הרשמה

בונים עתיד: Epic Games מכריזה על שותפות עם LEGO

עוד כמה עונות עד שנקבל לגו גירז אוף וור? 3?

לגו ואפיק לא רוצות להשאיר את מארק צוקרברג לבד בחלום על המטאוורס

נדמה שחברת הצעצועים הדנית LEGO, שבוודאי מוכרת לכולכם, ממשיכה להגדיל את טביעת הרגל שלה בעולם הגיימינג בכל יום ויום. בין אם זה סט המבוסס על סדרת משחקי Horizon של סוני, ובין אם אלה משחקי לגו שרק לפני שבוע הכותר החדש יצא להצלחה מסחררת, ואפילו בניות חדשות בסדרת הבניות של מריו שמציגות בפעם הראשונה את הנסיכה פיץ' - ניכר שהחברה מסמנת את העתיד שלה, ולכן השותפות הבאה לא אמורה להפתיע אף אחד. 

בפוסט בבלוג שלה, הכריזה חברת Epic Games, שאחראית על משחק האינדי הקטן Fortnite, על שותפות בינה לבין לגו בנוגע ליצירת מקום בטוח לילדים במטאוורס. במסגרת השותפות, שתי החברות הביעו רצון ליצור מקום שייתן לילדים מקום בטוח לבנות דברים משלהם, מה שהולך מעולה עם אבני הלגו של חברת הצעצועים ומוד הבנייה בפורטנייט. לא צויינו פרוייקטים ספציפים שהולכים לצאת במסגרת שיתוף הפעולה הזה, וכמובן שגם לא צויינו תאריכים, אבל קשה להאמין שהדבר לא יניב פירות מעניינים במיוחד. בין אם זה קרוסאובר בין פורטנייט ללגו, כמו שראינו ב-Forza Horizon 4, בניות המבוססות על המשחק הפופולארי או אפילו משחק משותף, האפשרויות באמת בלתי ניתנות לעצירה.

למרות שמשחקי מירוצים הם לא התמחות של אפיק, אני אישית מקווה לראות משחק לגו מרוצים חדש. עד שנקבל אותו, או עדכונים לגבי הפרוייקטים הצפויים, אני יותר ממליץ לכם לשחק ב- LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, שביקורת עליו נכתבת בימים אלה ממש.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י