הרשמה

כל ההכרזות החדשות ליום ההולדת השישי של Dead by Daylight

יחד עם הפתעה יחסית מפתיעה

מזל טוב ל-Dead by Daylight שחוגג יום הולדת 6! הנה תקציר של ההכרזות והשינויים שהוצגו אתמול במהלך שידור לכבוד היום הולדת!

הרבה דברים אפשר לומר על השנה השישית של Dead by Daylight. המשחק יצא ל-Early Access ב-2016 ונודע בעיקר בזכות הרישיונות השונים שהמשחק קיבל כמו Halloween, Nightmare on Elm Street ולאחרונה אף Ringu (הגרסא המקורית של הצלצול) שהגיע למשחק אחרי שהרישיון ל-Stranger Things פקע. אבל בין הדברים שאנחנו רואים בחודשים האחרונים מצד המפתחת של המשחק, Behaviour Interactive, ניתן לראות שהסטודיו התחיל להקשיב יותר לקהל השחקנים שלו והרבה מכך ניתן היה לראות אתמול במהלך חגיגות השנה השישית של המשחק והצגה של מה שצפוי לנו במהלך השנה השביעית. מה היה שם, ולמה אתם צריכים להתלהב כמונו? בואו נגלה.

Chapter 24: Roots of Dread

אחרי שההרחבה האחרונה של המשחק הביאה לנו את לנו את סדקו (Sadako) ואת יואיצ'י (Yoichi) מ-Ringu, אנחנו הפעם מקבלים רוצח ושורדת מקוריים בדמות The Dredge (שכבר ידוע בכינוי "תרנגול הודו" ברשת), והאדי קאור (Haddie Kaur). ה-Dredge יהיה מסוגל להשתגר ללוקרים בכל רחבי המפה וללכוד שורדים בחשכה שאמורה להקשות עליהם לנווט לאורך המפה. האדי, השורדת החדשה, אומנם קיימת כבר בעלילה של המשחק תקופה מסויימת, אך כעת מגיעה גם כדמות שניתן לשחק. הפרק החדש גם מגיע עם מפה חדשה שנקראית Garden of Joy, והוא עצמו כבר זמין למשחק בשרתי ה-PTB של Dead by Daylight לקראת שחרור מלא ב-7 ביוני.

Hooked On You Dating Sim

כן, אתם קוראים את הכותרת הזאת נכון. מי שעוקב אחרי ההדלפות וחדשות שונות שקשורות ל-Dead by Daylight, ככל הנראה נתקל ברישיון ש-Behaviour רכשו עבור השם Hooked On You. בעבר היה מדובר בשמועה בנוגע לסימולטור דייטינג, אבל עכשיו מדובר בהכרזה אמיתית ורשמית, בשר ודם. המשחק עתיד לקבל את סימולטור דייטינג שיכיל 4 מהרוצחים של המשחק בסיטואציה מעט שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותם. הרוצחים Trapper, Wraith, Spirit ו-Huntress יצאו למסע דייטינג בלתי נשכח כאשר החלק הבאמת מפתיע של ההכרזה היא שהמשחק מפותח על ידי Psyop, הסטודיו שאחראי בין היתר גם על I Love You, Colonel Sanders. המשחק עתיד להגיע ל-Steam במהלך הקיץ הקרוב.

Resident Evil Project W

במהלך החודש האחרון, בין שאר ההדלפות שעלו לרשת בנוגע לפרקים הבאים של המשחק, עלתה הדלפה בנוגע לפרק נוסף של Resident Evil במשחק, אך שום דבר לא הוכרז עד אתמול בערב. ההכרזה הגיעה בדמות טיזר מאוד קצרצר למה שעתיד להגיע, אך לא הציג שום דבר חדש בפני עצמו בנוגע לתוכן שעתיד להגיע למשחק. אם אני צריך להתייחס לשם של הפרק כרמז למה שצפוי לנו, ככל הנראה שההדלפות נכונות והרוצח הבא שאנחנו מקבלים מהעולם של Resident Evil הוא לא אחר מאשר ווסקר (Wesker), מה שאומר שככל הנראה השורדים עתידים להיות אדה וונג (Ada Wong) ורבקה צ'מברס (Rebecca Chambers).

שינויים במשחק

יש לא מעט שצריך להזכיר בנוגע לדברים שעתידים להשתנות במשחק, הראשון שהוכרז אתמול שיגיע ככל הנראה בחורף הקרוב, הוא rework של מפת RPD, בין המפות השנואות על לא מעט מהשחקנים (במיוחד רוצחים) משלל סיבות שונות. לאחר דיבור קצר בנוגע לאירועים לשנה הקרובה, עברנו לשמוע על 3 שינויים מאוד מרכזיים במשחק, שינויים ל-Perks, שינוי למערכת ה-Mori ושינוי למערכת ההתקדמות במשחק.

