הרשמה

המולטיפלייר של Call of Duty: Vanguard זמין לניסיון בחינם, החל מהיום!

יש לכם שבוע, לכו על זה

מצב המולטיפלייר של המשחק זמין בחינם באופן זמני

Call of Duty: Vanguard הוא הכותר החדש ביותר בסדרת היריות הפופולארית, ואם אתם עדיין לא בטוחים אם מדובר במשחק שהוא "הכוס תה" שלכם, הנה ההזדמנות שלכם לגלות. חברת Activision הכריזה שמצב המולטיפלייר של המשחק יהיה זמין לניסיון, לגמרי בחינם. מדובר כמובן בגרסאת Trial שתהיה זמינה החל מהיום, ה-18 במאי, ותמשיך עד ה-24, מספיק זמן בשביל להבין אם מספיק לכם להישאר ב-Modern Warfare או אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לעבור הלאה.

מצב המולטיפלייר של המשחק ראה הרבה שינויים מאז ההשקה בנובמבר 2021, יחד עם הטמעה של מערכת חדשה נגד צ'יטרים. הפעם האחרונה שהמשחק הוצע בחינם באופן זמני היה במרץ, אז אם פספסתם את ההזדמנות בפעם הקודמת, עכשיו זה הזמן לנסות אותו בעצמכם. מצב הניסיון מכיל בתוכו את כל המפות והמצבים השונים שזמינים ב-Vanguard, יחד עם המפה החדשה ביותר שהתווספה בעונה 3 - Mayhem, שמתרחשת בסט צילום של סרט מפלצות משנות ה-50', רפרנס מוצלח במיוחד לאיוונט שמתרחש בימים אלו של Godzilla Vs King Kong ב-Warzone. 

מה אתם אומרים, הולכים לנסות את Vanguard בעצמכם? שמואל שלנו שיחק בו בזמנו והכתיר את המשחק כבעל הסיפור הטוב ביותר עם רגעים סינמטיים מוצלחים למדי, אך עם מצב מולטיפלייר שנכון לזמן ההשקה של המשחק - היה מעט בעייתי. האם המצב השתפר? לכו לשחק ותחזרו לספר לנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י