הרשמה

אחרי 15 שנה: האומה המקסיקנית מגיעה ל-AoE III

אם חיפשתם מה לעשות בחופשת החנוכה, AoE3 דואג לכם - כולל קרבות היסטוריים

כולם אוהבים את מקסיקו עכשיו

אתם אולי תוהים אם קראתם את נכון ואנחנו באמת מדברים על Age of Empires 3 כשהמשחק החדש והרביעי בסדרה יצא לפי פחות מחודש. אז כן הכותרת נכונה והיום אנחנו מקבלים את הדיווח שבעוד שבוע מהיום, משמע בנר השלישי, האימפריה המקסיקנית תצטרף למשחק כאשר המפתחים טוענים כי זו הציויליזציה הכי מגוונת עד כה. ההרחבה החדשה שתביא את הציויליזציה המקסיקנית תכלול בנוסף גם מספר תרחישים וקרבות היסטוריים אשר קשורים לאומה הוותיקה והמעניינת כל כך. בניגוד לתרבויות אחרות וכטיב המסורת המרכז/דרום אמריקאית, המקסיקנים יכול לבחור למרוד במקום להתקדם לעידן התעשייתי או האימפריאלי. כל מרד מציע הזדמנויות שונות ולציויליזציה ישנה אפשרות לבטל את המרד ולחזור לאחדות, תוך כדי שמירה על הישגים שנקבעו במהלך המהפכה. בנוסף, ניתן לצרף מדינות פדרליות תחת כיבוש אמריקאי למהפכה וכך לבנות שיטת משחק בה ניתן להסתגל לכל מצב אסטרטגי חדש.

לדצ אלה בתוכן החדש קיימים קרבות היסטוריים מקסיקניים לבקיאים בנינו, כולל האירוע המכונן Grito de Dolores (זעקת דולורס) אשר ממנו החלה מלחמת העצמאות המקסיקנית. בנוסף, מי שכבר בבעלותו ההחרבה של הציויליזציה האמריקאית, יקבל את קרב שריפתה של ה-USS Philadelphia ללא עלות נוספת, גם אם לא ירכוש את ההרחבה המקסיקנית. כדי לקבל גישה לקרב קווינסטון בין ארה"ב לכוחות המיליציה של ניו-יורק יהיה מספיק בהחזקה של אחת משתי ההרחבות ולא יהיה צורך בבעלות כפולה.

הרחבת האומה המקסיקנית תמכר עבור 6$ דולרים (בערך 20 שקלים) אך יהיה אפשר לרכוש חבילה משולבת שלה עם ההרחבה האמריקאית ב-10$ (בערך 40 שקלים).
מה דעתכם על ההרחבה החדשה? מחכים לה או שעברתם כבר ל-AoE IV? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י