הרשמה

פרק 22 של Dead by Daylight הוכרז ויגיע החודש

ואני אוהב את העיצוב של הרוצחת, כמה מפתיע...

אחרי מספר הדלפות, הפרק החדש במשחק האימה Dead by Daylight הוכרז

משחקי אימה זה מצויין, משחקי אימה שאני יכול לשחק עם החברים שלי זה מצויין אף יותר ועכשיו גם מדובר בהתמכרות הנוכחית שלי. Dead by Daylight, משחק ההישרדות שידוע בעיקר בגלל כמות הרישיונות שאיתם המשחק מבצע קרוס אוברים כמו Hellraiser, Resident Evil, Nightmare on Elm Street וגם Stranger Things שאת הרישיון עבורו הסטודיו מאבד (כמובן, יש לציין, הוא עדיין זמין עד ה-17 לחודש, מציע לכם לא לישון עליו כי הוא כרגע בהנחה). אבל אם יש משהו שהסטודיו יודע גם לעשות זה להביא דמויות מקוריות מעניינות, האחרונה היא השורדת מיקאלה רייד (Mikaela Reid), מכשפה בגיל נעורים שהגיעה למשחק בספטמבר האחרון, אז מה מצפה לנו בפרק הבא של המשחק?

אתמול קיבלנו הכרזה על Chapter 22 אשר עומדת להיקרא Portrait of a Murder, ההרחבה החדשה עתידה לצאת במהלך החודש הקרוב והיא עומדת להכיל רוצחת, שורד ומפה חדשים, כל אלו כבר זמינים כבר עכשיו למשחק ב-PBT (Public Test Server), אבל בהצלחה למצוא משחק יחד עם הרוצחת כרגע.

הרוצחת, The Artist, הייתה בחייה ציירת "מוכשרת אך מיוסרת" בשם כרמינה מורה (Carmina Mora), כאשר היתה על סף התאבדות, היא ניצלה בידי קבוצת עורבים רצחניות, חוויה אשר שינתה אותה מבחינה אומנותית והביאה לה הצלחה. כל זה השתנה כאשר נחטפה בידי פקידים מושחתים שהתעצבנו בעקבות דעותיה כלפיהם, הם חתכו את ידיה ואת לשונה. עכשיו, אחרי שעוותה על ידי "הישות" (Entity) היא הפכה לנשק שהורג עבור עדר העורבים שלה.

השורד החדש יקרא ג'ונה וסקז (Jonah Vasquez), סוכן CIA שהתעסק בפיצוח קודים, בעקבות חזיונות שאותם הוא חווה, הוא הגיע לבית קברות בצ'ילה העונה לשם "חצר העצמות הנטושות" (The Forsaken Boneyard), המקום שבו קרמין התאבדה והבית לעורבים הרצחניות שהצילו אותה. המפה שתגיע עם הפרק החדש היא בית הקברות, המפה מכילה מגדל קריפטה שבו נמצאים העורבים וצופים, "עיניים בוהקות מסתכלות בעניין רב, לעולם לא שוכחות את היום שבו אכלו בתאבון רב את בשרם של גבר ואישה."

ההרחבה החדשה של Dead by Daylight, כמו שצוין קודם, תקרא Portrait of a Murder ותגיע מאוחר יותר החודש במחיר של בערך 25 שקלים. בנוסף לכך המשחק יגיע סוף סוף לחנות הדיגיטלית של Epic Games ותאפשר Cross-Progression בין החנויות השונות על המחשב (למעט GOG) וגרסאת ה-Stadia. פעם נוספת מזכיר כי ה-DLC של Stranger Things יהיה זמינה לרכישה עד ה-17 לחודש ולאחר מכן לא יהיה ניתן לרכוש את הדמויות שוב (אלא אם כן המפתחת תצליח להשיג את הרישיון פעם נוספת, אך אל תיבנו על כך), תוהים אם המשחק מתאים לכם? אם עוד לא החלטתם אם אתם מעוניינים לשחק, יש לנו ביקורת עדכנית על המשחק במיוחד בשבילכם! מחכים לפרק החדש? מנסים את הרוצחת או השורד החדש ב-PBT? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י