הרשמה

הדלפה מ-Call of Duty: Vanguard מעידה על קרוסאובר עם Attack on Titan

וזה עדיין לא הקרוסאובר הכי מוזר ששמענו עליו

קפטן ליווי וקפטן פרייס נכנסים לבר...

אם יש סדרה אחת שכניראה לא נפסיק לשמוע עליה ועל המשחקים שלה שמועות הזויות ומוזרות זאת סדרת משחקי Call of Duty. זה לא סוד ש-Call of Duty: Vanguard, הכותר החדש בסדרת הדגל של Activision שיצא רק לפני מספר ימים, התחיל את הזמן שלו בשוק עם פחות אוויר במפרשים מכותרי עבר בסדרה. אך אם שמועה חדשה שהתגלתה בקבצים של המשחק נכונה, הוא בדרך לקבל חיזוק משמעותי מאוד ומפתיע לא פחות.

כמו בכל משחק חדש שיוצא, חלק מהאנשים נהנים יותר מלפרוץ את הקבצים של המשחק בניסיון למצוא רמזים על העתיד או על דברים שהיו בפיתוח ונגנזו. במקרה של Vanguard, גילו כמה נשקים חדשים שככל הנראה נמצאים בפיתוח, ועוד נשק Melee אחד בשם קוד שלא משאיר מקום לספק: aot_swords'/'s4_me_swordtitan. קראתם נכון. אם אכן מדובר בהדלפה, ולא קובץ שהשאירו המפתחים כדי להשתעשע עם הקהל, ייתכן כי הכותר החדש בסדרת האקשן המצליחה בעולם נמצא בדרך לקרוסאובר עם סדרת האנימה הפופולארית לא פחות - Attack on Titan.

הסדרה, שהחלק האחרון שלה יחל ב-9 בינואר 2022, ידועה מאוד גם מחוץ ליפן וקל לשער שנתקלתם באחת או שניים מדמויות המפתח שלה כאשר גללתם ברשת. אבל לפני שאתם שמים לכם באוזניות את אחד מהפתיחים האנרגטים של הסדרה ומתחילים לחלום על לעוף אל עבר אנשים חסרי אונים באונליין בתור קפטן ליווי (Levi), חשוב לזכור שלא פעם ולא פעמיים מפתחי משחקים שמים שטויות כדי להפיל כורי מידע. הדוגמה הקלאסית שעולה לראש היא שלפני כחצי שנה חברת Epic Games, המפתחים של Fortnite, הכניסו למשחק קבצים לסקין של לא אחר מפיטר גריפין (Peter Griffin), הדמות הראשית של Family Guy. הדבר גרם לבלבול רב ובעיקר להתרגשות אדירה להזדמנות לשחק איתו במשחק מחשב פופלרי כמו פורטנייט, עד שבאוגוסט האחרון יצאו המפתחים של המשחק ואמרו שמדובר במתיחה.

אם והשילוב הביזארי הזה יקרה, אני בטוח שהמשחק יקבל הרבה מאוד אהדה חדשה בקרב מעריצי הסדרה, וזה ללא ספק יגרום לי לרצות לנסות אותו בעצמי. זאת לא פעם ראשונה שמשחק פופלארי נותן לנו קרוסאובר לא צפוי עם סדרה, שכן אפילו השנה ראינו "דברים מוזרים" יותר כאשר יוביסופט הכריזו ש-Far Cry 6 יקבל עדכון חינמי בנושא Stranger Things. האם אתם מרוצים מהשילוב בין סדרות למשחקי מחשב? איזה שילובים אתם הייתם רוצים לראות בעצמכם (פייבל ושרק, אני מסתכל עליכם...)? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י