הרשמה

חברת LG משיקה את GeForce Now על גבי מסכי הטלוויזיה שלה

איך זה יעבוד ומתי זה יהיה זמין?

שחקן חדש נכנס לזירה

שוק הגיימינג רווי בהצלחות מסחררות וכישלונות מפוארים וכל חברה רוצה להיות שם דבר וחלוצה בתחום לכן אנחנו רואים יותר פעולות ושיתופי פעולה בין חברות על מנת להיות פורצות הדרך. לפני מספר ימים הפתיעה אותנו ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית LG כשהכריזה על שיתוף פעולה מסקרן עם חברת NVIDIA שתביא הטמעה של אפליקציית ה-GeForce Now בדגמי הטלויזיות מסדרות ה-NanoCell, OLED וסדרת ה-Qned Min Led החדשה.

למי שלא מכיר נספר ש-GeForce Now היא אפליקציה של Nvidia המאפשרת לשחק במגוון רחב של משחקי מחשב. היכולת להריץ את המשחקים מגיעה בזכות שירות הענן של החברה כשאין עוד צורך בחומרה יקרה בדמות מחשב-על או קונסולה מפוארת וכיום הטלוויזיות של LG הן די והותר עבור שימוש בשירות, כל מה שצריך מעבר לכך הוא שלט וחיבור לאינטרנט.

היות ו-NVIDIA היא אחת השחקנים החזקים והוותיקים בתחום הגיימינג והחומרה- רק טבעיֲ שחברה כמו LG תתעניין בשיתוף פעולה מסוג זה.בכך, הופכת LG להיות יצרנית מסכי הטלוויזיה הראשונה בעולם שמציעה שירותי משחקים בענן כאפליקציה מסכי החברה. האפליקציה תהיה זמינה בגרסת בטא כבר השבוע בחנות התוכן של LG בחלק מדגמי 2021: במסכי ה-4K OLED, QNED Mini Led ו-NanoCell בשמונים מדינות יעד ברחבי העולם, כולל ישראל. כל המשחקים הזמינים בשירות נתמכים ברזולוציית 1080p ו-60 פריימים בשנייה.

במכתב לתקשורת, רשם לי סאנג-וו,סגן מנהל האסטרטגיה העסקית של LG: "צרכני LG מצפים לקבל מאיתנו את הטוב ביותר בכל הקשור לגיימינג על מסכים גדולים.
שיתוף הפעולה עם Nvidia הוא סימן למחויבות שלנו לספק עבורם את חווית הגיימינג הטובה ביותר שניתן לקבל על מסכי הטלוויזיה של LG".

לנו נשאר רק לקוות כי שיתוף הפעולה יצליח ויביא לנוספים בעתיד שיטיבו עם השחקנים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י