הרשמה

חברת Epic Games רוכשת את הסטודיו Harmonix

יוצרי המשחקים Rock Band ו-Guitar Hero מצטרפים למשחק Epic Games

אבל למה? כי Fortnite

Epic Games היא בין חברות המשחקים הרבות בתעשייה שמעבירות חלק מזמנן הפנוי בלרכוש כמה שיותר אולפני פיתוח נוספים במטרה להתרחב ככל האפשר ולגעת בכל ז'אנר שיכול להועיל להם כחברה. אתמול, החברה הוסיפה שם נוסף לרשימת האולפנים הרבים שהצטרפו אליה לאחרונה, והשם הזה הוא Harmonix, הסטודיו שידוע בעיקר בתור היוצרים הגאים של משחקי Guitar Hero, Rock Band ו-Fuser.

Harmonix שיתפה את החדשות בפרסום בלוג באתר הרשמי שלה ואמרה כי היא "תביא מותג ייחודי של חוויות גיימינג מוזיקליות", ושהיא לא יכולה להיות נרגשת יותר. "מדובר ביום משמעותי לצוות שלנו, יום שלא היה יכול להיות אפשרי בלי שנים של תמיכה מכם המעריצים - תודה לכם!". בהמשך הפוסט ניתן לראות שהחברה עונה על שאלות שעלולות לצוץ במוחם של המעריצים בעקבות הרכישה החדשה, כמו מה יעלה בגורלם של המשחקים שלה, הזמינות שלהם בפלטפורמות השונות ועוד. אתם יכולים להיות רגועים, כי Harmonix הבטיחה שהפרוייקטים שלה לא יפגעו בשום צורה - חבילות ה-DLC של Rock Band ישוחררו כרגיל וימשיכו לתוך שנת 2022, המשחקים Fuser ו-Audica ישארו ב-Steam, ונכון לרגע זה אין תוכניות להשבית שרתים למשחקים ישנים יותר של החברה.

Ariana Grande Rocks Our World in Epic Fortnite Concert - Kaiju Gaming

בסופו של דבר, מה המטרה של Epic Games ברכישה הזו? במילה אחת - Fortnite. בשתי מילים - מוזיקה לפורטנייט. "הצוות שלנו יעבוד עם Epic כדי ליצור מסעות ומשחקיות מוזיקליים עבור Fortnite. למרות שאנחנו עדיין לא מוכנים לשתף פרטים ספציפיים, הצוות שלנו נרגש מאוד להתחיל.", כך רשום בסוף הפוסט. בשנים האחרונות, פורטנייט הפך לבית של הופעות בכיכובם של אמנים עצומים כמו BTS, אריאנה גרנדה (Ariana Grande) וטראוויס סקוט (Travis Scott), כל אחד עם הסקינים, הריקודים והתיקים משלו ששחקנים יכולים לרכוש. התוספת של Harmonix כנראה תפתח את המשחק לאירועים מוזיקליים מקוריים של החברה, אבל כפי שנאמר בפוסט, עדיין מוקדם מדי בשביל לדעת מה בדיוק יקרה. מה אתם חושבים על הרכישה החדשה? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י