הרשמה

הרוצח הבא של Dead By Daylight הוא Vecna וזה לא מי שאתם חושבים

ואולי זה לא כל כך נורא?

חגיגות 8 ל-Dead By Daylight מגיעות עם רוצח חדש

התקופה החביבה על שחקני Dead By Daylight נמצאית ממש מעבר לפינה, חגיגות יום ההולדת השמיני של המשחק אימה הא-סימטרי יתחילו ביוני ולכבוד המאורע אנחנו מקבלים שידור מיוחד עם כל מה שחדש במשחק ומה שעתיד להגיע בשנה הקרובה. מעבר להכרזה על האירוע עצמו ומה אנחנו עתידים לראות בו, קיבלנו עדכונים קלילים שנוגעים לשני משחקים שמבוססים על העולם של Dead By Daylight, הראשון הוא Project T שעתיד גם כן להיות משחק רב משתתפים, השני הוא The Casting of Frank Stone שמפותח על ידי לא אחרת מ-Supermassive Games המעולים ואמור לספר סיפור שקודם את המשחקים שמתרחשים ב-Dead By Daylight, אבל כמובן שאלו אינם גולות הכותרת של האירוע.

הרוצח החדש של Dead By Daylight הוא לא אחר מווקנה (Vecna), אומנם רבים ציפו וקיוו שנקבל את הנבל האהוב עלינו מ-Stranger Things, אבל הווקנה שאנחנו מקבלים הוא מהמקור שזה מבוכים ודרקונים, הפעם הרוצח שלנו יהיה מדובב על ידי לא אחר מאחד משחקני הקול הפופולרים ביותר ושליט המבוף החביב על כולנו, הלו הוא מאט מרסר מ-Critical Role! במהלך האירוע של Dead by Daylight קיבלנו הצצה רחבה לפרק החדש שיגיע ב-3 ליוני, אבל איך שהאירוע הגיע לסיומו, הרוצח החדש הגיע לבטא בשרתי ה-PTB (Public Test Build) ויהיה זמין לניסיון בשבוע הקרוב על מנת להעביר פידבק למפתחת ועל מנת לתת למשתמשים ניסיון ראשון עם התוכן החדש שמגיע יחד עם מפה חדשה.

בנוסף, בסוף האירוע קיבלנו גם טיזר קליל לפרק הבא של Dead by Daylight ומדובר בהפתעה שלא ציפינו לה (או לפחות אני לא ציפיתי לה, אבל עם שיתופי הפעולה האחרונים של Konami, אולי הייתי צריך לנחש שהרישיון הזה סוף כל סוף יגיע גם ל-Dead by Daylight).

מה דעתכם על הידיעה הזאת? מצפים גם כן לווקנה במשחק? מצפים ל-Castlevania אף יותר? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י