הרשמה

אולי הפעם: שמועה חדשה מספרת על לא אחד, אלא שלושה משחקי Silent Hill

ואולי ביום יפה..

יחסית לגבעה חרשית, סדרת האימה של קונאמי עשתה השבוע הרבה מאוד רעש.

אם היינו פה ב-Vgames כותבים על כל פעם שסדרת האימה Silent Hill הוזכרה בשמועות בעשור האחרון, הייתם מקבלים כתבה כל שבוע. בגלל שאנחנו לא כותבים על דברים ללא ביסוס, ובעיקר בגלל שלא בא לנו להעמיד בעוד מבחן את עצבי הפלדה של מעריצי הסדרה, שמחכים למשחק חדש מאז 2012, חיכינו להוכחה רצינית שמדובר בקצת יותר משמועות. נראה שהשבוע הישועה הגיעה, ואני בטוח שאף אחד לא שם את הכסף שלו על זה שהיא דווקא תגיעה מסטורי של שחקנית באינסטגרם.

נתחיל מתחילת השבוע הסוער בהיסטוריה של הסדרה. חשבון טוויטר בשם "Dusk Golem" שכבר הוכיח שיש לו ידע מאחורי הקלעים בעבר, העלה תמונות ממשחק שהוא, על פי דבריו, המשך ישיר לסדרת Silent Hill. פה, החליטה החברה היפנית קונאמי (Konami), שמחזיקה את הזכויות לסדרה, להוריד לו את הפוסט בטענה לזכויות יוצרים. וואו, מעניין האם התמונות היו אמיתיות. גם זה אגב, לא סגר את ברז ההדלפות כמו שקיוו בקונאמי, ולאחר מספר ימים - מספר מקורות שונים טענו שהכוונות של קונאמי לגבי סדרת האימה הולכות ככה: רימייק למשחק השני בסדרה, שנחשב גם המוצלח ביותר ונמצא בידי הסטודיו הפולני Bloober Team, משחק שני חדש לגמרי ואפיסודי, שנמצא בפיתוח על ידי מפיצת המשחקים - Annapurna Games ומשחק שלישי שהוא המשך ישיר לסדרה ונמצא בפיתוח אצל חברה יפנית מוכרת.

התמונות כבר הספיקו להימחק, אבל תודה לאל שיש את Reddit. בלובר וקונאמי כבר הכריזו בשנה שעברה על שותפות אסטרטגית, ככה שלשמועה יש ביסוס לא רע. החלק היחיד שנשאר חסר, הוא ילד הפלא של קונאמי, שנפרד מהחברה כדי לפתוח חברה משלו ומאז לא מפסיק לעלות לרשתות החברתיות תמונות של מאדס מיקלסן (אי אפשר להאשים אותו..) - הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima). קוג'ימה כבר שנים משתעשע עם המעריצים בכל הזדמנות ונותן להם תקווה שהוא עובד על משחק חדש בסדרה, וזאת לאחר שקונאמי ביטלו לו את הפרוייקט האחרון שלו שקשור אליה - P.T. אז מה גורם לנו להאמין שהוא חזר דווקא עכשיו? האם זו התשוקה לסיים את P.T שנשמט לו מהידיים? האם זה השמועות על משחק קטן יותר לפני המשחק הגדול הבא של הסטודיו שלו? האם זאת פליטת פה של מאדס מיקלסן? ברור שלא, אני בספק אם מאדס מיקלסן בכלל יודע מה זה קונאמי, אבל מי שיודעת, וכנראה טיפה יותר מידי, היא השחקנית הלבנונית פאדיל וואקד (Fadile Waked).

כנראה שבתמימות מוחלטת, אבל משום מה החליטה השחקנית לשתף בסטורי שלה את התמונות המדוברות שדלפו, ביחד עם תמונה שלה לכאורה בחליפת MO-CAP עם קוג'ימה, בהתלהבות ובהודעה שכנראה כן מדובר בתמונות שלה. פאדיחה, אבל לא פאדיחה כמו להשאיר את המעריצים שלכם בידיים ריקות עם כל כך הרבה טיזים ורמזים למשך עשור, קונאמי. 

האם כל הכוכבים הסתדרו ואנחנו בדרך למשחק חדש של "גבעה חירשית" מבית קוג'ימה? נראה שכן. בכל מקרה, לא נצטרך לחכות הרבה כי לפי כל השמועות נקבל הכרזה לפחות על אחד המשחקים עוד השנה, עם דגש על אירועי הקיץ שהראשון שבהם ממש מעבר לפינה. נתראה מעבר לגבעה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י