הרשמה

השקרים של פינוקיו: צפו בחשיפת הגיימפליי של Lies of P

לשקר יש רגליים...

משחק הסולס-לייק בכיכובו של פינוקיו מקבל חשיפת משחקיות ראשונה!

לפני קצת פחות מחצי שנה קיבלנו הכרזה ממש לא צפויה על כותר Souls-Like חדש בשם Lies of P, שבאופן מאוד מפתיע, מבוסס על הסיפור המוכר של פינוקיו (Pinocchio) מ-1883, הבובה שקמה לחיים בלי היכולת לשקר. אבל, כיאה למשחק סולס, היקום שאנחנו נמצאים בו מבעית במיוחד, עם בובות מכניות ששולטות בעיר קראט (Krat) הדמיונית איתם פינוקיו יאלץ להתמודד.

כעת, המפיצה Neowiz West שיחררה טריילר חדש שמציג גיימפליי ראשון למשחק מגרסאת האלפא שלו, אשר נותן לנו הצצה ראשונה למערכת הקרב שתאפשר לנו להילחם באויבים בעזרת חרבות, גרזנים ופטישים, לצד יד מכנית עם יכולות מגוונות כמו וו תפיסה (Sekiro מישהו?) ושימוש באלמנטים כמו חשמל ואש. לקראת סוף הטריילר ניתן לראות את פינוקיו משתמש ביד הזו כדי לפרוץ דלת בעוצמה רבה, מה שעלול לרמוז על יכולת כלשהי שתאפשר לו לחבוט באויבים איתה.

הטריילר גם מציג את הגרפיקה המרהיבה של המשחק, ואם מדובר בגרסאת אלפא אנחנו באמת לא יודעים למה לצפות בגרסה הסופית. יש עוד זמן לחכות, שכן המשחק מכוון לחלון השקה אי שם ב-2023, אבל אנחנו יכולים להגיד בלב שלם שבכלל לא ציפינו שהמשחק הזה יראה כל כך טוב.

בתיאור של הטריילר הוסבר כי "העיר קראט ההרוסה מוצגת במלואה בסרטון החדש. בובות מחרידות ומעוותות שולטות בה, והכל תלוי ב-P למצוא את מר. ג'פטו (Mr. Geppeto) על מנת להסדיר את האסון שנפל עליה". כאמור, Lies of P צפוי לצאת ב-2023 לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי. מה אתם חושבים על חשיפת הגיימפליי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י