרה מעין ז'אנר משל עצמה שכרגע יש בו מחסור רציני. כבר היינו עדים בעבר לכמה ניסונות מוצלחים יותר ופחות לתת מענה למעריצים הצמאים של הסדרה, אבל נראה שאף אחד מהם לא התקרב למה שנראה ש-Atomic Heart מצליח לעשות. אמנם טריילרים למשחק התחילו כבר ב-2018, אך הוא פרץ לתודעה רק ב-E3 של מיקרוסופט השנה עם טריילר מפוצץ באנרגיות והכרזה שהמשחק יגיע ביומו הראשון להשקה לשירות ה-Game Pass. השילוב בין הגיימפליי לעיצוב העולם המטריד והמסקרן יוצר את אותה תחושה שקיבלתי מההרפתקה ב-Rapture בביושוק הראשון. כולי תקווה שהמשחק באמת יעמוד בציפיות שלו, ושנראה ממנו תאריך יציאה כבר באירוע. אגב, אם אתם מחכים בציפייה ועוד לא ידעתם, אחד המפתחים פתח ערוץ יוטיוב בו הוא מעלה פה ושם חלקים מהמשחק, מוזמנים לבדוק (כמובן שהכל ברוסית..)

Atomic Heart Dev Claims "The Game Is Ready," Getting E3 Trailer Soon

Sunset Overdrive

עם יציאת ה-Xbox Series X/S, מיקרוסופט הכריזה שמעבר לטכנולוגיית התאימות לאחור, הם עובדים גם על דרך בה נוכל לשחק משחקים מהדור הקודם על הקונסולות החדשות עם כמות פריימים משופרת ללא כל תוספת תשלום. כבר זכינו לכמה שידרוגים מרשימים כמו Sleeping Dogs Definitive Edition המצוין ב-60 FPS ואפילו שני משחקי Titanfall ב-120. מכל המשחקים שכבר הוסיפו, דווקא Sunset Overdrive, שנחשב לאחד האקסקלוסיבים היותר מוצלחים של מייקרסופט מהדור האחרון, נשאר בחוץ. שידרוג שלו יאפשר לכל מי שפספס אותו בדור הקודם להנות ממנו אפילו יותר עכשיו. אגב, גם בלי השידרוג הוא עדיין רץ מצויין על הסיריס אקס ולא התיישן דקה מאז היציאה שלו ב-2014.

Insomniac: 'Nothing Really Stopping Us' Working on Sunset Overdrive - Push  Square

TUNIC

אי שם ב-2018, התוודנו ב-E3 של מיקרוסופט למשחק האינדי המיוחד הזה. המשחק, שנמצא בפיתוח על ידי אדם אחד, מספר את סיפורו של שועל אחד, שמתעורר על אי אחד, מוצא מקל אחד, ויוצא להרפתקה אחת.... ונלחם באין-ספור מפלצות. עם סגנון אומנותי שמזכיר את משחקי Zelda ומסתורין שעופף את העולם הקסום שבו מתרחש המשחק, לא פלא שהציפייה אליו גבוהה. תוסיפו לזה את העובדה שמתחילת השנה עדיין כל הגורמים המעורבים טוענים שהמשחק יוצא ב-2021 לקונסולות ה-Xbox, למחשב האישי עם השקה ל-Game Pass ביומו הראשון, ותבינו למה דווקא המשחק הכביכול קטן הזה סוגר לנו את הרשימה.

בין אם זה משחק כלשהו ממה שרשמתי או כל משחק אחר, יש הרבה למה לצפות מהעתיד של Xbox, ואני כבר סקרן לראות מה יש להם להציע בלייב שיתרחש היום ב-20:00 בערב שעון ישראל. איזה משחק אתם הייתם רוצים לראות באירוע? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י