הרשמה

הסטודיו Techland הכריז על משחק פנטזיה חדש בעולם פתוח

אנחנו מאוד סקרנים לראות את המשחק הזה

הסטודיו שאחראי על Dying Light הפופולרי, מתכנן לשנות כיוון במשחק הבא על מנת לגדול "באופן משמעותי" כסטודיו

יש המון משחקי זומבים בשוק כיום, המבחר לא קטן בכלל, אבל בין המשחקים הפופולרים במבחר הענק הזה, ניתן למצוא את המשחק Dying Light שרק לפני פחות מחודשיים קיבל משחק המשך מעולה. עכשיו שהסטודיו הוציא את המשחק לקהל הרחב וניתן להגיד שהעבודה עליו הגיע לסיומה (חוץ מהעבודה על ההרחבות המובטחות), הסטודיו מדבר על המשחק הבא שככל הנראה יהיה "משחק תפקידים-אקשן, טריפל A, עולם פתוח בעולם פנטזיה."

בהודעה מפאבל (Pawel Marchewka), מנכ"ל Techland נכתב: "אנחנו שמחים עם מה שהצלחנו להשיג יחד עם Dying Light עד כה, יתרה מזאת, המסע שלנו עם Dying Light 2: Stay Human רק החל יחד עם הרצון שלנו לתמוך במשחק ב-5 השנים הקרובות. ההיקף והגודל של המשחק עובר את מה שהשגנו עם המשחק הקודם בסדרה, ויחד עם זאת, השאיפה שלנו היא להציג בפניכם כותר חדש שיהיה שונה מאוד ממה שאנחנו עושים בשנים האחרונות. אנחנו רוצים ליצור חווית 'דור הבא' מלאה. משחק פנטזיה אפית בעולם פתוח ורחב, הוא יפותח עם הידע והיכולות שצברנו כסטודיו בשנים האחרונות, בשילוב עם רעיונות חדשים, תשוקה ויצירתיות."

הרצון של Techland נשמע מעניין והמחויבות של הסטודיו למשחק החדש גם כן מרשימה במיוחד, עם הכרזה רשמית על כך שהחברה הביאה מפתחים מאולפנים שונים כמו CD Projekt Red, Ubisoft, Arkane, Guerrilla Games ו-People Can Fly על מנת לעבוד על המשחק. אם הסיפור הזה נשמע לכם אפילו קצת מוכר, יכול להיות שכבר נתקלתם בהכרזה דומה לפני לא פחות מ-6 שנים, כאשר הסטודיו הכריז שהוא עובד על שני משחקים חדשים, האחד משחק פנטזיה והשני, ככל הנראה, היה Dying Light 2, נציג של החברה אישר לאתר PC Gamer כי גם מדובר באותו המשחק שדובר עוד ב-2016. כך או כך, אנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה תהיה התוצאה.

מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם המשחק הזה מסקרן אתכם? האם אהבתם את Dying Light 2: Stay Human? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י