העדכון הראשון והרציני באמת מתמקד ב-Perks ששולטים במטא של המשחק ובין ה-perks שהוזכרו במהלך ההכרזה ניתן למצוא את  Barbecue & Chili, Corrupt Intervention, Pain Resonance, Ruin, Dead Hard, Borrowed Time, Decisive Strike, Iron Will ו-Self-Care. המפתחת דיברה על שינוי של לא פחות מ-40 פרקים שונים במשחק על מנת לשנות את המטא של ולראות בילדים יותר אקזוטיים ומגוונים. השינויים עתידים להגיע בחודשים הקרובים.

Dead By Daylight All Killers List - Every available | GameWatcher

עדכון נוסף שיגיע למשחק (והוא ככל הנראה המשמעותי ביותר כרגע) הוא העדכון למערכת ההתקדמות. מערכת ה-Prestige עד כה לא נתנה לשחקן שום דבר מלבד פרטים קוסמטיים וסיכון לאבד את כל האייטמים שהדמות צברה עד לאותו הרגע, סיכון מאוד לא מחושב שיגרום לשחקנים לחשוב פעמיים אם הם בכלל מעוניינים להעלות את רמת ה-Prestige של הדמות עבור תלבושת מדממת. העדכון הזה ככל הנראה ישנה לחלוטין את הצורה שבה המערכת הזאת עובדת, כי כעת לאחר שדמות תעלה רמת Prestige, במקום לאבד את כל הדברים שהדמות צברה, היא תשמר אותם ואת כל הפרקים היחודיים שלה.

והשינויי האחרון שדובר הוא השינוי למערכת ה-Memento Mori של המשחק. עד כה על מנת לבצע רצח בידי הרוצח ולא על ידי הקרבה ליישות (The Entity), היה צריך להביא Offering שמאפשר את זה או להביא Perk. בקרוב, המערכת עומדת לקבל שינוי, כאשר לא יהיו יותר offerings אלא במקום זאת האנימציה תופעל במהלך הסוף של ה-Trial.

Dead by Daylight - Killer Expansion Pack (PC) - Steam Key - GLOBAL

בנוסף, המשחק מקבל מספר שינוי Quality of Life, הראשון הוא התפריט הראשי של המשחק, זאת על מנת שיראה נקי וברור יותר, ובמהלך האיוונטים השונים של המשחק יהיה ניתן לראות כמה זמן נשאר להם כבר בתפריט הראשי. ניתן יהיה לשמור Loadouts שונים של Perks לכל דמות, מה שיאפשר שינוי מהיר שלהן מאשר לחפש כל פרק בנפרד. בנוסף המשחק יתן תמריצים (בדמות בונוסים) לשחקנים לשחק תפקידים מסויימים (רוצחים או שורדים), זאת על מנת לאזן את כמות השחקנים בכל צד באותו השרת. לבסוף, המפתחים הזכירו את ההוספה של בוטים למשחקי Custom על מנת ששחקנים יוכלו לנסות רוצחים שונים בסביבה לא תחרותית או על מנת למלא לובי שחסרים בו אנשים.

6th Anniversary event

ב-16 ביוני אנחנו עתידים לקבל את האירוע לכבוד היום הולדת השישי של Dead by Daylight שיקרא  Twisted Masquerade. האירוע יכלול 12 פריטים קוסמטיים עבור 6 רוצחים ו-6 שורדים שונים ויהיו ייחודיות להם. האירוע יכיל Tome מיוחד משלו, הפעם במקום רק משימות אישיות, נקבל גם משימות קהילתיות שידרשו את העבודה של כללל קהילת המשחק, איך זה יעבוד בידיוק? נותר לנו לחכות ולראות!

מרצ' ופריטים קוסמטיים

אני בטוח שזה החלק שלא יעניין אף אחד כבר, או אולי לפחות חלק, אבל יש פה שתי הכרזות נחמדות שאעבור עליהן בזריזות לסיום. הראשונה היא שיתוף פעולה של Behaviour עם Funko להביא 4 בובות פופ חדשות של Wraith, Huntress, Doctor ו-Claudette Morel, שאמורות לצאת בעתיד הקרוב. בנוסף, הוכרז שיתוף פעולה ראשון עם Attack on Titan על מנת להביא פריטים קוסמטיים ל-3 דמויות - דווייט יקבל את התלבושת של ארן, זרינה תקבל את התלבושת של הנג' ו-Oni יקבל תלבושת של Armored Titan.

The Oni's Attack on Titan Armored Titan skin in Dead by Daylight

אלו הן כל ההכרזות הגדולות מהשידור לכבוד 6 שנים של Dead by Daylight! אתם שחקנים פעילים של המשחק? מה דעתכם על ההכרזות? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י